it just a human beings...


i'm just the ordinary girl....
not as beautiful as maidens.....
not as beautiful princess in the fantasy world...
i'm looking and seeking for love.....



but......

i'm not looking for perfection in love.....
i really need love....
but not a hope.....to be....continued to be loved...

and........

i crave a man who can love me...
but not because of my looks....
....my voice or my smile......

because......
it all does not belong to me....
it is merely decorative in me....
i wanted him to love me.....

because of......
my imperfections......
in his eyes......
that he was able to guide me.....

to become......
a better........
restrict all my imperfections......

OST Adamaya - Yang Terindah With Lyrics.wmv

happiness vs sadness??<<>>


                                                   ~ just a simple writing about me~

nothing special is going out today....
yang ada cuma....
kelas yang padat...
hahaha......
penat aku memaksa diri untuk...
pergi jugak kelas...
kekekeke......

kelas BEL130...
from 12.00 noo till 4.00pm...
pheeeeeewwww!!!!!!~
whats a tired things....
thats what I called it as s**t
hahahaha.....
in the early lah....

actually...
the class was fun...
really having fun...
as kitorang just watching a movie!
PANELON!(if i were not mistake)=)
the title of the movie that we have been watch.....
just now...huhuhuh....

but....
aku mmg gila2 punya ngantuk..
mmg x leyh control....
so...sepanjang movie tu...
i've just got a tight sleep!!
hak3.......
besttt!!!

tp tu bkn ape yg aku nk kongsi kt sini...
ape yg aku nk kongsi ni sebenarnye...
lebih kepada perkara privacy...
tp tetap berkaitan dengan setiap orang....
KEPERCAYAAN!
huh!


(SELINGAN)
apepun...
aku nak ucap bebanyak terima kasih...
buat NASIR a.k.a MY BESTIE!hehe....
dah tlg bayarkan bil broadband nieyh...
secara automatik saya dapat mengupdate kan blog saya ini...
hehehe.....(bg no.akaun nnti nk byr balik duit tu)=)

this one more thing........=)
thanks for u...
AKMAL...... ;)
(it just half of ur heart is mine...hehehe)

OK...NI PERKARA YANG AKU NAK KONGSIKAN...
betul ke lelaki semuanya tak boleh dipercayai?
(opps!buat kaum lelaki!jgn melenting dahulu...
fikirkan sejenak kemudian cuba buktikan asas kepada bantahan anda.. ;) )
hmmmmm...
ini yang aku selalu dengar..
daripada seseorang...
memang sakit...bila apa yang kita harapkan...
sebenarnya palsu semata2....


orang yang kita percaya..
yang kita sayang.....baik di depan mata...
tapi...rupa-rupanya ada buat onar kat belakang kita...
aduhh!serius sakit kott!~huhuhu~
nak2 lagi...semua tu kita tak dapat lihat dengan mata kepala kita sendiri...
cuma dengar dari mulut orang...
betul...
kalau dengar dari mulut orang....
benda tu belum tentu lagi berasas...
tapi....
bila dah ada bukti...
macam mana lagi kita nak sagkal kan???
hmmm...
merana la hati dan jiwa...uhuk2....


tu la.....
apa yang aku dengar...
daripada orang yang sudi menjadikan aku...
sebagai tempat untuk bercerita...
sakit hati...
memang...
aku yang mendengar pun dapat rasa.....
mmg sakit....
ye lah...kasih sayang dan nilai kepercayaan sukar nk diperoleh...
tak sewenang2 boleh dibeli dengan wang ringgit...
tapi...
sekali ia diruntuhkan...
susah nak berusaha untuk membinanya semula....

tu al-kisah orang...
aku?
bagaimana pulak??
ya...siapa tau kalau satu hari...
mungkin esok,lusa,bulan depan,atau tahun depan...atau...
mungkin juga sebentar lagi.....
apa yang aku dengar dah beralih untuk menjadi pengalaman aku pulak....
ya...
tiada siapa tahu.......




nanti kita kan tahu....
betapa bijaknya hidup....
sepahit apa pun ini...
pelajaran yang bererti.....=)

~siti nurhaliza~(KEPERGIANMU)


IT'S NOT MY FAULT!!


hmm....
ragam manusia...mcm2 ada...
aku ingat kan ASTRO jer...
yg macam2 ada...
huhuhu...

salahkan aku??
ya...u may do that...
absolutely!huh!
bkn aku ego atau sombong....
tapi...
ape nyer hak aku....
memadai dgn cuba menerangkan semua...
tapi...
kamu sendiri yang tak cuba...
untuk faham...
it's horrible!
makes my life miserable!!
uhhh!!

aku tak sesempurna yang kamu harapkan...
mana ada manusia yang sempurna...
tak kisah kalau kamu anggap diri kamu sempurna....
tapi...
aku???
definitely not!
i'm not perfect at all!


susah nak memuaskan hati kamu....
selalu mendesak..
kamu tak cuba fahami aku...
aku tak beri sebarang komitmen pada kamu...
tapi....
dalam diam...
kamu mengandai aku begitu...
it's hell!
just like the hell!
and....
what the hell!
uhhhh........

when i say the truth!
kamu salahkan saya...
marahi saya..
konon saya memainkan kamu.....
did i ever said that....
we are in a relationship???
come on!
i've never said that!
don't ever made a simply conclusion!
u're such a damn...
when you blame me!

saya tahu apa hati saya mahu...
kamu siapa?
mahu meneka hati saya??
saya tahu siapa di hati saya...
kamu siapa?
jangan selalu memaksa dan menduga saya....

saya layan kamu dengan baik...
kamu salah sangka...
when i treat u wif another way!
u scolded me....
bkn salah aku lah...
kau yang pandai2 reka cerita.....
<<<>>>>

tapi...
seberapa pantas...
kamu akan terima..
apa yang saya katakan....
saya maklumkan yang sejujurnya...
kamu payah nak terima....

terserah kamu...
saya x memperalatkan kamu..
jauh sekali menipu kamu...
saya nytakan yang sebetulnya...
kamu yang menafikannya...
apa yang saya tahu...

saya tak suka merampas kebahagiaan orang...
dan......
saya tak suka orang merampas kebahagiaan saya...
"life is fair when u treat it fair"

yang pasti...
saya dan dia bahagia......
walau bukan dengan kamu!

Bila terpaksa berseorangan.....=(


huhuhu...
tajuk cdey nk maposs....=((
bosann gler kot.....
huuuu~

kelas x de langsung.....
assgnment tetap belambak2...
tp pintu ati x terbukak lg pun nk buat sume koje2 tu...haha....
AAK = ada aku kisah???
ngeh3........
                                  stop raising your hand alligator!!you don't know the answer to my questions.
                                  you just an alligator!!HELL!
bangun tido pun dh lewat dh.....
selalu kelas pukul 8 tu....
ley tahan la nk bgn awal2 nieyh.....
hehehehe........

bangun je kwn ku..AFAF..
dtg bilik...
ajak gi makan..
bagus gitu.....
gue juga lapar..........
huuuuu~

                                                                damn!!it is too much!!i'm not ur maid!~huh~
teringat pulak dengan assignment2 yg bnyak....=(
mmg terus ingatan...
tertuju ke arah...
KAWIN!!
haha....*sengal punyer budak*=p
kalau kawin...
aku tak yah dh belajar2 ni sume...
hek3......I LIKE LAH!!!
hahahaha............

                                                           wanna get to marry as soon as possible(ASAP)...hahaha
                                                                             
jalan2....turun bawah...
pegi beli makanan dekat foodcourt...
tu jer kawasan makanan yg terdekat...heeeeee...
beli pun tapau jer...
malas lah nk makan2 kt situ...

then....ari ni mmg aku x ckp banyak lah...
coz tekak aku dah perit.....
tahap dewa punya sakit...
huhu....*hiperbola jerp*
sakit doe........
batuk pun cm nk tercabut jer peti suare emas nieyh....*senyum sumbing*
=)

entah mcm ner.....
kawan ku nak beli air.....
aku malas nk beli air...
sebab.......nk jaga suara lah...
minum lagi ais....
nnti sketch aku...
kne belakon pentomen jer la....
huhuhu....
x de suare dah.....

tetibe...ada lah sorang nie...
tnyer : adik belakang tu nak beli air per??
aku geleng je lah...(geleng sungguh2 la)=p
nk ckp, suare x de sgt....
lau ade pun sumbang jerp...haha....

then...
dy gelak kan aku...
budak laki yang nk beli air pun gelak2....
hai...melampau...
aku pun senyum je la...
then dy cakap kt aku...
muka segak tapi bisu upenyer eh..............*_*
haiyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

lu punya mulut ar....
aiyaaaaaa.....
gua kasi cabai owww.....
hahahaha.....
seb bek aku cool jerp...
hahaha......

                                                        
bisu???
x pernah ada lagi manusia panggil aku bisu....
huhuhu......
marah??
x de la...
aku ok jerp...
cuma aku malu ckit lah..........

hmm....
the moral of story is........
bile org tnye....
kalau x de suare nk ckp...
bek buat2 x dgr terus...
nnti ley dpt pakej lengkap...
BISU + PEKAK...
hahaha.....
                                                                     hmmm...what's a pity huh??

sumtink happen sumwhere...=)

dah cukup cuti seminggu.....
huhu...=(
penat nyer...
tetibe badan lak rase x sedapp...*puppy eyes*
urmmm....rindu rumah + kucing + katil...haha...=p


sumtink is happen to me now...
did u noe what's dat???
hehe....=)
erm...it is a secret...
secret of my heart's chamber...
hehehe...=)

haiyaaa....
ini rasa sangat susah maa.....
tiap masa asyik teringat jerp....
hehe...=)

it was a wonderful day....=)
spending time wif sumone...
yang dah terpaut kt ati...hehe...
*day dreaming*=)


it is the power of love...
hehehe....=)

saya sangat suka ati....
rasa senang hati...
hati saya pun gumbiraa...
owh2...*mcm teletubbies*=)

                                                        hehe...gipsy...dipsy..lala..poo...=)

                                                                       teletubbies...=))
but.....

rasa ni kn.....
akan buley kekal x???
kalau rase ni kekal....
mungkin x org tu juga...
akan kekal rase dy...
sama aku????*thinking*


urmmmmm......

x pe...
cinta kn x buleh dipaksa...
cinta akn hadir dgn sendiri......

mcm lagu SITI NURHALIZA>>>
cintaku bukan di atas kertas....
cintaku getaran yang sama...
x perlu dicari...
x perlu dipaksa....
kerna ku yakin ada jawabnya......



andai ku bisa merubah semua...
hingga tiada orang terluka....
tapi x mungkin...
ku x berdaya...........

yg pasti...
aku tau...
aku sgt syg sama dy......=)
hati x pernah nafikan lg......



=)......

erm...
tu je bingkisan dari hati...
hehe...=p
hati ni pemalu cket...=p

ada yg ckp...
cintailah org yg mencintai kita..
sayangilah dia yang menyayngi kita....
tapi...
cinta kan invisible...
dan tiada kepastian mengenai cinta...


kecuali.....

cinta kepada YANG HAKIKI....=)

pepun...
cinta sesama manusia.....
memerlukan keikhlasan......
dan ketulusan...
serta kejujuran...=)

tu yg aku harapkan....
sebab...
CINTA ajar aku bahagia....=)



coretan sang princess impian..=)


hehehe.....
angin sepoi2.....
syoknye tdo.....
ngeh3....mls mau bgn...=p

                                                                         morning...=p
ayam,itik,kucing dan semua yang ada....
di muka bumi ni dh bgn.....
aku.....???
hahaha....princesss....
baru bgn...hik3....
                                                                         it is me??=)
                                                                      
erm.....trus amik hp...
tgk hp...belek hp...(jatoh bwh katil.....sebulan dua lg lingkup la tu)
huhuhu......
aisy....ari nieyh best...umie masak laksa...nyum2...=)

bgn...gaya g dapur....jln spt....
seorang princess...(hehehe.....=p)
                                                    yeah...just believe it in ur dream..muahxx!! ;)
ambil mangkok...mau mkn laksa nieyh.....
hai.....baik punya perangai.....
anak dara bgn tidoq...
dah la lmbat...
terus makan nah...

aku pun tertanya2....
siapa pulak gerangan khaadam yang memarahi...
sang princess nieyh....=p
x takot kena tulah ke huh???
terus letak balik mangkok...
spoil mood....x jd nk makan...
muka mencuka...muncung sedepa lah...(majok gila nieyh)

                                                                
pusing2...eh....hehehe...
nenda rupanya...(kakaka...kantoi)
mampos la aku makan leteran ari nieyh...
ceyh.....penat kot...
eardrum aku ni bekerja....
kena tafsir suma impulse2 nieyh...
sent g brain...(huhu...)

                                                              princess is bored now..wee~

huu...nenda nieyh...lau beleter...
kalah umi...
umi sempoi agi.....=p

penat2...last aku g mandi.......
lepas mandi terus masuk bilik...
kalau duk luar lg...
sedozen lagi la ceramah aku kna dgr...
huhuhu....
eardrum aku nk rehat jgk...
kih3....

nenda...cucumu ni mmg begini..
nmpk je mls...
tp hati baik....
princess lg tu...=p

                                                            royal princess is kind hearted..=)

petang cket nenda ckp nk balik...
yeyeyeyeye...(kureng asam punya cucu)hehe...
nenda lau nk balik dh slaloo...
bg duet...
hehehe......

aku pun kuar......
gaya masih seperti princesss....=p
salam ar ngn nenda...
hehehe...
alaaaaaaa.....nenda nieyh...
apsal kali ni tgn kosong lak nieyh...????(musykil nie...)

nenda senyum...
perli???x kott...
amboi....blajar siap org bg duit elaun lg...
nk jgk ke??
nenda bg kt adik2 sudah la....

aiseyhh....
duit elaun ngn duit nenda bagi...
mana sama....
elaun lain...
huhu...

asal ada elaun...
yang lain suma x mau kasi duit dh eh...
cm ne lak nenda leyh tau aku dpt elaun....
musykil2......
haisyy...sian la si princess nieyh......

adik ku bersuka ria...lalala...
senyum2...ada makna tu...
haha...
sah laa...
dy punya angkara...
dasar mulut tempayan....
siottt.....

last2...kena masak nasi goreng...
buat si princess ini...
hehe...
sodappp...
                                                                   my dreaming palace... ;)
thanks ya dinda.... ;)

ssayangi nenda...sayangi keluarga...sayangi duet elaun anda....=p

sUsAh MaU tItoWW...=/


ting...tong...ting...tong.....
huhu...kul 3.55 pagi...
baik punya time...
huh...
aku jer terkebil2 seorang2.....(ayat org mamai)
hmmm......

aisyy...mata ni pun....
4 kali dah ayah masuk bilik marah...
x reti2 nk titow ke...
sume slh ko ar mata....
uisy....
seb bek mulut ku panday berkata2...(hehehe....*devil laugh*)
tgh study nieyh.....
pas cuti niey ada exam...
payah worr......(sambil mata mengadap laptop.......tarik selimut tutup broadband....)kakaka.....
walhal......
tengah berfacebooking..huhuhu...
owh...abah...
tipu sunat jer nieyh...(ngeee~)


                                                                    hehe......=p
hmm.........tengah berfacebooking tu...
seronok2 la.....selak paper hari ini...
beli dari pagi tadi lagi...
x sempat nk bace...(hehek...)
selak...selak...mmg susah nak cari tajuk2 best nieyh....
ada la tajuk pasal artis...
haa...ROZITA CHE WAN nak bersara jadi artis...
isy...cdey....lawa kot dy nieyh...=)
suka sgt tgk....
mcm barbie doll...weee~


                                                                               ayu.... ;)
then....haha...
aku mmg interested giler bab nieyh...
ceyh...tajuk dy...
kopi orang kaya...
aku baca la...
nak tau gak pe beza kopi orang kaya dgn kopi org miskin....
cm aku nieyh...
       ^^^^^^
baca...baca....baca.....

huhu...info baru...
kopi luwak...
panggilannye lah...
kopi najis musang...
yerkkk.....x lalu den nk pokona nyor....
hahaha...(meremang bulu tengkuk)..
hisy.....xsangka betul...
ade jugak eh kopi2 cenggini....
yo la...aku org miskin...
mane tau kopi2 tu suma...
huhu......

kopi ni harga dyer mahal.....
terkenal dekat LONDON,,,,
erm....banyak jugak lah negara2 oversea kn....
yang mengamalkan kopi ni...huhu...
harga sekilogram...
ada jugak mencecah RM120 ++
huhu...kopi aku minum sebungkus RM 1.20 je kottt.....=p

kopi ni dihasilkan daripada najis musang lah...
huhu...(loya dh ni..)
aku x fhm sgt article tu described kn...
tp...lebey kurang mcm...
musang makan biji2 kopi nieyh....
hasil kumuhan nyer ni lah yang diproses semula...
jadi serbuk kopi nieyh...
kopi LUWAK a.k.a KOPI ORG KAYA...
huhuhu.....

pelik..pelik....
dunia ni makin moden makin pelik...
huh!

dekat  JAKARTA...
dikeluarkan fatwa oleh para mufti2 di sana lah...
yang mengharamkan minuman kopi ni...
kerana diragui cara pembuatan dan kebersihannya....

KEBERSIHAN sebahagian daripada AGAMA....=)

hehehe............................................................................................................................

dah...mataku masih belum juga mengantuk..
hmm....
need sumtink else to do.....=)


pepun...
sy mengharapkan  sesuatu yang lebih baik untuk diri saya...
untuk esok dan hari seterusnya....
kerana saya akan mengabadikan..
segala yang terindah pada hari ni.....
untuk menikmati kehidupan bahagia saya......
pada hari2 yang bakal menyusul dan mendatang...=)

JeRsEy>>SyIrIk??apa tentang WOLRD CUP =)

owh......
sy dilanda kebosanan...
lalu baca satu akhbar....
akhbar tempatan...
bahasa melayu....
kerana kalau saya baca NEW STRAITS TIME>>>
kepala saya berpinar2...
english maaa...hahaha...=p
sudah lah buku2 rujukan saya juga...
semuanya english....
terasa seperti menganaktirikan bahasa sendiri pulak...
wekkksss...hehehe......


saya lihat muka depannya...
owh...bukan tentang artis...
bukan juga tentang dunia hiburan....
bukan tentang Barack OBama....
atau BUSH....
tetapi tentang........
sesuatu yang saya tidak minat...
tetapi ribuan orang minat....
JERSY BOLA>>>




                           i like this one...=p
saya lihat...saya tenung...
apa yg tidak kena ya....
saya baca.....
owh...
ramai mufti telah berkata2....
satu fenomena yang luar biasa bagi saya.....
tentang JERSY BOLA......




apa ya????


di sini...
apa yang saya telah baca...
jersey bola kumpulan2 yang kita sokong...
sesetengah daripadanya...
memaparkan imej SYAITAN dan SALIB....
owh....
sy terpana...
sedangkan orang ISLAM....
kebanyakannya sanggup berhabisan...
ratusan jua lah.....
untuk membeli jERSEY2 ini....





hmm...seharusnya lebih berhati2.....
kata mufti2 ini...
ISLAM tidak menghalang umatnya bersukan atau menyokong......
tetapi janganlah sampai mensyirik atau menyekutukan ALLAH....
atau juga mengagung2 kan....agama lain.....
urmmm...renung2 kan lah....


begitu lah tentang apa yang telah saya baca.....
mungkin dianggap remeh....
ya...mungkin...
tapi impaknya sangat besar....
antara yang saya lihat di situ...
dipaparkan beberapa JERSEY pasukan....
dari NORWAY,MAnchester United...dan beberapa lagi..
yang memaparkan imej SALIB dan SYAITAN...
pada jersey mereka.....


kata ilmuan dan cendekiawan ISLAM...


"CARA TIDAK PERNAH MENGHALALKAN HUKUM"


seterusnya....
lagi juga tentang PIALA DUNIA INI..
hehe...
sotong kurita yang sangat cumil....
PAUL ya namanya...
hehe...
saya terbaca juga...
ramalannya benar belaka...
telus benar jawapan si PAUL ini ya...
meski diancam akan dimakan oleh...
peminat2 pasukan yang diramalkannya akan kalah...
hehehe.....


ya...
mungkin itu yang menjadikan PIALA DUNIA kali ini...
lain daripada biasa...
heehehe....
walaupun saya tidak minat bola...
tetapi tahu jugalah...
jangan buta bola...
huahua.....


akhir kalam....
saya jua terbaca satu bingkisan pena...
daripada seorang penulis...
ruangan sebuah akhbar...
tentang PIALA DUNIA....
katanya...
bila pulak MALAYSIA mahu melangkah ke sana???




                            i like.......=p
urm.....memerlukan langkah2 yang lebih padu...
hehe.....(MALAYSIA BOLEH)...=)

it just a human beings...


i'm just the ordinary girl....
not as beautiful as maidens.....
not as beautiful princess in the fantasy world...
i'm looking and seeking for love.....



but......

i'm not looking for perfection in love.....
i really need love....
but not a hope.....to be....continued to be loved...

and........

i crave a man who can love me...
but not because of my looks....
....my voice or my smile......

because......
it all does not belong to me....
it is merely decorative in me....
i wanted him to love me.....

because of......
my imperfections......
in his eyes......
that he was able to guide me.....

to become......
a better........
restrict all my imperfections......

OST Adamaya - Yang Terindah With Lyrics.wmv

happiness vs sadness??<<>>


                                                   ~ just a simple writing about me~

nothing special is going out today....
yang ada cuma....
kelas yang padat...
hahaha......
penat aku memaksa diri untuk...
pergi jugak kelas...
kekekeke......

kelas BEL130...
from 12.00 noo till 4.00pm...
pheeeeeewwww!!!!!!~
whats a tired things....
thats what I called it as s**t
hahahaha.....
in the early lah....

actually...
the class was fun...
really having fun...
as kitorang just watching a movie!
PANELON!(if i were not mistake)=)
the title of the movie that we have been watch.....
just now...huhuhuh....

but....
aku mmg gila2 punya ngantuk..
mmg x leyh control....
so...sepanjang movie tu...
i've just got a tight sleep!!
hak3.......
besttt!!!

tp tu bkn ape yg aku nk kongsi kt sini...
ape yg aku nk kongsi ni sebenarnye...
lebih kepada perkara privacy...
tp tetap berkaitan dengan setiap orang....
KEPERCAYAAN!
huh!


(SELINGAN)
apepun...
aku nak ucap bebanyak terima kasih...
buat NASIR a.k.a MY BESTIE!hehe....
dah tlg bayarkan bil broadband nieyh...
secara automatik saya dapat mengupdate kan blog saya ini...
hehehe.....(bg no.akaun nnti nk byr balik duit tu)=)

this one more thing........=)
thanks for u...
AKMAL...... ;)
(it just half of ur heart is mine...hehehe)

OK...NI PERKARA YANG AKU NAK KONGSIKAN...
betul ke lelaki semuanya tak boleh dipercayai?
(opps!buat kaum lelaki!jgn melenting dahulu...
fikirkan sejenak kemudian cuba buktikan asas kepada bantahan anda.. ;) )
hmmmmm...
ini yang aku selalu dengar..
daripada seseorang...
memang sakit...bila apa yang kita harapkan...
sebenarnya palsu semata2....


orang yang kita percaya..
yang kita sayang.....baik di depan mata...
tapi...rupa-rupanya ada buat onar kat belakang kita...
aduhh!serius sakit kott!~huhuhu~
nak2 lagi...semua tu kita tak dapat lihat dengan mata kepala kita sendiri...
cuma dengar dari mulut orang...
betul...
kalau dengar dari mulut orang....
benda tu belum tentu lagi berasas...
tapi....
bila dah ada bukti...
macam mana lagi kita nak sagkal kan???
hmmm...
merana la hati dan jiwa...uhuk2....


tu la.....
apa yang aku dengar...
daripada orang yang sudi menjadikan aku...
sebagai tempat untuk bercerita...
sakit hati...
memang...
aku yang mendengar pun dapat rasa.....
mmg sakit....
ye lah...kasih sayang dan nilai kepercayaan sukar nk diperoleh...
tak sewenang2 boleh dibeli dengan wang ringgit...
tapi...
sekali ia diruntuhkan...
susah nak berusaha untuk membinanya semula....

tu al-kisah orang...
aku?
bagaimana pulak??
ya...siapa tau kalau satu hari...
mungkin esok,lusa,bulan depan,atau tahun depan...atau...
mungkin juga sebentar lagi.....
apa yang aku dengar dah beralih untuk menjadi pengalaman aku pulak....
ya...
tiada siapa tahu.......




nanti kita kan tahu....
betapa bijaknya hidup....
sepahit apa pun ini...
pelajaran yang bererti.....=)

~siti nurhaliza~(KEPERGIANMU)


IT'S NOT MY FAULT!!


hmm....
ragam manusia...mcm2 ada...
aku ingat kan ASTRO jer...
yg macam2 ada...
huhuhu...

salahkan aku??
ya...u may do that...
absolutely!huh!
bkn aku ego atau sombong....
tapi...
ape nyer hak aku....
memadai dgn cuba menerangkan semua...
tapi...
kamu sendiri yang tak cuba...
untuk faham...
it's horrible!
makes my life miserable!!
uhhh!!

aku tak sesempurna yang kamu harapkan...
mana ada manusia yang sempurna...
tak kisah kalau kamu anggap diri kamu sempurna....
tapi...
aku???
definitely not!
i'm not perfect at all!


susah nak memuaskan hati kamu....
selalu mendesak..
kamu tak cuba fahami aku...
aku tak beri sebarang komitmen pada kamu...
tapi....
dalam diam...
kamu mengandai aku begitu...
it's hell!
just like the hell!
and....
what the hell!
uhhhh........

when i say the truth!
kamu salahkan saya...
marahi saya..
konon saya memainkan kamu.....
did i ever said that....
we are in a relationship???
come on!
i've never said that!
don't ever made a simply conclusion!
u're such a damn...
when you blame me!

saya tahu apa hati saya mahu...
kamu siapa?
mahu meneka hati saya??
saya tahu siapa di hati saya...
kamu siapa?
jangan selalu memaksa dan menduga saya....

saya layan kamu dengan baik...
kamu salah sangka...
when i treat u wif another way!
u scolded me....
bkn salah aku lah...
kau yang pandai2 reka cerita.....
<<<>>>>

tapi...
seberapa pantas...
kamu akan terima..
apa yang saya katakan....
saya maklumkan yang sejujurnya...
kamu payah nak terima....

terserah kamu...
saya x memperalatkan kamu..
jauh sekali menipu kamu...
saya nytakan yang sebetulnya...
kamu yang menafikannya...
apa yang saya tahu...

saya tak suka merampas kebahagiaan orang...
dan......
saya tak suka orang merampas kebahagiaan saya...
"life is fair when u treat it fair"

yang pasti...
saya dan dia bahagia......
walau bukan dengan kamu!

Bila terpaksa berseorangan.....=(


huhuhu...
tajuk cdey nk maposs....=((
bosann gler kot.....
huuuu~

kelas x de langsung.....
assgnment tetap belambak2...
tp pintu ati x terbukak lg pun nk buat sume koje2 tu...haha....
AAK = ada aku kisah???
ngeh3........
                                  stop raising your hand alligator!!you don't know the answer to my questions.
                                  you just an alligator!!HELL!
bangun tido pun dh lewat dh.....
selalu kelas pukul 8 tu....
ley tahan la nk bgn awal2 nieyh.....
hehehehe........

bangun je kwn ku..AFAF..
dtg bilik...
ajak gi makan..
bagus gitu.....
gue juga lapar..........
huuuuu~

                                                                damn!!it is too much!!i'm not ur maid!~huh~
teringat pulak dengan assignment2 yg bnyak....=(
mmg terus ingatan...
tertuju ke arah...
KAWIN!!
haha....*sengal punyer budak*=p
kalau kawin...
aku tak yah dh belajar2 ni sume...
hek3......I LIKE LAH!!!
hahahaha............

                                                           wanna get to marry as soon as possible(ASAP)...hahaha
                                                                             
jalan2....turun bawah...
pegi beli makanan dekat foodcourt...
tu jer kawasan makanan yg terdekat...heeeeee...
beli pun tapau jer...
malas lah nk makan2 kt situ...

then....ari ni mmg aku x ckp banyak lah...
coz tekak aku dah perit.....
tahap dewa punya sakit...
huhu....*hiperbola jerp*
sakit doe........
batuk pun cm nk tercabut jer peti suare emas nieyh....*senyum sumbing*
=)

entah mcm ner.....
kawan ku nak beli air.....
aku malas nk beli air...
sebab.......nk jaga suara lah...
minum lagi ais....
nnti sketch aku...
kne belakon pentomen jer la....
huhuhu....
x de suare dah.....

tetibe...ada lah sorang nie...
tnyer : adik belakang tu nak beli air per??
aku geleng je lah...(geleng sungguh2 la)=p
nk ckp, suare x de sgt....
lau ade pun sumbang jerp...haha....

then...
dy gelak kan aku...
budak laki yang nk beli air pun gelak2....
hai...melampau...
aku pun senyum je la...
then dy cakap kt aku...
muka segak tapi bisu upenyer eh..............*_*
haiyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

lu punya mulut ar....
aiyaaaaaa.....
gua kasi cabai owww.....
hahahaha.....
seb bek aku cool jerp...
hahaha......

                                                        
bisu???
x pernah ada lagi manusia panggil aku bisu....
huhuhu......
marah??
x de la...
aku ok jerp...
cuma aku malu ckit lah..........

hmm....
the moral of story is........
bile org tnye....
kalau x de suare nk ckp...
bek buat2 x dgr terus...
nnti ley dpt pakej lengkap...
BISU + PEKAK...
hahaha.....
                                                                     hmmm...what's a pity huh??

sumtink happen sumwhere...=)

dah cukup cuti seminggu.....
huhu...=(
penat nyer...
tetibe badan lak rase x sedapp...*puppy eyes*
urmmm....rindu rumah + kucing + katil...haha...=p


sumtink is happen to me now...
did u noe what's dat???
hehe....=)
erm...it is a secret...
secret of my heart's chamber...
hehehe...=)

haiyaaa....
ini rasa sangat susah maa.....
tiap masa asyik teringat jerp....
hehe...=)

it was a wonderful day....=)
spending time wif sumone...
yang dah terpaut kt ati...hehe...
*day dreaming*=)


it is the power of love...
hehehe....=)

saya sangat suka ati....
rasa senang hati...
hati saya pun gumbiraa...
owh2...*mcm teletubbies*=)

                                                        hehe...gipsy...dipsy..lala..poo...=)

                                                                       teletubbies...=))
but.....

rasa ni kn.....
akan buley kekal x???
kalau rase ni kekal....
mungkin x org tu juga...
akan kekal rase dy...
sama aku????*thinking*


urmmmmm......

x pe...
cinta kn x buleh dipaksa...
cinta akn hadir dgn sendiri......

mcm lagu SITI NURHALIZA>>>
cintaku bukan di atas kertas....
cintaku getaran yang sama...
x perlu dicari...
x perlu dipaksa....
kerna ku yakin ada jawabnya......



andai ku bisa merubah semua...
hingga tiada orang terluka....
tapi x mungkin...
ku x berdaya...........

yg pasti...
aku tau...
aku sgt syg sama dy......=)
hati x pernah nafikan lg......



=)......

erm...
tu je bingkisan dari hati...
hehe...=p
hati ni pemalu cket...=p

ada yg ckp...
cintailah org yg mencintai kita..
sayangilah dia yang menyayngi kita....
tapi...
cinta kan invisible...
dan tiada kepastian mengenai cinta...


kecuali.....

cinta kepada YANG HAKIKI....=)

pepun...
cinta sesama manusia.....
memerlukan keikhlasan......
dan ketulusan...
serta kejujuran...=)

tu yg aku harapkan....
sebab...
CINTA ajar aku bahagia....=)



coretan sang princess impian..=)


hehehe.....
angin sepoi2.....
syoknye tdo.....
ngeh3....mls mau bgn...=p

                                                                         morning...=p
ayam,itik,kucing dan semua yang ada....
di muka bumi ni dh bgn.....
aku.....???
hahaha....princesss....
baru bgn...hik3....
                                                                         it is me??=)
                                                                      
erm.....trus amik hp...
tgk hp...belek hp...(jatoh bwh katil.....sebulan dua lg lingkup la tu)
huhuhu......
aisy....ari nieyh best...umie masak laksa...nyum2...=)

bgn...gaya g dapur....jln spt....
seorang princess...(hehehe.....=p)
                                                    yeah...just believe it in ur dream..muahxx!! ;)
ambil mangkok...mau mkn laksa nieyh.....
hai.....baik punya perangai.....
anak dara bgn tidoq...
dah la lmbat...
terus makan nah...

aku pun tertanya2....
siapa pulak gerangan khaadam yang memarahi...
sang princess nieyh....=p
x takot kena tulah ke huh???
terus letak balik mangkok...
spoil mood....x jd nk makan...
muka mencuka...muncung sedepa lah...(majok gila nieyh)

                                                                
pusing2...eh....hehehe...
nenda rupanya...(kakaka...kantoi)
mampos la aku makan leteran ari nieyh...
ceyh.....penat kot...
eardrum aku ni bekerja....
kena tafsir suma impulse2 nieyh...
sent g brain...(huhu...)

                                                              princess is bored now..wee~

huu...nenda nieyh...lau beleter...
kalah umi...
umi sempoi agi.....=p

penat2...last aku g mandi.......
lepas mandi terus masuk bilik...
kalau duk luar lg...
sedozen lagi la ceramah aku kna dgr...
huhuhu....
eardrum aku nk rehat jgk...
kih3....

nenda...cucumu ni mmg begini..
nmpk je mls...
tp hati baik....
princess lg tu...=p

                                                            royal princess is kind hearted..=)

petang cket nenda ckp nk balik...
yeyeyeyeye...(kureng asam punya cucu)hehe...
nenda lau nk balik dh slaloo...
bg duet...
hehehe......

aku pun kuar......
gaya masih seperti princesss....=p
salam ar ngn nenda...
hehehe...
alaaaaaaa.....nenda nieyh...
apsal kali ni tgn kosong lak nieyh...????(musykil nie...)

nenda senyum...
perli???x kott...
amboi....blajar siap org bg duit elaun lg...
nk jgk ke??
nenda bg kt adik2 sudah la....

aiseyhh....
duit elaun ngn duit nenda bagi...
mana sama....
elaun lain...
huhu...

asal ada elaun...
yang lain suma x mau kasi duit dh eh...
cm ne lak nenda leyh tau aku dpt elaun....
musykil2......
haisyy...sian la si princess nieyh......

adik ku bersuka ria...lalala...
senyum2...ada makna tu...
haha...
sah laa...
dy punya angkara...
dasar mulut tempayan....
siottt.....

last2...kena masak nasi goreng...
buat si princess ini...
hehe...
sodappp...
                                                                   my dreaming palace... ;)
thanks ya dinda.... ;)

ssayangi nenda...sayangi keluarga...sayangi duet elaun anda....=p

sUsAh MaU tItoWW...=/


ting...tong...ting...tong.....
huhu...kul 3.55 pagi...
baik punya time...
huh...
aku jer terkebil2 seorang2.....(ayat org mamai)
hmmm......

aisyy...mata ni pun....
4 kali dah ayah masuk bilik marah...
x reti2 nk titow ke...
sume slh ko ar mata....
uisy....
seb bek mulut ku panday berkata2...(hehehe....*devil laugh*)
tgh study nieyh.....
pas cuti niey ada exam...
payah worr......(sambil mata mengadap laptop.......tarik selimut tutup broadband....)kakaka.....
walhal......
tengah berfacebooking..huhuhu...
owh...abah...
tipu sunat jer nieyh...(ngeee~)


                                                                    hehe......=p
hmm.........tengah berfacebooking tu...
seronok2 la.....selak paper hari ini...
beli dari pagi tadi lagi...
x sempat nk bace...(hehek...)
selak...selak...mmg susah nak cari tajuk2 best nieyh....
ada la tajuk pasal artis...
haa...ROZITA CHE WAN nak bersara jadi artis...
isy...cdey....lawa kot dy nieyh...=)
suka sgt tgk....
mcm barbie doll...weee~


                                                                               ayu.... ;)
then....haha...
aku mmg interested giler bab nieyh...
ceyh...tajuk dy...
kopi orang kaya...
aku baca la...
nak tau gak pe beza kopi orang kaya dgn kopi org miskin....
cm aku nieyh...
       ^^^^^^
baca...baca....baca.....

huhu...info baru...
kopi luwak...
panggilannye lah...
kopi najis musang...
yerkkk.....x lalu den nk pokona nyor....
hahaha...(meremang bulu tengkuk)..
hisy.....xsangka betul...
ade jugak eh kopi2 cenggini....
yo la...aku org miskin...
mane tau kopi2 tu suma...
huhu......

kopi ni harga dyer mahal.....
terkenal dekat LONDON,,,,
erm....banyak jugak lah negara2 oversea kn....
yang mengamalkan kopi ni...huhu...
harga sekilogram...
ada jugak mencecah RM120 ++
huhu...kopi aku minum sebungkus RM 1.20 je kottt.....=p

kopi ni dihasilkan daripada najis musang lah...
huhu...(loya dh ni..)
aku x fhm sgt article tu described kn...
tp...lebey kurang mcm...
musang makan biji2 kopi nieyh....
hasil kumuhan nyer ni lah yang diproses semula...
jadi serbuk kopi nieyh...
kopi LUWAK a.k.a KOPI ORG KAYA...
huhuhu.....

pelik..pelik....
dunia ni makin moden makin pelik...
huh!

dekat  JAKARTA...
dikeluarkan fatwa oleh para mufti2 di sana lah...
yang mengharamkan minuman kopi ni...
kerana diragui cara pembuatan dan kebersihannya....

KEBERSIHAN sebahagian daripada AGAMA....=)

hehehe............................................................................................................................

dah...mataku masih belum juga mengantuk..
hmm....
need sumtink else to do.....=)


pepun...
sy mengharapkan  sesuatu yang lebih baik untuk diri saya...
untuk esok dan hari seterusnya....
kerana saya akan mengabadikan..
segala yang terindah pada hari ni.....
untuk menikmati kehidupan bahagia saya......
pada hari2 yang bakal menyusul dan mendatang...=)

JeRsEy>>SyIrIk??apa tentang WOLRD CUP =)

owh......
sy dilanda kebosanan...
lalu baca satu akhbar....
akhbar tempatan...
bahasa melayu....
kerana kalau saya baca NEW STRAITS TIME>>>
kepala saya berpinar2...
english maaa...hahaha...=p
sudah lah buku2 rujukan saya juga...
semuanya english....
terasa seperti menganaktirikan bahasa sendiri pulak...
wekkksss...hehehe......


saya lihat muka depannya...
owh...bukan tentang artis...
bukan juga tentang dunia hiburan....
bukan tentang Barack OBama....
atau BUSH....
tetapi tentang........
sesuatu yang saya tidak minat...
tetapi ribuan orang minat....
JERSY BOLA>>>




                           i like this one...=p
saya lihat...saya tenung...
apa yg tidak kena ya....
saya baca.....
owh...
ramai mufti telah berkata2....
satu fenomena yang luar biasa bagi saya.....
tentang JERSY BOLA......




apa ya????


di sini...
apa yang saya telah baca...
jersey bola kumpulan2 yang kita sokong...
sesetengah daripadanya...
memaparkan imej SYAITAN dan SALIB....
owh....
sy terpana...
sedangkan orang ISLAM....
kebanyakannya sanggup berhabisan...
ratusan jua lah.....
untuk membeli jERSEY2 ini....





hmm...seharusnya lebih berhati2.....
kata mufti2 ini...
ISLAM tidak menghalang umatnya bersukan atau menyokong......
tetapi janganlah sampai mensyirik atau menyekutukan ALLAH....
atau juga mengagung2 kan....agama lain.....
urmmm...renung2 kan lah....


begitu lah tentang apa yang telah saya baca.....
mungkin dianggap remeh....
ya...mungkin...
tapi impaknya sangat besar....
antara yang saya lihat di situ...
dipaparkan beberapa JERSEY pasukan....
dari NORWAY,MAnchester United...dan beberapa lagi..
yang memaparkan imej SALIB dan SYAITAN...
pada jersey mereka.....


kata ilmuan dan cendekiawan ISLAM...


"CARA TIDAK PERNAH MENGHALALKAN HUKUM"


seterusnya....
lagi juga tentang PIALA DUNIA INI..
hehe...
sotong kurita yang sangat cumil....
PAUL ya namanya...
hehe...
saya terbaca juga...
ramalannya benar belaka...
telus benar jawapan si PAUL ini ya...
meski diancam akan dimakan oleh...
peminat2 pasukan yang diramalkannya akan kalah...
hehehe.....


ya...
mungkin itu yang menjadikan PIALA DUNIA kali ini...
lain daripada biasa...
heehehe....
walaupun saya tidak minat bola...
tetapi tahu jugalah...
jangan buta bola...
huahua.....


akhir kalam....
saya jua terbaca satu bingkisan pena...
daripada seorang penulis...
ruangan sebuah akhbar...
tentang PIALA DUNIA....
katanya...
bila pulak MALAYSIA mahu melangkah ke sana???




                            i like.......=p
urm.....memerlukan langkah2 yang lebih padu...
hehe.....(MALAYSIA BOLEH)...=)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...