IT'S NOT MY FAULT!!


hmm....
ragam manusia...mcm2 ada...
aku ingat kan ASTRO jer...
yg macam2 ada...
huhuhu...

salahkan aku??
ya...u may do that...
absolutely!huh!
bkn aku ego atau sombong....
tapi...
ape nyer hak aku....
memadai dgn cuba menerangkan semua...
tapi...
kamu sendiri yang tak cuba...
untuk faham...
it's horrible!
makes my life miserable!!
uhhh!!

aku tak sesempurna yang kamu harapkan...
mana ada manusia yang sempurna...
tak kisah kalau kamu anggap diri kamu sempurna....
tapi...
aku???
definitely not!
i'm not perfect at all!


susah nak memuaskan hati kamu....
selalu mendesak..
kamu tak cuba fahami aku...
aku tak beri sebarang komitmen pada kamu...
tapi....
dalam diam...
kamu mengandai aku begitu...
it's hell!
just like the hell!
and....
what the hell!
uhhhh........

when i say the truth!
kamu salahkan saya...
marahi saya..
konon saya memainkan kamu.....
did i ever said that....
we are in a relationship???
come on!
i've never said that!
don't ever made a simply conclusion!
u're such a damn...
when you blame me!

saya tahu apa hati saya mahu...
kamu siapa?
mahu meneka hati saya??
saya tahu siapa di hati saya...
kamu siapa?
jangan selalu memaksa dan menduga saya....

saya layan kamu dengan baik...
kamu salah sangka...
when i treat u wif another way!
u scolded me....
bkn salah aku lah...
kau yang pandai2 reka cerita.....
<<<>>>>

tapi...
seberapa pantas...
kamu akan terima..
apa yang saya katakan....
saya maklumkan yang sejujurnya...
kamu payah nak terima....

terserah kamu...
saya x memperalatkan kamu..
jauh sekali menipu kamu...
saya nytakan yang sebetulnya...
kamu yang menafikannya...
apa yang saya tahu...

saya tak suka merampas kebahagiaan orang...
dan......
saya tak suka orang merampas kebahagiaan saya...
"life is fair when u treat it fair"

yang pasti...
saya dan dia bahagia......
walau bukan dengan kamu!

No comments:

IT'S NOT MY FAULT!!


hmm....
ragam manusia...mcm2 ada...
aku ingat kan ASTRO jer...
yg macam2 ada...
huhuhu...

salahkan aku??
ya...u may do that...
absolutely!huh!
bkn aku ego atau sombong....
tapi...
ape nyer hak aku....
memadai dgn cuba menerangkan semua...
tapi...
kamu sendiri yang tak cuba...
untuk faham...
it's horrible!
makes my life miserable!!
uhhh!!

aku tak sesempurna yang kamu harapkan...
mana ada manusia yang sempurna...
tak kisah kalau kamu anggap diri kamu sempurna....
tapi...
aku???
definitely not!
i'm not perfect at all!


susah nak memuaskan hati kamu....
selalu mendesak..
kamu tak cuba fahami aku...
aku tak beri sebarang komitmen pada kamu...
tapi....
dalam diam...
kamu mengandai aku begitu...
it's hell!
just like the hell!
and....
what the hell!
uhhhh........

when i say the truth!
kamu salahkan saya...
marahi saya..
konon saya memainkan kamu.....
did i ever said that....
we are in a relationship???
come on!
i've never said that!
don't ever made a simply conclusion!
u're such a damn...
when you blame me!

saya tahu apa hati saya mahu...
kamu siapa?
mahu meneka hati saya??
saya tahu siapa di hati saya...
kamu siapa?
jangan selalu memaksa dan menduga saya....

saya layan kamu dengan baik...
kamu salah sangka...
when i treat u wif another way!
u scolded me....
bkn salah aku lah...
kau yang pandai2 reka cerita.....
<<<>>>>

tapi...
seberapa pantas...
kamu akan terima..
apa yang saya katakan....
saya maklumkan yang sejujurnya...
kamu payah nak terima....

terserah kamu...
saya x memperalatkan kamu..
jauh sekali menipu kamu...
saya nytakan yang sebetulnya...
kamu yang menafikannya...
apa yang saya tahu...

saya tak suka merampas kebahagiaan orang...
dan......
saya tak suka orang merampas kebahagiaan saya...
"life is fair when u treat it fair"

yang pasti...
saya dan dia bahagia......
walau bukan dengan kamu!

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...