KATAKAN......??



hehe......
this is all about love.....
about who are in love....
and who are love to be in love???
kekekeke.........

petang tadi saya meluangkan masa...
baca satu majalah...
majalah hiburan???
x jgk...
tapi lebih jugak lah kepada majalah hiburan....
heeee~

dan.....
saya temui ini.....
MUST READ IT!!=))

KATAKAN 'NO' PADA LELAKI JENIS INI

-merayu pada kamu untuk datang ke rumahnya....
(hmm....mungkinkah dia ada agenda yang tersembunyi??wallahualam..papepun..kena berhati2...=)
mencegah lebih baik daripada mengubati..nk2 lagi kalau baru kenal......x tau asal usul pun,tetibe ajak balik umah...hhhuhu...apekah????dangerous.....)

-cuba mengambil kesempatan terhadap kamu misalnya awal-awal lagi dah berani main sentuh2...
(aisyy...kategori ni bahaya..heee.....kena perhati jugak....mungkin ada udang di sebalik mee tiap tingkah laku dia........heee...bulan2 posa sebut mee...lapar je rase..=))

-menjauhkan diri dari kamu ketika menjawab panggilan....(ni yang paling gue ngak suka...huhuh...sudah terang lagi bersuluh lah dah ada pempuan lain..nampak sangat buaya darat nieyh..huhu)

-mengajak kamu ke tempat2 yang sunyi dan jauh dari orang ramai kononnya nak ada privacy tapi hakikat sebenarnya....sendiri mau ingat lah...(huhu...ni lah kot agaknya punca2 lahir bayi luar nikah nieyh...pastu jadi kes pembuangan bayi....kojam amat tu...)

-takut memperkenalkan kamu kepada teman2 dan ahli family nya...(nie dah sah2 nk simpan kite buat stok geli2 dia aje......emang dasar...huhu...)

-terlalu banyak undang-undang misalnya tak boleh hubungi dia waktu2 tertentu yang dia tetapkan,tidak boleh ke tempat2 tertentu dan macam2 lah...(erm...ni pun mungkin jugak sebab lelaki jenis ini adalah jenis playboy..heee...asyik2 nak sembunyi jerp..taula banayk awek pun..huhuh...)

-terlalu banyak alasan setiap kali kamu mencurigai sikapnya...(ni dah pernah rasa dah...salah diri dia nak salahkan orang pulak.....dasar...hee....memang selalu cuba tegakkan benang basah..cara paling efisyen...putus aje lelaki mcm nieyh.......buang masa,tenaga dan menghakis ketebalan hati aja...)

-menyepi dengan tiba2 kemudian muncul dengan pelbagai alasan....(mungkin kdg2 sebab urgent..tapi msti boleh beza kalau urgent dengan sengaja buat2 urgent...walhal di belakang kite buat onar..huhu)

hmm...tu je lah yg disenaraikan..berguna or x???
ntah..depends on situation....
ape pun...
dalam cinta mesti kena ada keserasian,persefahaman dan toleransi...
kasih sayang tu mesti...
tunggak utama sebab wujudnya cinta........=)

satu juga yang menarik dalam majalah ni....

CINTA PERLUKAN KEBERANIAN UNTUK BERSUARA KERANA TANPA KATA2 
BUKAN HANYA CINTA TIDAK MAMPU JADI KENYATAAN MALAH MUNGKIN JUGA 
IMPIAN TURUT BERKECAI DI TENGAHJALAN....


wuaaa....
sadis amat nieyh kata2...
yang konkritnya di sini...
saya tak suka impian saya berkecai...
walau telah berkali2 impian yang saya bina berkecai...

walau apa pun...
hingga sekarang...
saya masih membina impian yang sama...
setelah ia berkecai sekian kalinya...

kerana...

saya pasti...
impian saya akan berhenti berkecai....
bila tiba saat yang sesuai...
untuk terus terbina...
utuh dan kukuh.....

saya tak pernah berhenti berharap.........=)


No comments:

KATAKAN......??



hehe......
this is all about love.....
about who are in love....
and who are love to be in love???
kekekeke.........

petang tadi saya meluangkan masa...
baca satu majalah...
majalah hiburan???
x jgk...
tapi lebih jugak lah kepada majalah hiburan....
heeee~

dan.....
saya temui ini.....
MUST READ IT!!=))

KATAKAN 'NO' PADA LELAKI JENIS INI

-merayu pada kamu untuk datang ke rumahnya....
(hmm....mungkinkah dia ada agenda yang tersembunyi??wallahualam..papepun..kena berhati2...=)
mencegah lebih baik daripada mengubati..nk2 lagi kalau baru kenal......x tau asal usul pun,tetibe ajak balik umah...hhhuhu...apekah????dangerous.....)

-cuba mengambil kesempatan terhadap kamu misalnya awal-awal lagi dah berani main sentuh2...
(aisyy...kategori ni bahaya..heee.....kena perhati jugak....mungkin ada udang di sebalik mee tiap tingkah laku dia........heee...bulan2 posa sebut mee...lapar je rase..=))

-menjauhkan diri dari kamu ketika menjawab panggilan....(ni yang paling gue ngak suka...huhuh...sudah terang lagi bersuluh lah dah ada pempuan lain..nampak sangat buaya darat nieyh..huhu)

-mengajak kamu ke tempat2 yang sunyi dan jauh dari orang ramai kononnya nak ada privacy tapi hakikat sebenarnya....sendiri mau ingat lah...(huhu...ni lah kot agaknya punca2 lahir bayi luar nikah nieyh...pastu jadi kes pembuangan bayi....kojam amat tu...)

-takut memperkenalkan kamu kepada teman2 dan ahli family nya...(nie dah sah2 nk simpan kite buat stok geli2 dia aje......emang dasar...huhu...)

-terlalu banyak undang-undang misalnya tak boleh hubungi dia waktu2 tertentu yang dia tetapkan,tidak boleh ke tempat2 tertentu dan macam2 lah...(erm...ni pun mungkin jugak sebab lelaki jenis ini adalah jenis playboy..heee...asyik2 nak sembunyi jerp..taula banayk awek pun..huhuh...)

-terlalu banyak alasan setiap kali kamu mencurigai sikapnya...(ni dah pernah rasa dah...salah diri dia nak salahkan orang pulak.....dasar...hee....memang selalu cuba tegakkan benang basah..cara paling efisyen...putus aje lelaki mcm nieyh.......buang masa,tenaga dan menghakis ketebalan hati aja...)

-menyepi dengan tiba2 kemudian muncul dengan pelbagai alasan....(mungkin kdg2 sebab urgent..tapi msti boleh beza kalau urgent dengan sengaja buat2 urgent...walhal di belakang kite buat onar..huhu)

hmm...tu je lah yg disenaraikan..berguna or x???
ntah..depends on situation....
ape pun...
dalam cinta mesti kena ada keserasian,persefahaman dan toleransi...
kasih sayang tu mesti...
tunggak utama sebab wujudnya cinta........=)

satu juga yang menarik dalam majalah ni....

CINTA PERLUKAN KEBERANIAN UNTUK BERSUARA KERANA TANPA KATA2 
BUKAN HANYA CINTA TIDAK MAMPU JADI KENYATAAN MALAH MUNGKIN JUGA 
IMPIAN TURUT BERKECAI DI TENGAHJALAN....


wuaaa....
sadis amat nieyh kata2...
yang konkritnya di sini...
saya tak suka impian saya berkecai...
walau telah berkali2 impian yang saya bina berkecai...

walau apa pun...
hingga sekarang...
saya masih membina impian yang sama...
setelah ia berkecai sekian kalinya...

kerana...

saya pasti...
impian saya akan berhenti berkecai....
bila tiba saat yang sesuai...
untuk terus terbina...
utuh dan kukuh.....

saya tak pernah berhenti berharap.........=)


No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...