HOLA!HOLA!HOLA!=)

YEA!!it's coming already..hehe...Da 18 tahun..sy da besar!hehe
Thanks tuk kawan2 yang wish...You all sume kwn2 yg sangat baik...Lurve2 u all so much....=)
hmm....pape pun..aku sangat happy....ntah la..rase mcm birthday kali ni la yang paling bermakna sekali...

Urm...thanks yea wt AKMAL a.k.a MERAK JADIAN..hehe...
thanks belanja makan...tapi..hehe...ina x mampu nak habiskan nasi nyer..hehehe..(membazir je tau bdk ina ni kn)hehe...

Kawan2 yang dekat pun ramai yang wish...sangat peka tau korg...even kite baru je lg kenalkan...thanks yea!wat kwn2 dari MRSM Gerik n MRSM Beseri..thanks jugak..korang memang kawan yang baik...FWENZ 4 EVA!!=)pepun..memang rindukan dorg sgt2...

Overall...burfday kali ni x der celebrate besar2 an..ingat lg dulu2 time kecik2...abah dgn mama x pernah miss celebrate burfday aku..mesti ada kek coklat besar(suke sangat kek coklat)hehe...ajak kawan2 ramai2..pakai gaun lagi tu..(kecik2 dulu laa)hehe...

burfday party aku yg paling best yang aku still ingat sampai hari ni waktu aku umo 6 tahun...last birthday party..ye la..sekarang da besar kan..jarang la dapat sambut..kalau dapat pun,sambut dengan kwn2 jerp...

masa tu..burfday party tu buat dekat rumah aku la..dekat penang..banyak sangat makanan..hehe..
paling penting mesti kena ada kek coklat la..hehe..sume abah dgn mama yang handle kn..meriah sangat..ramai kawan2 yang datang..hadiah...x payah cakap la..banyak sangat..tapi,hadiah paling best...daripada mak usu..hehe..dapat set baby doll..hehe..(budak2 kan)=)

Sekarang..umo aku pun da besar...18 daa..hehe..x de lagi da celebrate sume tu..mama pun da x de..abah?abah x pernah lupa....tapi sekarang abah makin sibuk..hehe..x pe..aku x pernah amik hati sebab walau macam manapun..aku tau abah selalu sayangkan aku..=)

tuk azam aku sempena burfday ni..urm..hope aku akan berjaya kat sini especially dengan bidang LAW ni la..Dari kecik lagi ada angan2 ni..(tp lebih kuat nak jadi pramugari)hehe...tuk abah dengan umi lak...anak anda da besar!!hehe...

Buat mama..mama selalu dalam hati along..=)
anak mama dah besar skarang....tapi perangai masih lagi budak2,,hehe,,

Apepun..buat kawan2..korang memang sangat memahami aku..thanks a lot....=)
Happy ada kawan2 macam korang sumer!!

No comments:

HOLA!HOLA!HOLA!=)

YEA!!it's coming already..hehe...Da 18 tahun..sy da besar!hehe
Thanks tuk kawan2 yang wish...You all sume kwn2 yg sangat baik...Lurve2 u all so much....=)
hmm....pape pun..aku sangat happy....ntah la..rase mcm birthday kali ni la yang paling bermakna sekali...

Urm...thanks yea wt AKMAL a.k.a MERAK JADIAN..hehe...
thanks belanja makan...tapi..hehe...ina x mampu nak habiskan nasi nyer..hehehe..(membazir je tau bdk ina ni kn)hehe...

Kawan2 yang dekat pun ramai yang wish...sangat peka tau korg...even kite baru je lg kenalkan...thanks yea!wat kwn2 dari MRSM Gerik n MRSM Beseri..thanks jugak..korang memang kawan yang baik...FWENZ 4 EVA!!=)pepun..memang rindukan dorg sgt2...

Overall...burfday kali ni x der celebrate besar2 an..ingat lg dulu2 time kecik2...abah dgn mama x pernah miss celebrate burfday aku..mesti ada kek coklat besar(suke sangat kek coklat)hehe...ajak kawan2 ramai2..pakai gaun lagi tu..(kecik2 dulu laa)hehe...

burfday party aku yg paling best yang aku still ingat sampai hari ni waktu aku umo 6 tahun...last birthday party..ye la..sekarang da besar kan..jarang la dapat sambut..kalau dapat pun,sambut dengan kwn2 jerp...

masa tu..burfday party tu buat dekat rumah aku la..dekat penang..banyak sangat makanan..hehe..
paling penting mesti kena ada kek coklat la..hehe..sume abah dgn mama yang handle kn..meriah sangat..ramai kawan2 yang datang..hadiah...x payah cakap la..banyak sangat..tapi,hadiah paling best...daripada mak usu..hehe..dapat set baby doll..hehe..(budak2 kan)=)

Sekarang..umo aku pun da besar...18 daa..hehe..x de lagi da celebrate sume tu..mama pun da x de..abah?abah x pernah lupa....tapi sekarang abah makin sibuk..hehe..x pe..aku x pernah amik hati sebab walau macam manapun..aku tau abah selalu sayangkan aku..=)

tuk azam aku sempena burfday ni..urm..hope aku akan berjaya kat sini especially dengan bidang LAW ni la..Dari kecik lagi ada angan2 ni..(tp lebih kuat nak jadi pramugari)hehe...tuk abah dengan umi lak...anak anda da besar!!hehe...

Buat mama..mama selalu dalam hati along..=)
anak mama dah besar skarang....tapi perangai masih lagi budak2,,hehe,,

Apepun..buat kawan2..korang memang sangat memahami aku..thanks a lot....=)
Happy ada kawan2 macam korang sumer!!

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...