day DREAMING ...

dah pukul 5 pagi ... huhu ..
aku jer sorg2 dok terkebil2 .... 
baring2 , golek2 kiri , kanan ... x jugak tido ..huhu
ape lah yg susah sgt nk tido nieyh ... eisy ..

terpikir pulak ...
sepanjang cuti nieyh ... ape aje lah yg aku buat ....
hmm ... mmg percutian yg membosankan betul lah ...huhu ...
dah la cuti sem nieyh lama pulak tu ... alahaiii ...

cuti nieyh ... aku habiskan masa dgn tido pd siang hari , bgn pd tghari ...
mkn pd ptg hari , bce novel , mlm hari tgk tv .... tgk tv ....
online pd tgh2 mlm hari (time tu jer line laju cm kete ferrari) huhu ....
lps tu ?? terkebil2 smpy ke pg hari ....

sumpah bosan tahap dewa ... huhu ...
time2 aku x da menda nk buad .. mula lah aku baring2 atas sofa tu ... cm puteri ....
ptg tu .. aku terbaca artikel psl Paris ...hehe ...
cm menarik jer tempat alah nieyh ... =))

so ... aku golek2 kt sofa tu .... baca artikel tu ...
sambil berangan nak pergi melancong ke tempat tersebut ...
org ckp .. angan2 nieyh kdg2 boley jd kenyataan .... =)
I wish n i wish ... with all of my POWER ... may my wishes come true ......

ALL ABOUT PARIS







Legend Of Notre Dame

the best things eva !! shopping ~ =D

hehe ... bnyk giler laa angan2 aku .. huhu ...
lau nk buad sumer2 nieyh ... melawat sana sini .. kena koje bgus2 nieyh...
then kumpul duet .. pastu baru ley enjoy2 cmnieyh .. huhu ...

kalau lah ... KALAU .... aku nieyh anak org berada ....kaya raya ...
hehehe .. skrg now gak aku pegi tmpt2 sume nieyh ....
drpd aku duk kt umah ..... x wt pape ... mkn , tido , blogging , merapu rapik , tgk tv ....
sumpah + seyes bosannn !

satu benda lagi yg aku buad ... hmm .... 
surfing pasal politik ... huhu ...
bosann gak yg tu pun ...huhu ...
dua tiga hari nieyh ... aku asyik menziarah blog kementerian kesihatan malaysia jerp ...
ahaha ....

sumer sbb interview tu nnti... huhu ....
then baca psl bajet 2011 tu .. huhu ..
nseb baek bajet tu sume best2 gak ..
tapi .. wt abah jgn sedey2 naa ....
even bonus dpt RM 500 jer ... at least ada gak bonus... better dari thn ni.... x da bonus ...
huhuh ...


No comments:

day DREAMING ...

dah pukul 5 pagi ... huhu ..
aku jer sorg2 dok terkebil2 .... 
baring2 , golek2 kiri , kanan ... x jugak tido ..huhu
ape lah yg susah sgt nk tido nieyh ... eisy ..

terpikir pulak ...
sepanjang cuti nieyh ... ape aje lah yg aku buat ....
hmm ... mmg percutian yg membosankan betul lah ...huhu ...
dah la cuti sem nieyh lama pulak tu ... alahaiii ...

cuti nieyh ... aku habiskan masa dgn tido pd siang hari , bgn pd tghari ...
mkn pd ptg hari , bce novel , mlm hari tgk tv .... tgk tv ....
online pd tgh2 mlm hari (time tu jer line laju cm kete ferrari) huhu ....
lps tu ?? terkebil2 smpy ke pg hari ....

sumpah bosan tahap dewa ... huhu ...
time2 aku x da menda nk buad .. mula lah aku baring2 atas sofa tu ... cm puteri ....
ptg tu .. aku terbaca artikel psl Paris ...hehe ...
cm menarik jer tempat alah nieyh ... =))

so ... aku golek2 kt sofa tu .... baca artikel tu ...
sambil berangan nak pergi melancong ke tempat tersebut ...
org ckp .. angan2 nieyh kdg2 boley jd kenyataan .... =)
I wish n i wish ... with all of my POWER ... may my wishes come true ......

ALL ABOUT PARIS







Legend Of Notre Dame

the best things eva !! shopping ~ =D

hehe ... bnyk giler laa angan2 aku .. huhu ...
lau nk buad sumer2 nieyh ... melawat sana sini .. kena koje bgus2 nieyh...
then kumpul duet .. pastu baru ley enjoy2 cmnieyh .. huhu ...

kalau lah ... KALAU .... aku nieyh anak org berada ....kaya raya ...
hehehe .. skrg now gak aku pegi tmpt2 sume nieyh ....
drpd aku duk kt umah ..... x wt pape ... mkn , tido , blogging , merapu rapik , tgk tv ....
sumpah + seyes bosannn !

satu benda lagi yg aku buad ... hmm .... 
surfing pasal politik ... huhu ...
bosann gak yg tu pun ...huhu ...
dua tiga hari nieyh ... aku asyik menziarah blog kementerian kesihatan malaysia jerp ...
ahaha ....

sumer sbb interview tu nnti... huhu ....
then baca psl bajet 2011 tu .. huhu ..
nseb baek bajet tu sume best2 gak ..
tapi .. wt abah jgn sedey2 naa ....
even bonus dpt RM 500 jer ... at least ada gak bonus... better dari thn ni.... x da bonus ...
huhuh ...


No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...