it's all MINE!

kenangan di BESERI...ina,pujah,maya n mila
all r rumates..=)except pujah

dalam banyak2 hari...
hari ape aku paling suka?

hehehe.....

hari

khamis


jumaat


sabtu

sebab???????????????????????????//

hahhaa......=p

1. buley tidoooo sepanjang hari tanpa gangguan (ngeh3)


2. buley berfacebooking 24 jam tanpa risau akan 'ter'bangun lewat pada esok paginyerrrr....
hahahahaha...=p


3. buley gosip a.k.a menambah ilmu pengetahuan mengenai isu2 semasa yang hot2...=p


4. buley kuar berjola-joli.....haha...(i like shopping)=))))


5. bnyak sgat sebab nyer....
x larat nk taip dah....=p


hahaha

tu antara sebab2 jer...
hehehe....

apepun....
yang paling x sabar sekarang....
nk tunggu hari raya!!!!
hooooyeeeaaahhh!!!!=)))

(puasa baru nak menjelma....)hee.....
SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMDHAN AL-MUBARAK
buat semua muslimin dan muslimat...=)







ape yang paling best...
bulan puasa ialah waktu bangun sahur....
dengan waktu berbuka...(semua manusia suke waktu berbuka...=p)hehe

selalunyer...
selama 5 tahun...
selalu sambut bulan puasa dekat asrama jer....
kalau dapat berbuka dengan family pun...
3 hari last puasa sebelum umat Islam...
sambut hari raya.....
huhuh....
ye laa...nak balik rumah selalu...
nanti ayah ngn umie bising....
mane dengan kelas tambahan lah...kelas2 wajibnyer...
urmmm....terpaksalah ikot....

tapi.....
memang best...
seyes best....
time sahur....pergghhh!!!sedap!thumbs up!hehehe
ada nasi goreng cina,ayam goreng tepung....
sedaaappp!!!!=)))

waktu berbuka lak pun agak sedap lah....
walaupun kadang2 x sedap..hehehe...

pengalaman...
mase tu dekat MRSM BESERI...
waktu tu...jam 5.00 ptg
aktiviti aku : nyorok dalam bilik kerana melarikan diri daripada aktiviti kerohanian di surau
masa :ketika bulan puasa lahhh..... =,=
yang turut terlibat :sahabat2 baik seramai beberapa org (kurang ingat)=p
                            dan roomate2 yg mmg TERBAEK...=))

classmate yg sgt2 aku syg!!!=)
5 efficient '09-'10
june...=)
my best fwen 4 eva....ako syg bangat sama kamoo...muahxxx!=)

haha....
dok men hp jer dalam bilik tu....
memang malas nk g SURAU AN-NUR (nama surau tu)....

dlm pukul 6.30...tamat lah aktiviti tersebut..huhu
ramai lah yg balik ke blok....
then...
kawan2 pun semua ajak turun ke cafe...
ntah cne...time tu aku malas lagi nk turun....
baru nk solat asar...so,kengkawan pegi dulu..cafe...beli makanan tambahan tuk berbuka...

tinggal lah aku sesorang dlm bilik tu...
lepas jer solat...mula nyer mata masih ok...
tapi ntah laaa....
x sedar plak terlelap...huhuhu....

tidooo punyer tidoooo....
terjaga time orang Azan.....

melompat bangun dari katil!
kelam kelibut aku...
nasi kt dewan makan pun x ambik lagi.....
tsiap2 pakai tudung...(memang tahap selekeh da)huhu....
lari2 laju2.....masuk dewan makan...
tinggal air jer...nasi,lauk pauk semua dorang dh kemas.....

aku gi jumpa abg DS tu....
dik,nasi habis...nape lewat sgt....=,=(FINE)
x kan aku nk tunggu dia masak nasi lain kottt....

then...terus la berlari2 pergi ke cafetaria pulak....
jauh jugak la....
kene lalu dekat Dataran Pengetua.,then Dewan Tunku Syed Putra...then lalu lagi depan koop....
baru sampai dekat cafe tu...(depan pintu pagar masuk utama)
bayangkan sendiri kejauhannyer...huhuh....

last memory.....
5 efficient before SPM..=)

mak cik....nasi ada lagi?
time tu pk cik n mak cik tu tgh berbuka....huhuhu....
yang ada cuma nasi,and sikit2 lagi sambal...
ayam,telur goreng dah habis...
rase mcm nk nangis sgt2....=(((

tapi...
tu la berkat bulan puasa kan...
mk cik tu baik hati...
dy goreng telur goreng sebijik kt aku...
so,hidangan bukak puasa aku hari tu...nasi putih + sambal telur goreng + kicap =alhamdulillah
huhuhu.....

dekat kul 8.00 malam jugak...
baru aku dapat berbuka.....huuhuhu...
kawan2 aku???
hahaha...jenuh mcm nak rak diorang gelakkan aku... =,=
kurang asammm......*_*

urmmm...
tu la al-kisah...
kenangan yg ada...
dalam menjalani ibadah puasa...di asrama...heehehe

tapi...
memori paling x buleyh lupa ialah....
sambut HARI RAYA AIDILADHA 
dekat asrama....
mase tu tahun 2006 (aku form 2)
sekolah kt MRSM GERIK,PERAK
hehehe.....

yanie!ni la rumate dunia akhirat ku..hehe
dari gerik smpy beseri...same2 skulah..=)


walaupun mase tu rase sedih sangat...
tapi...
bila diingatkan balik..
ia kenangan yg sweet,,,
hehehe.....

No comments:

it's all MINE!

kenangan di BESERI...ina,pujah,maya n mila
all r rumates..=)except pujah

dalam banyak2 hari...
hari ape aku paling suka?

hehehe.....

hari

khamis


jumaat


sabtu

sebab???????????????????????????//

hahhaa......=p

1. buley tidoooo sepanjang hari tanpa gangguan (ngeh3)


2. buley berfacebooking 24 jam tanpa risau akan 'ter'bangun lewat pada esok paginyerrrr....
hahahahaha...=p


3. buley gosip a.k.a menambah ilmu pengetahuan mengenai isu2 semasa yang hot2...=p


4. buley kuar berjola-joli.....haha...(i like shopping)=))))


5. bnyak sgat sebab nyer....
x larat nk taip dah....=p


hahaha

tu antara sebab2 jer...
hehehe....

apepun....
yang paling x sabar sekarang....
nk tunggu hari raya!!!!
hooooyeeeaaahhh!!!!=)))

(puasa baru nak menjelma....)hee.....
SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMDHAN AL-MUBARAK
buat semua muslimin dan muslimat...=)







ape yang paling best...
bulan puasa ialah waktu bangun sahur....
dengan waktu berbuka...(semua manusia suke waktu berbuka...=p)hehe

selalunyer...
selama 5 tahun...
selalu sambut bulan puasa dekat asrama jer....
kalau dapat berbuka dengan family pun...
3 hari last puasa sebelum umat Islam...
sambut hari raya.....
huhuh....
ye laa...nak balik rumah selalu...
nanti ayah ngn umie bising....
mane dengan kelas tambahan lah...kelas2 wajibnyer...
urmmm....terpaksalah ikot....

tapi.....
memang best...
seyes best....
time sahur....pergghhh!!!sedap!thumbs up!hehehe
ada nasi goreng cina,ayam goreng tepung....
sedaaappp!!!!=)))

waktu berbuka lak pun agak sedap lah....
walaupun kadang2 x sedap..hehehe...

pengalaman...
mase tu dekat MRSM BESERI...
waktu tu...jam 5.00 ptg
aktiviti aku : nyorok dalam bilik kerana melarikan diri daripada aktiviti kerohanian di surau
masa :ketika bulan puasa lahhh..... =,=
yang turut terlibat :sahabat2 baik seramai beberapa org (kurang ingat)=p
                            dan roomate2 yg mmg TERBAEK...=))

classmate yg sgt2 aku syg!!!=)
5 efficient '09-'10
june...=)
my best fwen 4 eva....ako syg bangat sama kamoo...muahxxx!=)

haha....
dok men hp jer dalam bilik tu....
memang malas nk g SURAU AN-NUR (nama surau tu)....

dlm pukul 6.30...tamat lah aktiviti tersebut..huhu
ramai lah yg balik ke blok....
then...
kawan2 pun semua ajak turun ke cafe...
ntah cne...time tu aku malas lagi nk turun....
baru nk solat asar...so,kengkawan pegi dulu..cafe...beli makanan tambahan tuk berbuka...

tinggal lah aku sesorang dlm bilik tu...
lepas jer solat...mula nyer mata masih ok...
tapi ntah laaa....
x sedar plak terlelap...huhuhu....

tidooo punyer tidoooo....
terjaga time orang Azan.....

melompat bangun dari katil!
kelam kelibut aku...
nasi kt dewan makan pun x ambik lagi.....
tsiap2 pakai tudung...(memang tahap selekeh da)huhu....
lari2 laju2.....masuk dewan makan...
tinggal air jer...nasi,lauk pauk semua dorang dh kemas.....

aku gi jumpa abg DS tu....
dik,nasi habis...nape lewat sgt....=,=(FINE)
x kan aku nk tunggu dia masak nasi lain kottt....

then...terus la berlari2 pergi ke cafetaria pulak....
jauh jugak la....
kene lalu dekat Dataran Pengetua.,then Dewan Tunku Syed Putra...then lalu lagi depan koop....
baru sampai dekat cafe tu...(depan pintu pagar masuk utama)
bayangkan sendiri kejauhannyer...huhuh....

last memory.....
5 efficient before SPM..=)

mak cik....nasi ada lagi?
time tu pk cik n mak cik tu tgh berbuka....huhuhu....
yang ada cuma nasi,and sikit2 lagi sambal...
ayam,telur goreng dah habis...
rase mcm nk nangis sgt2....=(((

tapi...
tu la berkat bulan puasa kan...
mk cik tu baik hati...
dy goreng telur goreng sebijik kt aku...
so,hidangan bukak puasa aku hari tu...nasi putih + sambal telur goreng + kicap =alhamdulillah
huhuhu.....

dekat kul 8.00 malam jugak...
baru aku dapat berbuka.....huuhuhu...
kawan2 aku???
hahaha...jenuh mcm nak rak diorang gelakkan aku... =,=
kurang asammm......*_*

urmmm...
tu la al-kisah...
kenangan yg ada...
dalam menjalani ibadah puasa...di asrama...heehehe

tapi...
memori paling x buleyh lupa ialah....
sambut HARI RAYA AIDILADHA 
dekat asrama....
mase tu tahun 2006 (aku form 2)
sekolah kt MRSM GERIK,PERAK
hehehe.....

yanie!ni la rumate dunia akhirat ku..hehe
dari gerik smpy beseri...same2 skulah..=)


walaupun mase tu rase sedih sangat...
tapi...
bila diingatkan balik..
ia kenangan yg sweet,,,
hehehe.....

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...