sUsAh MaU tItoWW...=/


ting...tong...ting...tong.....
huhu...kul 3.55 pagi...
baik punya time...
huh...
aku jer terkebil2 seorang2.....(ayat org mamai)
hmmm......

aisyy...mata ni pun....
4 kali dah ayah masuk bilik marah...
x reti2 nk titow ke...
sume slh ko ar mata....
uisy....
seb bek mulut ku panday berkata2...(hehehe....*devil laugh*)
tgh study nieyh.....
pas cuti niey ada exam...
payah worr......(sambil mata mengadap laptop.......tarik selimut tutup broadband....)kakaka.....
walhal......
tengah berfacebooking..huhuhu...
owh...abah...
tipu sunat jer nieyh...(ngeee~)


                                                                    hehe......=p
hmm.........tengah berfacebooking tu...
seronok2 la.....selak paper hari ini...
beli dari pagi tadi lagi...
x sempat nk bace...(hehek...)
selak...selak...mmg susah nak cari tajuk2 best nieyh....
ada la tajuk pasal artis...
haa...ROZITA CHE WAN nak bersara jadi artis...
isy...cdey....lawa kot dy nieyh...=)
suka sgt tgk....
mcm barbie doll...weee~


                                                                               ayu.... ;)
then....haha...
aku mmg interested giler bab nieyh...
ceyh...tajuk dy...
kopi orang kaya...
aku baca la...
nak tau gak pe beza kopi orang kaya dgn kopi org miskin....
cm aku nieyh...
       ^^^^^^
baca...baca....baca.....

huhu...info baru...
kopi luwak...
panggilannye lah...
kopi najis musang...
yerkkk.....x lalu den nk pokona nyor....
hahaha...(meremang bulu tengkuk)..
hisy.....xsangka betul...
ade jugak eh kopi2 cenggini....
yo la...aku org miskin...
mane tau kopi2 tu suma...
huhu......

kopi ni harga dyer mahal.....
terkenal dekat LONDON,,,,
erm....banyak jugak lah negara2 oversea kn....
yang mengamalkan kopi ni...huhu...
harga sekilogram...
ada jugak mencecah RM120 ++
huhu...kopi aku minum sebungkus RM 1.20 je kottt.....=p

kopi ni dihasilkan daripada najis musang lah...
huhu...(loya dh ni..)
aku x fhm sgt article tu described kn...
tp...lebey kurang mcm...
musang makan biji2 kopi nieyh....
hasil kumuhan nyer ni lah yang diproses semula...
jadi serbuk kopi nieyh...
kopi LUWAK a.k.a KOPI ORG KAYA...
huhuhu.....

pelik..pelik....
dunia ni makin moden makin pelik...
huh!

dekat  JAKARTA...
dikeluarkan fatwa oleh para mufti2 di sana lah...
yang mengharamkan minuman kopi ni...
kerana diragui cara pembuatan dan kebersihannya....

KEBERSIHAN sebahagian daripada AGAMA....=)

hehehe............................................................................................................................

dah...mataku masih belum juga mengantuk..
hmm....
need sumtink else to do.....=)


pepun...
sy mengharapkan  sesuatu yang lebih baik untuk diri saya...
untuk esok dan hari seterusnya....
kerana saya akan mengabadikan..
segala yang terindah pada hari ni.....
untuk menikmati kehidupan bahagia saya......
pada hari2 yang bakal menyusul dan mendatang...=)

2 comments:

byah said...

p tidoq nuh . ;p

iena_miena said...

hehe...
pyah mau titow weyh...
haiyaaa....=)

sUsAh MaU tItoWW...=/


ting...tong...ting...tong.....
huhu...kul 3.55 pagi...
baik punya time...
huh...
aku jer terkebil2 seorang2.....(ayat org mamai)
hmmm......

aisyy...mata ni pun....
4 kali dah ayah masuk bilik marah...
x reti2 nk titow ke...
sume slh ko ar mata....
uisy....
seb bek mulut ku panday berkata2...(hehehe....*devil laugh*)
tgh study nieyh.....
pas cuti niey ada exam...
payah worr......(sambil mata mengadap laptop.......tarik selimut tutup broadband....)kakaka.....
walhal......
tengah berfacebooking..huhuhu...
owh...abah...
tipu sunat jer nieyh...(ngeee~)


                                                                    hehe......=p
hmm.........tengah berfacebooking tu...
seronok2 la.....selak paper hari ini...
beli dari pagi tadi lagi...
x sempat nk bace...(hehek...)
selak...selak...mmg susah nak cari tajuk2 best nieyh....
ada la tajuk pasal artis...
haa...ROZITA CHE WAN nak bersara jadi artis...
isy...cdey....lawa kot dy nieyh...=)
suka sgt tgk....
mcm barbie doll...weee~


                                                                               ayu.... ;)
then....haha...
aku mmg interested giler bab nieyh...
ceyh...tajuk dy...
kopi orang kaya...
aku baca la...
nak tau gak pe beza kopi orang kaya dgn kopi org miskin....
cm aku nieyh...
       ^^^^^^
baca...baca....baca.....

huhu...info baru...
kopi luwak...
panggilannye lah...
kopi najis musang...
yerkkk.....x lalu den nk pokona nyor....
hahaha...(meremang bulu tengkuk)..
hisy.....xsangka betul...
ade jugak eh kopi2 cenggini....
yo la...aku org miskin...
mane tau kopi2 tu suma...
huhu......

kopi ni harga dyer mahal.....
terkenal dekat LONDON,,,,
erm....banyak jugak lah negara2 oversea kn....
yang mengamalkan kopi ni...huhu...
harga sekilogram...
ada jugak mencecah RM120 ++
huhu...kopi aku minum sebungkus RM 1.20 je kottt.....=p

kopi ni dihasilkan daripada najis musang lah...
huhu...(loya dh ni..)
aku x fhm sgt article tu described kn...
tp...lebey kurang mcm...
musang makan biji2 kopi nieyh....
hasil kumuhan nyer ni lah yang diproses semula...
jadi serbuk kopi nieyh...
kopi LUWAK a.k.a KOPI ORG KAYA...
huhuhu.....

pelik..pelik....
dunia ni makin moden makin pelik...
huh!

dekat  JAKARTA...
dikeluarkan fatwa oleh para mufti2 di sana lah...
yang mengharamkan minuman kopi ni...
kerana diragui cara pembuatan dan kebersihannya....

KEBERSIHAN sebahagian daripada AGAMA....=)

hehehe............................................................................................................................

dah...mataku masih belum juga mengantuk..
hmm....
need sumtink else to do.....=)


pepun...
sy mengharapkan  sesuatu yang lebih baik untuk diri saya...
untuk esok dan hari seterusnya....
kerana saya akan mengabadikan..
segala yang terindah pada hari ni.....
untuk menikmati kehidupan bahagia saya......
pada hari2 yang bakal menyusul dan mendatang...=)

2 comments:

byah said...

p tidoq nuh . ;p

iena_miena said...

hehe...
pyah mau titow weyh...
haiyaaa....=)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...