WhAt A tIrEd WoRkSsSsSs!!!!!!!

OMG!!!!!huhu... Penat giler kot buat keje2 nieyh..huhu.. Keje ape???Hehehe.... O f course la sebagai seorang pelajar yang berdedikasi..(ehemmm...ayat2 yang berunsurkan kepoyoan)..hahaha... Aku terpaksa buat jugak assignment2 tu.. Penat awokkkk!!!!(wat muka kesian ckit...)=p


Actually... assignment2 tu x banyak mane sangat pun...(boleh tahan la..Lau aku state kung terkezut lak sume yg bace kn)..hehe...Tapi banyak nak kene surf and pakai kepala otak..Ye la lepas jerp SPM dulu otak ni dah brerhenti rehat berama kit kat selama berapa bulan eh..jap..(amik kalkulator..kire jap..)huhu...haaa!!!4 bulan la..almost..hehehe..Lame x??Lame kn3..hehe...Penat doe!!


Best giler time cuti lame2 tu...Aku g keje dpt gak kumpul duit....Tapi lepas sambung belaja balik..Adoyai..sengkek awokk!!!Da x der duit yang aku simpan..Sume da abis da..cdeyh!=(..(Penat oh keje lelame simpan)hehe.... Tapi bile pk2 balik x nyesal pun duit tu habis sbb bkn guna utk benda lain pun..Tapi guna untuk diri sendiri datang belaja...X de la nyusahkan ayah sgt..kn3..=)


Hari Isnin ni giliran group aku plak wat presentation...Berdebar2 x???(ala..bukan present depan agung pn..)haha....=)..*ayat nak sedapkan hati sendiri jer*hehe...=/Dalam hati..Ya allah,Kau saje la maha mengetahui!=)...


Ala..rasenyer lau pasal present ni benda normal la kn..Name pn student Law..Lau x berani cakap depan orang ramai baik g belaja benda lain jerp..Amik kulinari ke,hospitaliti ke,pelancongan ke...hek3...=p..(pandai jer bercakap yerk..)


Well..apepun..nak ucap thank you wt senior yg membantu aku menjayakan assignment 'terpaksa' aku ni..heheh....senior 'jahat' a.k.a jelmaan merak..kuang3...(dy yang suh panggil mcm tu..hee) Jasamu dikenang,baktimu dijulang lah..hehehe...


Apepun...selamat datang jugak la wat rakan2 diploma ku..Ramai gak nieyh geng yang datang sini..hehehe...
Sesungguhnya saya gembira ngn kehadiran kamu semuaaa!!=)..Baru kita ley wat geng ramai2 an..hehehe....

No comments:

WhAt A tIrEd WoRkSsSsSs!!!!!!!

OMG!!!!!huhu... Penat giler kot buat keje2 nieyh..huhu.. Keje ape???Hehehe.... O f course la sebagai seorang pelajar yang berdedikasi..(ehemmm...ayat2 yang berunsurkan kepoyoan)..hahaha... Aku terpaksa buat jugak assignment2 tu.. Penat awokkkk!!!!(wat muka kesian ckit...)=p


Actually... assignment2 tu x banyak mane sangat pun...(boleh tahan la..Lau aku state kung terkezut lak sume yg bace kn)..hehe...Tapi banyak nak kene surf and pakai kepala otak..Ye la lepas jerp SPM dulu otak ni dah brerhenti rehat berama kit kat selama berapa bulan eh..jap..(amik kalkulator..kire jap..)huhu...haaa!!!4 bulan la..almost..hehehe..Lame x??Lame kn3..hehe...Penat doe!!


Best giler time cuti lame2 tu...Aku g keje dpt gak kumpul duit....Tapi lepas sambung belaja balik..Adoyai..sengkek awokk!!!Da x der duit yang aku simpan..Sume da abis da..cdeyh!=(..(Penat oh keje lelame simpan)hehe.... Tapi bile pk2 balik x nyesal pun duit tu habis sbb bkn guna utk benda lain pun..Tapi guna untuk diri sendiri datang belaja...X de la nyusahkan ayah sgt..kn3..=)


Hari Isnin ni giliran group aku plak wat presentation...Berdebar2 x???(ala..bukan present depan agung pn..)haha....=)..*ayat nak sedapkan hati sendiri jer*hehe...=/Dalam hati..Ya allah,Kau saje la maha mengetahui!=)...


Ala..rasenyer lau pasal present ni benda normal la kn..Name pn student Law..Lau x berani cakap depan orang ramai baik g belaja benda lain jerp..Amik kulinari ke,hospitaliti ke,pelancongan ke...hek3...=p..(pandai jer bercakap yerk..)


Well..apepun..nak ucap thank you wt senior yg membantu aku menjayakan assignment 'terpaksa' aku ni..heheh....senior 'jahat' a.k.a jelmaan merak..kuang3...(dy yang suh panggil mcm tu..hee) Jasamu dikenang,baktimu dijulang lah..hehehe...


Apepun...selamat datang jugak la wat rakan2 diploma ku..Ramai gak nieyh geng yang datang sini..hehehe...
Sesungguhnya saya gembira ngn kehadiran kamu semuaaa!!=)..Baru kita ley wat geng ramai2 an..hehehe....

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...