happiness vs sadness??<<>>


                                                   ~ just a simple writing about me~

nothing special is going out today....
yang ada cuma....
kelas yang padat...
hahaha......
penat aku memaksa diri untuk...
pergi jugak kelas...
kekekeke......

kelas BEL130...
from 12.00 noo till 4.00pm...
pheeeeeewwww!!!!!!~
whats a tired things....
thats what I called it as s**t
hahahaha.....
in the early lah....

actually...
the class was fun...
really having fun...
as kitorang just watching a movie!
PANELON!(if i were not mistake)=)
the title of the movie that we have been watch.....
just now...huhuhuh....

but....
aku mmg gila2 punya ngantuk..
mmg x leyh control....
so...sepanjang movie tu...
i've just got a tight sleep!!
hak3.......
besttt!!!

tp tu bkn ape yg aku nk kongsi kt sini...
ape yg aku nk kongsi ni sebenarnye...
lebih kepada perkara privacy...
tp tetap berkaitan dengan setiap orang....
KEPERCAYAAN!
huh!


(SELINGAN)
apepun...
aku nak ucap bebanyak terima kasih...
buat NASIR a.k.a MY BESTIE!hehe....
dah tlg bayarkan bil broadband nieyh...
secara automatik saya dapat mengupdate kan blog saya ini...
hehehe.....(bg no.akaun nnti nk byr balik duit tu)=)

this one more thing........=)
thanks for u...
AKMAL...... ;)
(it just half of ur heart is mine...hehehe)

OK...NI PERKARA YANG AKU NAK KONGSIKAN...
betul ke lelaki semuanya tak boleh dipercayai?
(opps!buat kaum lelaki!jgn melenting dahulu...
fikirkan sejenak kemudian cuba buktikan asas kepada bantahan anda.. ;) )
hmmmmm...
ini yang aku selalu dengar..
daripada seseorang...
memang sakit...bila apa yang kita harapkan...
sebenarnya palsu semata2....


orang yang kita percaya..
yang kita sayang.....baik di depan mata...
tapi...rupa-rupanya ada buat onar kat belakang kita...
aduhh!serius sakit kott!~huhuhu~
nak2 lagi...semua tu kita tak dapat lihat dengan mata kepala kita sendiri...
cuma dengar dari mulut orang...
betul...
kalau dengar dari mulut orang....
benda tu belum tentu lagi berasas...
tapi....
bila dah ada bukti...
macam mana lagi kita nak sagkal kan???
hmmm...
merana la hati dan jiwa...uhuk2....


tu la.....
apa yang aku dengar...
daripada orang yang sudi menjadikan aku...
sebagai tempat untuk bercerita...
sakit hati...
memang...
aku yang mendengar pun dapat rasa.....
mmg sakit....
ye lah...kasih sayang dan nilai kepercayaan sukar nk diperoleh...
tak sewenang2 boleh dibeli dengan wang ringgit...
tapi...
sekali ia diruntuhkan...
susah nak berusaha untuk membinanya semula....

tu al-kisah orang...
aku?
bagaimana pulak??
ya...siapa tau kalau satu hari...
mungkin esok,lusa,bulan depan,atau tahun depan...atau...
mungkin juga sebentar lagi.....
apa yang aku dengar dah beralih untuk menjadi pengalaman aku pulak....
ya...
tiada siapa tahu.......




nanti kita kan tahu....
betapa bijaknya hidup....
sepahit apa pun ini...
pelajaran yang bererti.....=)

~siti nurhaliza~(KEPERGIANMU)


No comments:

happiness vs sadness??<<>>


                                                   ~ just a simple writing about me~

nothing special is going out today....
yang ada cuma....
kelas yang padat...
hahaha......
penat aku memaksa diri untuk...
pergi jugak kelas...
kekekeke......

kelas BEL130...
from 12.00 noo till 4.00pm...
pheeeeeewwww!!!!!!~
whats a tired things....
thats what I called it as s**t
hahahaha.....
in the early lah....

actually...
the class was fun...
really having fun...
as kitorang just watching a movie!
PANELON!(if i were not mistake)=)
the title of the movie that we have been watch.....
just now...huhuhuh....

but....
aku mmg gila2 punya ngantuk..
mmg x leyh control....
so...sepanjang movie tu...
i've just got a tight sleep!!
hak3.......
besttt!!!

tp tu bkn ape yg aku nk kongsi kt sini...
ape yg aku nk kongsi ni sebenarnye...
lebih kepada perkara privacy...
tp tetap berkaitan dengan setiap orang....
KEPERCAYAAN!
huh!


(SELINGAN)
apepun...
aku nak ucap bebanyak terima kasih...
buat NASIR a.k.a MY BESTIE!hehe....
dah tlg bayarkan bil broadband nieyh...
secara automatik saya dapat mengupdate kan blog saya ini...
hehehe.....(bg no.akaun nnti nk byr balik duit tu)=)

this one more thing........=)
thanks for u...
AKMAL...... ;)
(it just half of ur heart is mine...hehehe)

OK...NI PERKARA YANG AKU NAK KONGSIKAN...
betul ke lelaki semuanya tak boleh dipercayai?
(opps!buat kaum lelaki!jgn melenting dahulu...
fikirkan sejenak kemudian cuba buktikan asas kepada bantahan anda.. ;) )
hmmmmm...
ini yang aku selalu dengar..
daripada seseorang...
memang sakit...bila apa yang kita harapkan...
sebenarnya palsu semata2....


orang yang kita percaya..
yang kita sayang.....baik di depan mata...
tapi...rupa-rupanya ada buat onar kat belakang kita...
aduhh!serius sakit kott!~huhuhu~
nak2 lagi...semua tu kita tak dapat lihat dengan mata kepala kita sendiri...
cuma dengar dari mulut orang...
betul...
kalau dengar dari mulut orang....
benda tu belum tentu lagi berasas...
tapi....
bila dah ada bukti...
macam mana lagi kita nak sagkal kan???
hmmm...
merana la hati dan jiwa...uhuk2....


tu la.....
apa yang aku dengar...
daripada orang yang sudi menjadikan aku...
sebagai tempat untuk bercerita...
sakit hati...
memang...
aku yang mendengar pun dapat rasa.....
mmg sakit....
ye lah...kasih sayang dan nilai kepercayaan sukar nk diperoleh...
tak sewenang2 boleh dibeli dengan wang ringgit...
tapi...
sekali ia diruntuhkan...
susah nak berusaha untuk membinanya semula....

tu al-kisah orang...
aku?
bagaimana pulak??
ya...siapa tau kalau satu hari...
mungkin esok,lusa,bulan depan,atau tahun depan...atau...
mungkin juga sebentar lagi.....
apa yang aku dengar dah beralih untuk menjadi pengalaman aku pulak....
ya...
tiada siapa tahu.......




nanti kita kan tahu....
betapa bijaknya hidup....
sepahit apa pun ini...
pelajaran yang bererti.....=)

~siti nurhaliza~(KEPERGIANMU)


No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...