Hari yang Sangat Memenatkan=)

Hurmmm...hari nie hari ape???hari nie hari Isnin laa...huhu(mcm ckgu tadika jerp an)=p
Macam biasa la...Hari Isnin adalah hari Korporat..(betul ke ejaan nieyh eh??ntah..hentam keromo jerp)So,Korang sume kene pakai baju kurung...Yang lelaki pakai formal...(kakak&abang2 pesan time minggu destini siswa dulu)hehehe.....So,hari nie aku kena la pakai baju kurung..ayu kot an...heheh...*riak+poyo*wekkk!!!=p

Awal pagi lagi kawan2 aku yang satu group la kn call..Aku cm biasa masih di atas katil peluk bantal..huhu...malas gler kott nak bangun...(pg2 la best skali nak tdo)hee....Sampai 4 kali dorg col baru aku jawab..A ah laa!!!Lupa yang ari ni kene present..Terus la aku bangun mandi..Dalam hati marah jgk la..hehe..Kelas kul 12 dorg gerak aku kul 9 pg lak suh g library nk discuss..Gue malas tau ngaak....

Sudah mandi.......ala...tudung lak x iron..time tu da la da kul 11 da...Nak g library da la jauh..huhu..Then,hegeh2 la iron tudung dlu...Mmg penat la kene tkejar2..jalan punyer la laju..Ye la dorg dah membebel2 dah kt sane..Asyik mesej jerp tnye dkt mane..Aku tgh rushing la nii..huhu...lalu sekitar kawasan yang penuh dgn bdk2 diploma tengah orientasi tu...haaha..pada muka korg an..kuang3...I hate orientation,k!
Sebab kn aku rase nyer macam masih ngigau kot..huhu...aku pun da lupe da kt mane library sebenarnye...hee..(pg time orientasi dlu jerp..hak3)

Terpaksa la jalan ikot kaki jerp..Mane kaki ni nak pegi..Aku ikot la..Nak tnye org aku malu lorh...hehe...Sebab tu la kan org ckp malu bertanya sesat jalan..memang tepat dan kene kt batang hidung aku sendiri..huhu...Mujur la time tu..Merak jadian call(maaf yer merak)=)...Memang tepat la time merak col....huhu...hee..terpaksa la tnye jgk kt ner library tu..kuang3..malu sesangat..Tp jujur nak ngaku time orientasi mmg aku slalu lap pun..huhu...time org jalan2 lawat kwsn aku ngn kwn kt water cooler doe..huhuhu...dahaga gle..da la kakak ngn abang2 fasi pun garang2..cdey worr....=((alasan jer tu nak defend malu..haha)

apepun..the moral story for today is selalu la amik berat dengan keadaan sekeliling...Mcm aku la an..huhu..Library pun ley sesat..(malu gle kott)=pTapi x pe..from today confirm daa aku selalu ingat kt mane sbnrnyer library..hehehe....Tp paling aku ingat foodcourt la an..haha..About my presentition....erm..overall..ok jerp..lecturer ckp:awesome!hehe..thank you2...

No comments:

Hari yang Sangat Memenatkan=)

Hurmmm...hari nie hari ape???hari nie hari Isnin laa...huhu(mcm ckgu tadika jerp an)=p
Macam biasa la...Hari Isnin adalah hari Korporat..(betul ke ejaan nieyh eh??ntah..hentam keromo jerp)So,Korang sume kene pakai baju kurung...Yang lelaki pakai formal...(kakak&abang2 pesan time minggu destini siswa dulu)hehehe.....So,hari nie aku kena la pakai baju kurung..ayu kot an...heheh...*riak+poyo*wekkk!!!=p

Awal pagi lagi kawan2 aku yang satu group la kn call..Aku cm biasa masih di atas katil peluk bantal..huhu...malas gler kott nak bangun...(pg2 la best skali nak tdo)hee....Sampai 4 kali dorg col baru aku jawab..A ah laa!!!Lupa yang ari ni kene present..Terus la aku bangun mandi..Dalam hati marah jgk la..hehe..Kelas kul 12 dorg gerak aku kul 9 pg lak suh g library nk discuss..Gue malas tau ngaak....

Sudah mandi.......ala...tudung lak x iron..time tu da la da kul 11 da...Nak g library da la jauh..huhu..Then,hegeh2 la iron tudung dlu...Mmg penat la kene tkejar2..jalan punyer la laju..Ye la dorg dah membebel2 dah kt sane..Asyik mesej jerp tnye dkt mane..Aku tgh rushing la nii..huhu...lalu sekitar kawasan yang penuh dgn bdk2 diploma tengah orientasi tu...haaha..pada muka korg an..kuang3...I hate orientation,k!
Sebab kn aku rase nyer macam masih ngigau kot..huhu...aku pun da lupe da kt mane library sebenarnye...hee..(pg time orientasi dlu jerp..hak3)

Terpaksa la jalan ikot kaki jerp..Mane kaki ni nak pegi..Aku ikot la..Nak tnye org aku malu lorh...hehe...Sebab tu la kan org ckp malu bertanya sesat jalan..memang tepat dan kene kt batang hidung aku sendiri..huhu...Mujur la time tu..Merak jadian call(maaf yer merak)=)...Memang tepat la time merak col....huhu...hee..terpaksa la tnye jgk kt ner library tu..kuang3..malu sesangat..Tp jujur nak ngaku time orientasi mmg aku slalu lap pun..huhu...time org jalan2 lawat kwsn aku ngn kwn kt water cooler doe..huhuhu...dahaga gle..da la kakak ngn abang2 fasi pun garang2..cdey worr....=((alasan jer tu nak defend malu..haha)

apepun..the moral story for today is selalu la amik berat dengan keadaan sekeliling...Mcm aku la an..huhu..Library pun ley sesat..(malu gle kott)=pTapi x pe..from today confirm daa aku selalu ingat kt mane sbnrnyer library..hehehe....Tp paling aku ingat foodcourt la an..haha..About my presentition....erm..overall..ok jerp..lecturer ckp:awesome!hehe..thank you2...

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...