sekadar coretan............tapi kenangan



holla!!=))
kejap betul masa berlalu.....
hoooyeeehhh!;)
sedar x sedar..
Ramadhan al-mubarrak is coming..=)






erm...esok nyer nak puasa..
ramai dah yang balik...
termasuklah kamu,akmal mal..=)
hehehe.....
rumate sy pun...balik sudaa....
huhu,,,,


tinggal lah saya seorang2....hehe...


kelas dgn miss salmah...MTC 016...
best tapi lewat...smpy kul 5.00..
bosan jugak la...
miss pun bosan gak je gayenye..
hehehe......


serius x de teman...
busan sgt..lau kt umah ada jgk kucing yg temankan...=)
erm......x sabar esok nk sambut bulan puasa...
hehehehe...=))


bulan puasa...
saya rindukan bazar ramadhannya..=)
ayam percik,popia basah,murtabak,nasi daging.........
ayam golek jugak...=)
nyum3.....=)))
hehehe.....


tapi...
sambut bulan puasa dekat universiti dah x same la mcm selalu...
selalu sambut dekat asrama sekolah...


ptg2 lepas solat asar,ada tadarus......(walaupun kene paksa pg oleh ustaz yg garang)
huhuh......
mlm2...solat terawikh dgn kawan2.....
pastu dpt mkn...hehe
ada bubur ayam,bubur kacang.....best sgt.....=)


hujung minggu pulak.......
pg pukul 4.00 pg...
kena pegi surau...ada qiamullail....
(walaupun itu juga termasuk dlm list perkara yg terpaksa)=)
bila dikenang balik sekarang...
best sgt.....


hidup kt universiti ni lain sgt......
sgt2....susah nk tafsir...
saya rindu zaman sekolah saya walaupun zaman tu...
penuh dengan list perkara2 yg terpaksa saya buat.....


erm....enough la....cukup setakat tu nk imbau citer2 zaman sekolah nieyh....=(
serius sedey...
kwn2..saya rindu anda semua....
saya rindu anda kejutkan saya bgn sahur...panaskan air untuk kita...
sama2 bancuh air....


teringat kamu semua...(kwn2 dari gerik sampai sekarang)
waktu saya tertidur x sempat berbuka...
kamu bungkuskan nasi,lauk pauk,kuih muih buat saya...
hantar dekat bilik...
muka kamu semua risau sangat....
saya rindu kamu semua.......




bulan puasa baru je menjelma....
banyak sangat kenangan2 yang saya ingatkan...
terutama tentang kawan2 saya...
rindu sangat........


kamu semua x pernah lupakan saya..
sahur ke,berbuka ke......
kamu semua baik sangat...
mase tu saya rase mcm sy ni adik yg bertuah...
sebab ada kwn2 seperti kamu semua........
yang sangat baik.....
tu lah kenangan yang saya selalu ingat...
setiap kali Ramadhan berkunjung......


sekarang....
saya dengan kehidupan baru saya...
saya cuba lah sesuaikan diri...
kt sini saya masih punya kawan2 yang baik jugak...
saya bersyukur..=)
kawan2 yang ambil berat tentang saya....


sebab tu kawan terlalu bernilai buat saya....
separuh daripada hidup saya bergantung pada kwn2...
separuh lagi pada keluarga.....
pada diri saya sendiri???
entah...tu saya x pasti...=(
maafkan saya......


apa pun.....
saya doakan kawan2 saya gembira...
walau di mana anda berada...
sama ada yg sudah belajar di luar negara...
atau yang masih di sini...
tapi berjauhan dari saya jua......


saya doakan kamu semua...
tempuhi hidup dengan sempurna...
moga Allah balas segala jasa2 kamu pada saya....
moga ukhwah kita berkekalan tanpa sempadan.......




moga Ramadhan kali ini....
saya dapat tingkatkan tahap kemampuan diri saya...
moga saya dibimbing ke arah kebenaran...
diberi segala kekuatan....
diberi keberkatan....
untuk tempuhi kehidupan dalam bulan yang penuh keberkatan........


sama jua buat semua sama ada yang mengenali saya atau tidak....
=)

No comments:

sekadar coretan............tapi kenangan



holla!!=))
kejap betul masa berlalu.....
hoooyeeehhh!;)
sedar x sedar..
Ramadhan al-mubarrak is coming..=)






erm...esok nyer nak puasa..
ramai dah yang balik...
termasuklah kamu,akmal mal..=)
hehehe.....
rumate sy pun...balik sudaa....
huhu,,,,


tinggal lah saya seorang2....hehe...


kelas dgn miss salmah...MTC 016...
best tapi lewat...smpy kul 5.00..
bosan jugak la...
miss pun bosan gak je gayenye..
hehehe......


serius x de teman...
busan sgt..lau kt umah ada jgk kucing yg temankan...=)
erm......x sabar esok nk sambut bulan puasa...
hehehehe...=))


bulan puasa...
saya rindukan bazar ramadhannya..=)
ayam percik,popia basah,murtabak,nasi daging.........
ayam golek jugak...=)
nyum3.....=)))
hehehe.....


tapi...
sambut bulan puasa dekat universiti dah x same la mcm selalu...
selalu sambut dekat asrama sekolah...


ptg2 lepas solat asar,ada tadarus......(walaupun kene paksa pg oleh ustaz yg garang)
huhuh......
mlm2...solat terawikh dgn kawan2.....
pastu dpt mkn...hehe
ada bubur ayam,bubur kacang.....best sgt.....=)


hujung minggu pulak.......
pg pukul 4.00 pg...
kena pegi surau...ada qiamullail....
(walaupun itu juga termasuk dlm list perkara yg terpaksa)=)
bila dikenang balik sekarang...
best sgt.....


hidup kt universiti ni lain sgt......
sgt2....susah nk tafsir...
saya rindu zaman sekolah saya walaupun zaman tu...
penuh dengan list perkara2 yg terpaksa saya buat.....


erm....enough la....cukup setakat tu nk imbau citer2 zaman sekolah nieyh....=(
serius sedey...
kwn2..saya rindu anda semua....
saya rindu anda kejutkan saya bgn sahur...panaskan air untuk kita...
sama2 bancuh air....


teringat kamu semua...(kwn2 dari gerik sampai sekarang)
waktu saya tertidur x sempat berbuka...
kamu bungkuskan nasi,lauk pauk,kuih muih buat saya...
hantar dekat bilik...
muka kamu semua risau sangat....
saya rindu kamu semua.......




bulan puasa baru je menjelma....
banyak sangat kenangan2 yang saya ingatkan...
terutama tentang kawan2 saya...
rindu sangat........


kamu semua x pernah lupakan saya..
sahur ke,berbuka ke......
kamu semua baik sangat...
mase tu saya rase mcm sy ni adik yg bertuah...
sebab ada kwn2 seperti kamu semua........
yang sangat baik.....
tu lah kenangan yang saya selalu ingat...
setiap kali Ramadhan berkunjung......


sekarang....
saya dengan kehidupan baru saya...
saya cuba lah sesuaikan diri...
kt sini saya masih punya kawan2 yang baik jugak...
saya bersyukur..=)
kawan2 yang ambil berat tentang saya....


sebab tu kawan terlalu bernilai buat saya....
separuh daripada hidup saya bergantung pada kwn2...
separuh lagi pada keluarga.....
pada diri saya sendiri???
entah...tu saya x pasti...=(
maafkan saya......


apa pun.....
saya doakan kawan2 saya gembira...
walau di mana anda berada...
sama ada yg sudah belajar di luar negara...
atau yang masih di sini...
tapi berjauhan dari saya jua......


saya doakan kamu semua...
tempuhi hidup dengan sempurna...
moga Allah balas segala jasa2 kamu pada saya....
moga ukhwah kita berkekalan tanpa sempadan.......




moga Ramadhan kali ini....
saya dapat tingkatkan tahap kemampuan diri saya...
moga saya dibimbing ke arah kebenaran...
diberi segala kekuatan....
diberi keberkatan....
untuk tempuhi kehidupan dalam bulan yang penuh keberkatan........


sama jua buat semua sama ada yang mengenali saya atau tidak....
=)

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...