dispressed...

hmm...ape sume nieyh...haaa....
dislike..dislike...till die!!never like..huhu
ape yg diingat meleset same sekali....huhu...
ooowwwhhhhh!!!!


windu kt page blog ni.....
x dpt nk mengarut bnyk hari da.....
asyk2 ngadap benda2 alah tu....
huuuuuuu~bnyk btl dugaan hidup......=(


cuti makin dekat.....
x terasa pun cm nk cuti....
tekejar2 ke sana ke mari...huhu...(mengalahkan Prime minister...huu~)
sume nk cepat..
itu nak...ini nak....
aku jugak yg terpaksa menghegeh2kn diri...
wuaaaa!!!!penat tolll....
keje jage tol pun x sepenat nieyh....*bluurrr*

test...test...assignment...assignment...
hey,what the hell....
huhu....................................

pelan2 lah buat sumenyer.....
hati sepenuhnye x rela langsung...
huuuuuu.......
kurangkanlah assignment yg ade....
wuaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
wanna to resign bahh.....
jadi je ape yg lainnyer....

owhhhhhh...........
penat...penat....penat....
tmbah hati yang makin hari....
makin sakit....
rase nk marah sepanjang waktu...
haaaaaahhh!!
baru korang tau...
aku tengah marah tau x???(huhuhuu....)

eh elaun...
ko bile nk masuk plakkkk???
janji kosong betul...
berjanggut dah aku tunggu...
ada ckp esok la,lusa la,minggu dpn lah,tahun depan????
belum ada yang cakap..
sebab??
memang tempah maut sape yg ckp...
ko sorg2 dah ar elaun msuk thn dpn...
jgn libatkan aku...(wuaaawuaawuaaa)=p

hmmmmmm.................
walau kesibukan menjengah aku setiap mase...
memang cemburukan aku...=(
aku tetap...
dapat siapkan...
list brg2 aku nk borong....


bila elaun...
dah masuk...
ahaahaha


=p

sooo.....

cepatlah masuk wahai eluan...adoooiii laaa....

No comments:

dispressed...

hmm...ape sume nieyh...haaa....
dislike..dislike...till die!!never like..huhu
ape yg diingat meleset same sekali....huhu...
ooowwwhhhhh!!!!


windu kt page blog ni.....
x dpt nk mengarut bnyk hari da.....
asyk2 ngadap benda2 alah tu....
huuuuuuu~bnyk btl dugaan hidup......=(


cuti makin dekat.....
x terasa pun cm nk cuti....
tekejar2 ke sana ke mari...huhu...(mengalahkan Prime minister...huu~)
sume nk cepat..
itu nak...ini nak....
aku jugak yg terpaksa menghegeh2kn diri...
wuaaaa!!!!penat tolll....
keje jage tol pun x sepenat nieyh....*bluurrr*

test...test...assignment...assignment...
hey,what the hell....
huhu....................................

pelan2 lah buat sumenyer.....
hati sepenuhnye x rela langsung...
huuuuuu.......
kurangkanlah assignment yg ade....
wuaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
wanna to resign bahh.....
jadi je ape yg lainnyer....

owhhhhhh...........
penat...penat....penat....
tmbah hati yang makin hari....
makin sakit....
rase nk marah sepanjang waktu...
haaaaaahhh!!
baru korang tau...
aku tengah marah tau x???(huhuhuu....)

eh elaun...
ko bile nk masuk plakkkk???
janji kosong betul...
berjanggut dah aku tunggu...
ada ckp esok la,lusa la,minggu dpn lah,tahun depan????
belum ada yang cakap..
sebab??
memang tempah maut sape yg ckp...
ko sorg2 dah ar elaun msuk thn dpn...
jgn libatkan aku...(wuaaawuaawuaaa)=p

hmmmmmm.................
walau kesibukan menjengah aku setiap mase...
memang cemburukan aku...=(
aku tetap...
dapat siapkan...
list brg2 aku nk borong....


bila elaun...
dah masuk...
ahaahaha


=p

sooo.....

cepatlah masuk wahai eluan...adoooiii laaa....

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...