masa selalu cemburukan saya......~huu~


balik daripada kelas BEL 130 td...
dah pukul 2.00 ptg..
weee~
lenguh badan2 saya......
so...
landing2 atas katil...
next class-MTC 016
dengan miss salmah....=)

ok....
so...
time landing2 tu....
hp 'kesayangan' nieyh.....
ter'off' dgn sendirinya....
x de masalah...
just turn on balik jerp an...
=)

entah time bile...
terlelap...
tp sempatlah set kn alarm tu kul 3.30 ptg...
coz kul 4.10 dah start kelas....
tido la saya dengan tenang nye...

time tu plak...
ujan...
giler best tidoo......=))
suker sgt...
rumate saya pulak (ain)=)
x tau lah pegi mane...
asenyer kelas dy full hari ni...
so
tinggal saya seorang2 lah kn...

then...
3.30 ptg...
alarm pun bunyi.......
tgk jam...
mls yg amat mau bgn......


3.45 bru bgn....
pegi basuh muka,siap2....
tgk jam kt hp....
pukul 4.00 ptg...

so...
agak2 nyer sempat lah sampai sblm 4.10...
dlm pikiran...
miss salmah selalu datang lewat 5 minit...
kekekekek.....

tgk kawan sebelah bilik yg jugak sekelas...
afaf da pg..
pelik jugak bile mase dy pegi...
selalu nye dy dtg jenguk aku dulu...
~weee~

so...just turun lah dgn tergesa2...
time tu ramai bdk diploma jerp......
ada aktiviti ape ntah dorg nieyh....

tp...
tibe2 rase pelik......
pelik semacam.......

terpikir nk tnya seseorang...
pukul berapakah sekarang nieyh??
erm....
jam tangan ada...
tapi.....
 da misfunction pulekk...
huhuhhu......

suddenly.....fortunately lah...
ada sorg budak dip lalu....
tegur jugak lah tnye pukul brape.....

heeeee~

pukul 4.30 ptg kak!
<<<<>>>>>>>>

means aku dah lewat 20 minit da pun....
huhuhuhu...
kenapakanh jam di hp ku masih di pukul 4.00 ptg????
wuaaa~

baru teringat...
selepas meng turn on kn kembali...
hp tu...
lupa setting masa balik...
ke waktu yg betulnya........

~sengal~

so...
miss lah kelas miss salmah...

means???
mampus aku kena berleter ngn afaf gak td....

wuaaaa~~~~
=((

the moral of the story :
jgn percayakan jam hp
terutama sony ericsson...
~heee~

No comments:

masa selalu cemburukan saya......~huu~


balik daripada kelas BEL 130 td...
dah pukul 2.00 ptg..
weee~
lenguh badan2 saya......
so...
landing2 atas katil...
next class-MTC 016
dengan miss salmah....=)

ok....
so...
time landing2 tu....
hp 'kesayangan' nieyh.....
ter'off' dgn sendirinya....
x de masalah...
just turn on balik jerp an...
=)

entah time bile...
terlelap...
tp sempatlah set kn alarm tu kul 3.30 ptg...
coz kul 4.10 dah start kelas....
tido la saya dengan tenang nye...

time tu plak...
ujan...
giler best tidoo......=))
suker sgt...
rumate saya pulak (ain)=)
x tau lah pegi mane...
asenyer kelas dy full hari ni...
so
tinggal saya seorang2 lah kn...

then...
3.30 ptg...
alarm pun bunyi.......
tgk jam...
mls yg amat mau bgn......


3.45 bru bgn....
pegi basuh muka,siap2....
tgk jam kt hp....
pukul 4.00 ptg...

so...
agak2 nyer sempat lah sampai sblm 4.10...
dlm pikiran...
miss salmah selalu datang lewat 5 minit...
kekekekek.....

tgk kawan sebelah bilik yg jugak sekelas...
afaf da pg..
pelik jugak bile mase dy pegi...
selalu nye dy dtg jenguk aku dulu...
~weee~

so...just turun lah dgn tergesa2...
time tu ramai bdk diploma jerp......
ada aktiviti ape ntah dorg nieyh....

tp...
tibe2 rase pelik......
pelik semacam.......

terpikir nk tnya seseorang...
pukul berapakah sekarang nieyh??
erm....
jam tangan ada...
tapi.....
 da misfunction pulekk...
huhuhhu......

suddenly.....fortunately lah...
ada sorg budak dip lalu....
tegur jugak lah tnye pukul brape.....

heeeee~

pukul 4.30 ptg kak!
<<<<>>>>>>>>

means aku dah lewat 20 minit da pun....
huhuhuhu...
kenapakanh jam di hp ku masih di pukul 4.00 ptg????
wuaaa~

baru teringat...
selepas meng turn on kn kembali...
hp tu...
lupa setting masa balik...
ke waktu yg betulnya........

~sengal~

so...
miss lah kelas miss salmah...

means???
mampus aku kena berleter ngn afaf gak td....

wuaaaa~~~~
=((

the moral of the story :
jgn percayakan jam hp
terutama sony ericsson...
~heee~

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...