Bila terpaksa berseorangan.....=(


huhuhu...
tajuk cdey nk maposs....=((
bosann gler kot.....
huuuu~

kelas x de langsung.....
assgnment tetap belambak2...
tp pintu ati x terbukak lg pun nk buat sume koje2 tu...haha....
AAK = ada aku kisah???
ngeh3........
                                  stop raising your hand alligator!!you don't know the answer to my questions.
                                  you just an alligator!!HELL!
bangun tido pun dh lewat dh.....
selalu kelas pukul 8 tu....
ley tahan la nk bgn awal2 nieyh.....
hehehehe........

bangun je kwn ku..AFAF..
dtg bilik...
ajak gi makan..
bagus gitu.....
gue juga lapar..........
huuuuu~

                                                                damn!!it is too much!!i'm not ur maid!~huh~
teringat pulak dengan assignment2 yg bnyak....=(
mmg terus ingatan...
tertuju ke arah...
KAWIN!!
haha....*sengal punyer budak*=p
kalau kawin...
aku tak yah dh belajar2 ni sume...
hek3......I LIKE LAH!!!
hahahaha............

                                                           wanna get to marry as soon as possible(ASAP)...hahaha
                                                                             
jalan2....turun bawah...
pegi beli makanan dekat foodcourt...
tu jer kawasan makanan yg terdekat...heeeeee...
beli pun tapau jer...
malas lah nk makan2 kt situ...

then....ari ni mmg aku x ckp banyak lah...
coz tekak aku dah perit.....
tahap dewa punya sakit...
huhu....*hiperbola jerp*
sakit doe........
batuk pun cm nk tercabut jer peti suare emas nieyh....*senyum sumbing*
=)

entah mcm ner.....
kawan ku nak beli air.....
aku malas nk beli air...
sebab.......nk jaga suara lah...
minum lagi ais....
nnti sketch aku...
kne belakon pentomen jer la....
huhuhu....
x de suare dah.....

tetibe...ada lah sorang nie...
tnyer : adik belakang tu nak beli air per??
aku geleng je lah...(geleng sungguh2 la)=p
nk ckp, suare x de sgt....
lau ade pun sumbang jerp...haha....

then...
dy gelak kan aku...
budak laki yang nk beli air pun gelak2....
hai...melampau...
aku pun senyum je la...
then dy cakap kt aku...
muka segak tapi bisu upenyer eh..............*_*
haiyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

lu punya mulut ar....
aiyaaaaaa.....
gua kasi cabai owww.....
hahahaha.....
seb bek aku cool jerp...
hahaha......

                                                        
bisu???
x pernah ada lagi manusia panggil aku bisu....
huhuhu......
marah??
x de la...
aku ok jerp...
cuma aku malu ckit lah..........

hmm....
the moral of story is........
bile org tnye....
kalau x de suare nk ckp...
bek buat2 x dgr terus...
nnti ley dpt pakej lengkap...
BISU + PEKAK...
hahaha.....
                                                                     hmmm...what's a pity huh??

No comments:

Bila terpaksa berseorangan.....=(


huhuhu...
tajuk cdey nk maposs....=((
bosann gler kot.....
huuuu~

kelas x de langsung.....
assgnment tetap belambak2...
tp pintu ati x terbukak lg pun nk buat sume koje2 tu...haha....
AAK = ada aku kisah???
ngeh3........
                                  stop raising your hand alligator!!you don't know the answer to my questions.
                                  you just an alligator!!HELL!
bangun tido pun dh lewat dh.....
selalu kelas pukul 8 tu....
ley tahan la nk bgn awal2 nieyh.....
hehehehe........

bangun je kwn ku..AFAF..
dtg bilik...
ajak gi makan..
bagus gitu.....
gue juga lapar..........
huuuuu~

                                                                damn!!it is too much!!i'm not ur maid!~huh~
teringat pulak dengan assignment2 yg bnyak....=(
mmg terus ingatan...
tertuju ke arah...
KAWIN!!
haha....*sengal punyer budak*=p
kalau kawin...
aku tak yah dh belajar2 ni sume...
hek3......I LIKE LAH!!!
hahahaha............

                                                           wanna get to marry as soon as possible(ASAP)...hahaha
                                                                             
jalan2....turun bawah...
pegi beli makanan dekat foodcourt...
tu jer kawasan makanan yg terdekat...heeeeee...
beli pun tapau jer...
malas lah nk makan2 kt situ...

then....ari ni mmg aku x ckp banyak lah...
coz tekak aku dah perit.....
tahap dewa punya sakit...
huhu....*hiperbola jerp*
sakit doe........
batuk pun cm nk tercabut jer peti suare emas nieyh....*senyum sumbing*
=)

entah mcm ner.....
kawan ku nak beli air.....
aku malas nk beli air...
sebab.......nk jaga suara lah...
minum lagi ais....
nnti sketch aku...
kne belakon pentomen jer la....
huhuhu....
x de suare dah.....

tetibe...ada lah sorang nie...
tnyer : adik belakang tu nak beli air per??
aku geleng je lah...(geleng sungguh2 la)=p
nk ckp, suare x de sgt....
lau ade pun sumbang jerp...haha....

then...
dy gelak kan aku...
budak laki yang nk beli air pun gelak2....
hai...melampau...
aku pun senyum je la...
then dy cakap kt aku...
muka segak tapi bisu upenyer eh..............*_*
haiyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

lu punya mulut ar....
aiyaaaaaa.....
gua kasi cabai owww.....
hahahaha.....
seb bek aku cool jerp...
hahaha......

                                                        
bisu???
x pernah ada lagi manusia panggil aku bisu....
huhuhu......
marah??
x de la...
aku ok jerp...
cuma aku malu ckit lah..........

hmm....
the moral of story is........
bile org tnye....
kalau x de suare nk ckp...
bek buat2 x dgr terus...
nnti ley dpt pakej lengkap...
BISU + PEKAK...
hahaha.....
                                                                     hmmm...what's a pity huh??

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...