S.E.N.G.A.L!

S
E
N
G
A
L

=.=
^^

hari ni...
semua sengal2....

badan sengal..
tangan sengal2
kaki sengal jugak...

leher sengal....
ibu jari kaki tangan semua sengal....
siku,lutut,lengan.....
semuanya sengal2......

T.T

x sangka pulok.....
rupanya orang2 yg aku jumpa hari ni pun....
semuanya sengal2....
SENGAL!

=.=
*_*
Y.Y

urmmm......

lepas tu...
makanan aku makan ari ni pun....
semua sengal2 jugak....
bukan salah makanan tu pun...

ni semua salah penjual2 SENGAL lah kn...
mane boleh amik untung cm tu...
masak x sedap...
jual kt org....
rugi duit elaun saya...
huhuhu...

patot nya saya dah boleh simpan wat beli baju raya dah........
rugi duit saya...

Y.Y

kenapa semua nya sengal???

mungkinkah esok saya ley rasa bukak puasa...
dengan makanan yang sodap2?
supaya saya tak bazirkan lagi duit elaun saya???
heee~

saya x suka membazir.....=.=
^^
saya juga tak boleh sabar bila org yg sengal layan saya dengan cara sengal nya.......=.=


'BULAN PUASA BULAN KEBERKATAN...JANGAN MEMBAZIR DI BULAN RAMADHAN'
=)

p/s:sdg berusaha menghabiskan makanan yang belum habis kerana tak sedap nieyh....
*_*

No comments:

S.E.N.G.A.L!

S
E
N
G
A
L

=.=
^^

hari ni...
semua sengal2....

badan sengal..
tangan sengal2
kaki sengal jugak...

leher sengal....
ibu jari kaki tangan semua sengal....
siku,lutut,lengan.....
semuanya sengal2......

T.T

x sangka pulok.....
rupanya orang2 yg aku jumpa hari ni pun....
semuanya sengal2....
SENGAL!

=.=
*_*
Y.Y

urmmm......

lepas tu...
makanan aku makan ari ni pun....
semua sengal2 jugak....
bukan salah makanan tu pun...

ni semua salah penjual2 SENGAL lah kn...
mane boleh amik untung cm tu...
masak x sedap...
jual kt org....
rugi duit elaun saya...
huhuhu...

patot nya saya dah boleh simpan wat beli baju raya dah........
rugi duit saya...

Y.Y

kenapa semua nya sengal???

mungkinkah esok saya ley rasa bukak puasa...
dengan makanan yang sodap2?
supaya saya tak bazirkan lagi duit elaun saya???
heee~

saya x suka membazir.....=.=
^^
saya juga tak boleh sabar bila org yg sengal layan saya dengan cara sengal nya.......=.=


'BULAN PUASA BULAN KEBERKATAN...JANGAN MEMBAZIR DI BULAN RAMADHAN'
=)

p/s:sdg berusaha menghabiskan makanan yang belum habis kerana tak sedap nieyh....
*_*

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...