sumtink happen sumwhere...=)

dah cukup cuti seminggu.....
huhu...=(
penat nyer...
tetibe badan lak rase x sedapp...*puppy eyes*
urmmm....rindu rumah + kucing + katil...haha...=p


sumtink is happen to me now...
did u noe what's dat???
hehe....=)
erm...it is a secret...
secret of my heart's chamber...
hehehe...=)

haiyaaa....
ini rasa sangat susah maa.....
tiap masa asyik teringat jerp....
hehe...=)

it was a wonderful day....=)
spending time wif sumone...
yang dah terpaut kt ati...hehe...
*day dreaming*=)


it is the power of love...
hehehe....=)

saya sangat suka ati....
rasa senang hati...
hati saya pun gumbiraa...
owh2...*mcm teletubbies*=)

                                                        hehe...gipsy...dipsy..lala..poo...=)

                                                                       teletubbies...=))
but.....

rasa ni kn.....
akan buley kekal x???
kalau rase ni kekal....
mungkin x org tu juga...
akan kekal rase dy...
sama aku????*thinking*


urmmmmm......

x pe...
cinta kn x buleh dipaksa...
cinta akn hadir dgn sendiri......

mcm lagu SITI NURHALIZA>>>
cintaku bukan di atas kertas....
cintaku getaran yang sama...
x perlu dicari...
x perlu dipaksa....
kerna ku yakin ada jawabnya......



andai ku bisa merubah semua...
hingga tiada orang terluka....
tapi x mungkin...
ku x berdaya...........

yg pasti...
aku tau...
aku sgt syg sama dy......=)
hati x pernah nafikan lg......



=)......

erm...
tu je bingkisan dari hati...
hehe...=p
hati ni pemalu cket...=p

ada yg ckp...
cintailah org yg mencintai kita..
sayangilah dia yang menyayngi kita....
tapi...
cinta kan invisible...
dan tiada kepastian mengenai cinta...


kecuali.....

cinta kepada YANG HAKIKI....=)

pepun...
cinta sesama manusia.....
memerlukan keikhlasan......
dan ketulusan...
serta kejujuran...=)

tu yg aku harapkan....
sebab...
CINTA ajar aku bahagia....=)



No comments:

sumtink happen sumwhere...=)

dah cukup cuti seminggu.....
huhu...=(
penat nyer...
tetibe badan lak rase x sedapp...*puppy eyes*
urmmm....rindu rumah + kucing + katil...haha...=p


sumtink is happen to me now...
did u noe what's dat???
hehe....=)
erm...it is a secret...
secret of my heart's chamber...
hehehe...=)

haiyaaa....
ini rasa sangat susah maa.....
tiap masa asyik teringat jerp....
hehe...=)

it was a wonderful day....=)
spending time wif sumone...
yang dah terpaut kt ati...hehe...
*day dreaming*=)


it is the power of love...
hehehe....=)

saya sangat suka ati....
rasa senang hati...
hati saya pun gumbiraa...
owh2...*mcm teletubbies*=)

                                                        hehe...gipsy...dipsy..lala..poo...=)

                                                                       teletubbies...=))
but.....

rasa ni kn.....
akan buley kekal x???
kalau rase ni kekal....
mungkin x org tu juga...
akan kekal rase dy...
sama aku????*thinking*


urmmmmm......

x pe...
cinta kn x buleh dipaksa...
cinta akn hadir dgn sendiri......

mcm lagu SITI NURHALIZA>>>
cintaku bukan di atas kertas....
cintaku getaran yang sama...
x perlu dicari...
x perlu dipaksa....
kerna ku yakin ada jawabnya......



andai ku bisa merubah semua...
hingga tiada orang terluka....
tapi x mungkin...
ku x berdaya...........

yg pasti...
aku tau...
aku sgt syg sama dy......=)
hati x pernah nafikan lg......



=)......

erm...
tu je bingkisan dari hati...
hehe...=p
hati ni pemalu cket...=p

ada yg ckp...
cintailah org yg mencintai kita..
sayangilah dia yang menyayngi kita....
tapi...
cinta kan invisible...
dan tiada kepastian mengenai cinta...


kecuali.....

cinta kepada YANG HAKIKI....=)

pepun...
cinta sesama manusia.....
memerlukan keikhlasan......
dan ketulusan...
serta kejujuran...=)

tu yg aku harapkan....
sebab...
CINTA ajar aku bahagia....=)



No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...