TIRED DAYYYYYYYY>>>>>>>>>>



urmmmm....ari ni cm biase...pg kelas balik kelas..huhu...BOsan???Sape ckp bosan..BEST!!!
At least ada jgk benda2 yang boleh aku buat sebabbbb..............(tgh pk)=P
kalau macam ari cuti contohnyer..kalau aku balik rumah tu mmg beruntung lah sebab kat rumah tu ada je orang nk suh wt keje..huhu..kalau minggu x balik aku kejenyer tidoooooo saja..huhu*_*..
dekat nak makan tengah hari baru terhegeh2 nk bangun..hee..(calon menantu paling bagus lorh...)POYO!!=P

ermmm....keseluruhan hari ni ok jerp..sangat baik lah rasenyer..hehe..SEbab??ERm....ntah la tp aku rase aku sangat rajin pada hari ni..*muka riak*hahaha....agak letih la sebab ari ni keseluruhannya banyak kena bergerak ke sana..ke sini...Dulu kalau duk umah x payah bergerk2 pown..heee......Duduk je depan tv pun main tekan remote tengok cter hantu..best!!!thumbs up..hehehe...=P

Semalam makan malam da orang belanja..Best2..hehe..tp paling best yang belanja tu mmg lain dari lain la sebab kn...heeheh..Salah sorang daripada kalangan merak2 jadian seMERBOK.ahahaha...=PPepun..thanks buat merak yerk kerana sudi belanja adik kamoo yang comel nieyh...hehehehe=P

Esok.....................erm..esok turn aku lak nk kena present tuk BEL 120...Tajuk group aku la yang paling simple..Takot la pulak coz sSebelum2 ni aku keje gelak kt kwn2..huhu..esok turn aku lak...(ngeh3!!mampos lew kalau kwn2 balas dendam)hehehe..ala,x pe..bukan mati pun kalau org gelak...hehehe=P

Yang paling penting ari ni aku rasa sangat rindu...................rindu sangat dekat ummi dengan abah..Slaloo tiap2 minggu ley jumpa dorang..Tapi sebab minggu lepas x balik so,aku x ley jmpa dorg la..Tapi x pe..ape2 pun org ckp kan jauh di mata tapi dekat di hati..hehehe.....

No comments:

TIRED DAYYYYYYYY>>>>>>>>>>



urmmmm....ari ni cm biase...pg kelas balik kelas..huhu...BOsan???Sape ckp bosan..BEST!!!
At least ada jgk benda2 yang boleh aku buat sebabbbb..............(tgh pk)=P
kalau macam ari cuti contohnyer..kalau aku balik rumah tu mmg beruntung lah sebab kat rumah tu ada je orang nk suh wt keje..huhu..kalau minggu x balik aku kejenyer tidoooooo saja..huhu*_*..
dekat nak makan tengah hari baru terhegeh2 nk bangun..hee..(calon menantu paling bagus lorh...)POYO!!=P

ermmm....keseluruhan hari ni ok jerp..sangat baik lah rasenyer..hehe..SEbab??ERm....ntah la tp aku rase aku sangat rajin pada hari ni..*muka riak*hahaha....agak letih la sebab ari ni keseluruhannya banyak kena bergerak ke sana..ke sini...Dulu kalau duk umah x payah bergerk2 pown..heee......Duduk je depan tv pun main tekan remote tengok cter hantu..best!!!thumbs up..hehehe...=P

Semalam makan malam da orang belanja..Best2..hehe..tp paling best yang belanja tu mmg lain dari lain la sebab kn...heeheh..Salah sorang daripada kalangan merak2 jadian seMERBOK.ahahaha...=PPepun..thanks buat merak yerk kerana sudi belanja adik kamoo yang comel nieyh...hehehehe=P

Esok.....................erm..esok turn aku lak nk kena present tuk BEL 120...Tajuk group aku la yang paling simple..Takot la pulak coz sSebelum2 ni aku keje gelak kt kwn2..huhu..esok turn aku lak...(ngeh3!!mampos lew kalau kwn2 balas dendam)hehehe..ala,x pe..bukan mati pun kalau org gelak...hehehe=P

Yang paling penting ari ni aku rasa sangat rindu...................rindu sangat dekat ummi dengan abah..Slaloo tiap2 minggu ley jumpa dorang..Tapi sebab minggu lepas x balik so,aku x ley jmpa dorg la..Tapi x pe..ape2 pun org ckp kan jauh di mata tapi dekat di hati..hehehe.....

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...