KENALAN DAN MASA DEPAN=)





Beberapa hari dah ambil MC daripada menulis blog nieyh.Then,hari nieyh dah mula gian nak menulis sumtink tapi version lain lak.Nak ubah selera tulis dalam bahasa melayu pulak.hehe..Gelak banyak2..=)

Tadi aku sibuk2 jerp g tgk blog org..Comment sana, comment cni lepas tu join ym..HUHU...=P..
Kelas satu jerp ari ni.BEL 120.huh!Gle bapak punyer rileks.Org lain cbuk jer tkejar ke sana, ke mari.Aku pukul 7.15 baru ngesta2 mata,peluk bantal yhen baru thegeh2 bangun..Tu pun mjur ingt yang bahawasanya saya belum bersolat subuh.pheww...Sepantas kilat meloncat bangun dari katil..Terkocoh2 mcm itik kebuluran ( bahasa sengal)huhu...meluru ke kamar mandi (apekah??)

Pegi je bilik mandi tapi x mandi pun..Ambil wudhuk jerp..huhu..Cepat!Subuh gajah ku harus berlangsung immediately..wakakaka...Hampeh gler..Usai jerp solat subuh..terus aku bngun dan menyambung tidur bersama teddy bear yang sudah sememangnyer tidur x pernah bangun..hua3..=)

Kelas aku pukul 12 TENGAHARI so nape plak aku kena terkocoh2 kn...So,tanpa membuang masa terus sambung tidur tapi..tak sampai setengah jam tidor..yeah!ada shaja manusia2 yg serasanya iri hati sama gue....Pantang melihat kejayaan orang lain menikmati waktu tidur mereka...@_@Tengah pening2 lalat pun reply jgk mesej mereka2 ini..

Well,well,well....kelas berlangsung macam biasa..BEST!!!TErbaik!!*_*..haha...Dengar jerp kwn2 aku present..Turn aku lambat lagi..wakaka!! Memang best la n njoy sesangat.. Cadang2 nyer ari nie lepas kelas nak g tgk wayang kat Village Mall tp last2 minute gak lecturer dengan senyuman manisnyer mintak duit mau beli buku daa..Aku dgn hati separuh rela separuh tidak ( hati jerp,aku ok!)=P...bagi jer because..huhu..buku akuda amik seminggu awal lagi da..haha...

Petang nyer..lepas jerp attend dating dengan lecturer..Terus aku bergegas naik ke bilik cantikku di tingkat 4 nie dengan hati yang suka lagi suki untuk terus berchit chat..Waahhh!!!SYOK!!internet laju mcm kilat doeyh....=P.hahaha...Masuk ym dan nasib aku baik sebab azam aku emang nak cari orang untuk berchitchat menggunakan broken english aku ni pun..huhu..(cian aku x pandai english)..Tetibe ada sorg mat salleh tegur gue..Gue happy ar dapat chit chat dalam bi doeyh..hehehe...

Aku dengan confidentnyer chatting dengan dia.BEST!!!Dia baik jgk la coz nk jgk ajar aku english..Aku tanya pendapat dia tentang english aku..(ye la,melalui chatting tu un da ley agak tahap keprofessoran english aku)....Amazing race betul ar bile dy puji..hahaha*riak*....=P... camtu..Aku pun terangkan la kat dy yang bahawasanya aku tengah terjah lagi english nie tp dy puji and dy ckp english ak GOOD!!!Terbaek awok!!!hahaha...

Nampaknyer,aku kena teruskan pengajian grammar aku tu..Speaking jerp walau broken or rojak pown..Ok what!!!kn3..better daripada x da usaha nk try langsung..Well..Apapun,must keep it up! ahakzss!!!


No comments:

KENALAN DAN MASA DEPAN=)





Beberapa hari dah ambil MC daripada menulis blog nieyh.Then,hari nieyh dah mula gian nak menulis sumtink tapi version lain lak.Nak ubah selera tulis dalam bahasa melayu pulak.hehe..Gelak banyak2..=)

Tadi aku sibuk2 jerp g tgk blog org..Comment sana, comment cni lepas tu join ym..HUHU...=P..
Kelas satu jerp ari ni.BEL 120.huh!Gle bapak punyer rileks.Org lain cbuk jer tkejar ke sana, ke mari.Aku pukul 7.15 baru ngesta2 mata,peluk bantal yhen baru thegeh2 bangun..Tu pun mjur ingt yang bahawasanya saya belum bersolat subuh.pheww...Sepantas kilat meloncat bangun dari katil..Terkocoh2 mcm itik kebuluran ( bahasa sengal)huhu...meluru ke kamar mandi (apekah??)

Pegi je bilik mandi tapi x mandi pun..Ambil wudhuk jerp..huhu..Cepat!Subuh gajah ku harus berlangsung immediately..wakakaka...Hampeh gler..Usai jerp solat subuh..terus aku bngun dan menyambung tidur bersama teddy bear yang sudah sememangnyer tidur x pernah bangun..hua3..=)

Kelas aku pukul 12 TENGAHARI so nape plak aku kena terkocoh2 kn...So,tanpa membuang masa terus sambung tidur tapi..tak sampai setengah jam tidor..yeah!ada shaja manusia2 yg serasanya iri hati sama gue....Pantang melihat kejayaan orang lain menikmati waktu tidur mereka...@_@Tengah pening2 lalat pun reply jgk mesej mereka2 ini..

Well,well,well....kelas berlangsung macam biasa..BEST!!!TErbaik!!*_*..haha...Dengar jerp kwn2 aku present..Turn aku lambat lagi..wakaka!! Memang best la n njoy sesangat.. Cadang2 nyer ari nie lepas kelas nak g tgk wayang kat Village Mall tp last2 minute gak lecturer dengan senyuman manisnyer mintak duit mau beli buku daa..Aku dgn hati separuh rela separuh tidak ( hati jerp,aku ok!)=P...bagi jer because..huhu..buku akuda amik seminggu awal lagi da..haha...

Petang nyer..lepas jerp attend dating dengan lecturer..Terus aku bergegas naik ke bilik cantikku di tingkat 4 nie dengan hati yang suka lagi suki untuk terus berchit chat..Waahhh!!!SYOK!!internet laju mcm kilat doeyh....=P.hahaha...Masuk ym dan nasib aku baik sebab azam aku emang nak cari orang untuk berchitchat menggunakan broken english aku ni pun..huhu..(cian aku x pandai english)..Tetibe ada sorg mat salleh tegur gue..Gue happy ar dapat chit chat dalam bi doeyh..hehehe...

Aku dengan confidentnyer chatting dengan dia.BEST!!!Dia baik jgk la coz nk jgk ajar aku english..Aku tanya pendapat dia tentang english aku..(ye la,melalui chatting tu un da ley agak tahap keprofessoran english aku)....Amazing race betul ar bile dy puji..hahaha*riak*....=P... camtu..Aku pun terangkan la kat dy yang bahawasanya aku tengah terjah lagi english nie tp dy puji and dy ckp english ak GOOD!!!Terbaek awok!!!hahaha...

Nampaknyer,aku kena teruskan pengajian grammar aku tu..Speaking jerp walau broken or rojak pown..Ok what!!!kn3..better daripada x da usaha nk try langsung..Well..Apapun,must keep it up! ahakzss!!!


No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...