huhu..haha..hehe...hoho....lalala..=p


huhuhuhuhu...
nenonenoneno...neno....=((
sedey...
banyak hari dah x ley wt entry tuk blog nieyh...
exam.......(serabot...seyes)=(((

erm...
then..ari ni tibe2 nasib malang menimpa saya.....
x suke....saya serius...x suke....
menciii!!
rantai leher pulak putus...huaaaa!!!!!=(((



sob...sob...sob...=((
x tau nape putus....
dah lah org yg sgt2 gue syg yg belikan....
syg rantai saya....sayang org yg bg rantai itu kpd saya....=((

urmmm...
cdey....kena bwk g kedai ke eh?
x pndai lah bab2 nieyh....
huwaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
manyak problem maaa........

rantai leher tu...
abah yang belikan...
sayang sangat kt rantai tu....
x tau nape putus....
(wonder btl lh)huhuhu.....=(

tersangkut kot....
tapi...
tgh berfikir gak...
tersangkot kt ape pulak kn....
hmmmmmmm.......

belom lagi bgtau abah.....
x balik pon lg...
windu sama semua yg ada di rumah...
rindu abah..rindu umie...rindu adik2...
dan....
hehehe...
rindu sama kamu BELANG!muahxxx.... ;)



kucing saya yang paling cumil nieyh....
cumil sgt...manja lagik tu....=)

overall...hari2 yang tidak di wt entry nyer...
x de yg menarik pun....
sume seperti biasa...=)
ye la...ni cuma coretan seorang gadis biasa sahaje....

owh ya.....minggu ni la plg banyak sekali plan...=)
first time dlm life......
hehehe.....
yeah!sebab selalu saya x pernah cuba membusykan diri...
dengan aktiviti2 yg rasenyer mcm fun jerp!
hehehe...

sbb....
dlm kepala otak saya...
cuma ada satu tempat sahaj....
untuk bersuka ria...
iaitu...
SHOPPING MAAAAAALL!!$$$$$$$$>>>money!
hehehehehe......

owh ya...
ptg tadi kene buat public speaking....=)
i like this!hehehe...

senang jer just cakap tentang perancangan masa depan...
hehehehehehe....
tibe2 ada soklan cepu mas...
what is the characteristics of ur future husband???
hehehehe....
muahxxxxxx! to this lovely question...=)))
(gedikkkssss)=p

saya nak :

1. businessman or doctor....artis pun okeyh...haha


2. yang ada kete sport...lalala


3. yang ada aset banyak,saham,tanah,syarikat berjuta2..haha


4.rupa paras??x de jd ukuran..yg ensem2 saya suke wt stok cuci mata jerp...erk!hahaha...=p


5.mesti la ade rumah banglo...2 tingkat...ada kolam renang,ley pakai orang gaji banyak2...
bilik tidur yang banyak...cermin besar..hehehe....


6.romantic,sweet,gentle,erm...semua yang bagus2 saya suke....paling penting memahami saya...
hehehehe......


7.sudah laaa....sume korang nak tau...x aci lah! =,= phewww~

hek3......

tu la yang direpekkan oleh saya di dalam kelas tadi....
hahaha....

mungkin...
orang selalu cakap saya mata duitan...
yerkkk!
ada saya kisah??
hahaha...
absolutely nope!
it's my life!
what love can do without money?
it's nothing! ngeh3....=p

huisyyy..
bahaye coretan nieyh...
t msti sume laki lari...
x nk kawan ngn saya...

x pe...
saya x kisah...
yg btl2 ikhlas akan terima diri saya...
itulah namanya kekurangan saya....

dan...

saya x lah gilekan lelaki kerana hartanya...
absolutely nope!
but....

saya suke kalau lelaki...
walaupun pelajaran x tinggi...
x da keje hebat2....

tapi...
rajin tolong orang lain...
sangat ringan tulang....
dan...
tahu cara nak ubah nasib diri dia...
n...
berusaha untuk ubah diri dia jd lebih baik...
demi...
orang yang dia sayang....

kenape?
sebab...
lelaki sekarang x ramai yang buley pakai...
uhuhuhuh...

banyaknye...
lepak2 kt kedai makan...
kt tepi2 jalan...
tepi2 jambatan...
usya anak dara orang....*_*
huhuhu......

bile kawin...
sama jugak rasenyer...
macam x kawin...
aiseyhh!
hahaha.....
=)

p/s : nur amalina kembali membelek rantai lehernye yang putus...hee~

No comments:

huhu..haha..hehe...hoho....lalala..=p


huhuhuhuhu...
nenonenoneno...neno....=((
sedey...
banyak hari dah x ley wt entry tuk blog nieyh...
exam.......(serabot...seyes)=(((

erm...
then..ari ni tibe2 nasib malang menimpa saya.....
x suke....saya serius...x suke....
menciii!!
rantai leher pulak putus...huaaaa!!!!!=(((



sob...sob...sob...=((
x tau nape putus....
dah lah org yg sgt2 gue syg yg belikan....
syg rantai saya....sayang org yg bg rantai itu kpd saya....=((

urmmm...
cdey....kena bwk g kedai ke eh?
x pndai lah bab2 nieyh....
huwaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
manyak problem maaa........

rantai leher tu...
abah yang belikan...
sayang sangat kt rantai tu....
x tau nape putus....
(wonder btl lh)huhuhu.....=(

tersangkut kot....
tapi...
tgh berfikir gak...
tersangkot kt ape pulak kn....
hmmmmmmm.......

belom lagi bgtau abah.....
x balik pon lg...
windu sama semua yg ada di rumah...
rindu abah..rindu umie...rindu adik2...
dan....
hehehe...
rindu sama kamu BELANG!muahxxx.... ;)



kucing saya yang paling cumil nieyh....
cumil sgt...manja lagik tu....=)

overall...hari2 yang tidak di wt entry nyer...
x de yg menarik pun....
sume seperti biasa...=)
ye la...ni cuma coretan seorang gadis biasa sahaje....

owh ya.....minggu ni la plg banyak sekali plan...=)
first time dlm life......
hehehe.....
yeah!sebab selalu saya x pernah cuba membusykan diri...
dengan aktiviti2 yg rasenyer mcm fun jerp!
hehehe...

sbb....
dlm kepala otak saya...
cuma ada satu tempat sahaj....
untuk bersuka ria...
iaitu...
SHOPPING MAAAAAALL!!$$$$$$$$>>>money!
hehehehehe......

owh ya...
ptg tadi kene buat public speaking....=)
i like this!hehehe...

senang jer just cakap tentang perancangan masa depan...
hehehehehehe....
tibe2 ada soklan cepu mas...
what is the characteristics of ur future husband???
hehehehe....
muahxxxxxx! to this lovely question...=)))
(gedikkkssss)=p

saya nak :

1. businessman or doctor....artis pun okeyh...haha


2. yang ada kete sport...lalala


3. yang ada aset banyak,saham,tanah,syarikat berjuta2..haha


4.rupa paras??x de jd ukuran..yg ensem2 saya suke wt stok cuci mata jerp...erk!hahaha...=p


5.mesti la ade rumah banglo...2 tingkat...ada kolam renang,ley pakai orang gaji banyak2...
bilik tidur yang banyak...cermin besar..hehehe....


6.romantic,sweet,gentle,erm...semua yang bagus2 saya suke....paling penting memahami saya...
hehehehe......


7.sudah laaa....sume korang nak tau...x aci lah! =,= phewww~

hek3......

tu la yang direpekkan oleh saya di dalam kelas tadi....
hahaha....

mungkin...
orang selalu cakap saya mata duitan...
yerkkk!
ada saya kisah??
hahaha...
absolutely nope!
it's my life!
what love can do without money?
it's nothing! ngeh3....=p

huisyyy..
bahaye coretan nieyh...
t msti sume laki lari...
x nk kawan ngn saya...

x pe...
saya x kisah...
yg btl2 ikhlas akan terima diri saya...
itulah namanya kekurangan saya....

dan...

saya x lah gilekan lelaki kerana hartanya...
absolutely nope!
but....

saya suke kalau lelaki...
walaupun pelajaran x tinggi...
x da keje hebat2....

tapi...
rajin tolong orang lain...
sangat ringan tulang....
dan...
tahu cara nak ubah nasib diri dia...
n...
berusaha untuk ubah diri dia jd lebih baik...
demi...
orang yang dia sayang....

kenape?
sebab...
lelaki sekarang x ramai yang buley pakai...
uhuhuhuh...

banyaknye...
lepak2 kt kedai makan...
kt tepi2 jalan...
tepi2 jambatan...
usya anak dara orang....*_*
huhuhu......

bile kawin...
sama jugak rasenyer...
macam x kawin...
aiseyhh!
hahaha.....
=)

p/s : nur amalina kembali membelek rantai lehernye yang putus...hee~

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...