it's happening....=)

heee..
ari nieyh jadual kelas x padat mcm selalu....
start pukul 12 tgh hari and abis kul 2 pm...
actually...
sumting happened tanpa dijangka lah....
heeee~~~
terlupa yg kelas ari neyh kelas terakhir dgn miss AFNI....
so..at the end of our class...
snap pics and....
miss AFNI susun kata2 sedeyh....
sobs.....seyes sedeyh......

btw...kelas dgn Miss kali nieyh mmg berbeza dri selalu...
ntah lah..tapi rasa happening sgt....
well...bile lagi nk merasa kelas njoy mcm tu.....
that was the last class,rite?

cuma.....
aku jer yg x puas hati...
huaaarrrggghh!
jeles ngn kengkawan...
apsal doe markah korg tinggi2 dari aku...??
haissssyyy!
seyes aku rasa rendah diri tahap teruk...
heee~~~

but...x pe la...
ada final kn??
hehehe...
aku x mo dah final aku x dpt tinggi2 cm korg gak...
mane aci cm nieyh....
org ckp...
duduk sama rendah,berdiri sama tinggi.....
so.......tu yg aku kejar skrg nieyh....
even english aku mmg broken tahap gaban arr.....
but...i will keep trying maaa....=)

hari nieyh sume pakai baju kurung...
biasa lah kn hari Isnin...
mmg rules nyer kena pakai baju kurung...
then..baru aku teringat pasal baju raya...
hehehehe.......
ada lg ke time2 cm nieyh baju raya yg cumil2 seyh?
cm susah jerp nk cari....
nk upah jahit??
maakkk aiii....tukang jahit mane pulak laa yg nak terima tempahan lg daa time2 cm ni....

hadoooiii.....

actually...
x kisah sgt pasal baju tu ade ke x..
sblm nieyh pun pnah jugak dah beraya tanpa baju raya...
hahaha.....
aku main tibai je baju kurung yg mmg da ada dlm almari tu....
asal aku pakai baju sudaaa....
ye la...bersiap lawa2 pun  nk ke mana jerp...
balik umah nenek last2 terperok kt dapur jerp...

tetamu bertali arus....
pinggan + mangkuk pun bertali arus jugak lah....
dah...siapa lagi yg nak basuh?
mangsa terdekat ialah.......aku la!
huhuhu....
duk la kt dapur tu membasuh.....
nieyh pun antara list2 perkara yg terpaksa aku buat...
selain daripada apa yang aku dah senaraikan kt...
entry2 sebelum nieyh...
hahahahaxxx.....

selalu tiap kali raya....
abah ngn umie lah yg sibuk siapkan semua persiapan...
tapi...
tahun nieyh...entahlah...
rasa mcm mls lah nk susahkan dorang lagi...
aku da besar..
hehe...
18 tahun sudaaa...=)

sbb tu lah semua benda tergendala...
slalunyer time2 cmnieyh...
baju dah at least 2 pasang siap...
tinggal nk cari kasut jerp...
except taun yg aku x da mood nk beraya...
memang aku x kn prepare sume bnda nieyh...
hehehe...

buruk perangai.......=p

ada jugak kn manusia x da mood nk raya eh??
haha...
aku mood mkan je yg ada time2 raya cmtu...=p

taun nieyh aku aim rumah2 yg buat :

1.soto
2.laksa
3.nasi daging
4.bihun sup
5.mee kuah

hahaha...
tu yg dlm TOP 5 jerp...
ada bnyk lagi...
mls nk senarai sumer....
yg pasti...rumah2 yg buat benda2 nieyh raya nnti...
tngu kedatangan iena mieyna cumil ke rumah anda yerk...=))
heeee~

kwn2??
yg boley drive tu dtg la amik aku.....
buley la taun nieyh aku lari dari kewajipan...
membasuh pinggan mangkuk..
huhu........

kt bilik pun skrg baru terasa bahang nk balik raya tu....
aku turun nk g kelas,dgr lagu raya...
aku nk naik bilik lps kelas pun dgr lagu raya...
petang2 aku turun nk g beli nasi buat bbuka...dgr lagu raya lg....
aku bgn sahur pun...lagu raya jgk yg aku dgr.....=)
thanks ye wt kwn2 yg bukak lagu raya tu...
takbir pun aku dah dgr da stkat ari nieyh...
huuu~

harapnyer...
sempat lah aku merasa sambut hari raya taun ni...
yg lg beberapa ari je lg nk menjelma nieyh...
heee...
insyaallah... =)

No comments:

it's happening....=)

heee..
ari nieyh jadual kelas x padat mcm selalu....
start pukul 12 tgh hari and abis kul 2 pm...
actually...
sumting happened tanpa dijangka lah....
heeee~~~
terlupa yg kelas ari neyh kelas terakhir dgn miss AFNI....
so..at the end of our class...
snap pics and....
miss AFNI susun kata2 sedeyh....
sobs.....seyes sedeyh......

btw...kelas dgn Miss kali nieyh mmg berbeza dri selalu...
ntah lah..tapi rasa happening sgt....
well...bile lagi nk merasa kelas njoy mcm tu.....
that was the last class,rite?

cuma.....
aku jer yg x puas hati...
huaaarrrggghh!
jeles ngn kengkawan...
apsal doe markah korg tinggi2 dari aku...??
haissssyyy!
seyes aku rasa rendah diri tahap teruk...
heee~~~

but...x pe la...
ada final kn??
hehehe...
aku x mo dah final aku x dpt tinggi2 cm korg gak...
mane aci cm nieyh....
org ckp...
duduk sama rendah,berdiri sama tinggi.....
so.......tu yg aku kejar skrg nieyh....
even english aku mmg broken tahap gaban arr.....
but...i will keep trying maaa....=)

hari nieyh sume pakai baju kurung...
biasa lah kn hari Isnin...
mmg rules nyer kena pakai baju kurung...
then..baru aku teringat pasal baju raya...
hehehehe.......
ada lg ke time2 cm nieyh baju raya yg cumil2 seyh?
cm susah jerp nk cari....
nk upah jahit??
maakkk aiii....tukang jahit mane pulak laa yg nak terima tempahan lg daa time2 cm ni....

hadoooiii.....

actually...
x kisah sgt pasal baju tu ade ke x..
sblm nieyh pun pnah jugak dah beraya tanpa baju raya...
hahaha.....
aku main tibai je baju kurung yg mmg da ada dlm almari tu....
asal aku pakai baju sudaaa....
ye la...bersiap lawa2 pun  nk ke mana jerp...
balik umah nenek last2 terperok kt dapur jerp...

tetamu bertali arus....
pinggan + mangkuk pun bertali arus jugak lah....
dah...siapa lagi yg nak basuh?
mangsa terdekat ialah.......aku la!
huhuhu....
duk la kt dapur tu membasuh.....
nieyh pun antara list2 perkara yg terpaksa aku buat...
selain daripada apa yang aku dah senaraikan kt...
entry2 sebelum nieyh...
hahahahaxxx.....

selalu tiap kali raya....
abah ngn umie lah yg sibuk siapkan semua persiapan...
tapi...
tahun nieyh...entahlah...
rasa mcm mls lah nk susahkan dorang lagi...
aku da besar..
hehe...
18 tahun sudaaa...=)

sbb tu lah semua benda tergendala...
slalunyer time2 cmnieyh...
baju dah at least 2 pasang siap...
tinggal nk cari kasut jerp...
except taun yg aku x da mood nk beraya...
memang aku x kn prepare sume bnda nieyh...
hehehe...

buruk perangai.......=p

ada jugak kn manusia x da mood nk raya eh??
haha...
aku mood mkan je yg ada time2 raya cmtu...=p

taun nieyh aku aim rumah2 yg buat :

1.soto
2.laksa
3.nasi daging
4.bihun sup
5.mee kuah

hahaha...
tu yg dlm TOP 5 jerp...
ada bnyk lagi...
mls nk senarai sumer....
yg pasti...rumah2 yg buat benda2 nieyh raya nnti...
tngu kedatangan iena mieyna cumil ke rumah anda yerk...=))
heeee~

kwn2??
yg boley drive tu dtg la amik aku.....
buley la taun nieyh aku lari dari kewajipan...
membasuh pinggan mangkuk..
huhu........

kt bilik pun skrg baru terasa bahang nk balik raya tu....
aku turun nk g kelas,dgr lagu raya...
aku nk naik bilik lps kelas pun dgr lagu raya...
petang2 aku turun nk g beli nasi buat bbuka...dgr lagu raya lg....
aku bgn sahur pun...lagu raya jgk yg aku dgr.....=)
thanks ye wt kwn2 yg bukak lagu raya tu...
takbir pun aku dah dgr da stkat ari nieyh...
huuu~

harapnyer...
sempat lah aku merasa sambut hari raya taun ni...
yg lg beberapa ari je lg nk menjelma nieyh...
heee...
insyaallah... =)

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...