hApE2 Jer LaR

entah macam mane laaa....
satu kerugian + kemenyesalan gilerr buad aku di sini...huhu
cm ner aku ley amik MUET kt UiTM ni pulak la ntah.....
seriously, x suker gilerrr...huhu

bila pikir2 balik...baek jugak aku buad dkt skolah2 dkt umah aku..huhu
dekat, cepat , mudah , dan menjimatkan masa, wang , juga tenaga....haiyaaa...
ingat best ker time aku tgh cuti2 .... nk kena pulak dtg sini semata2 MUET tu...isy...
sem depan sumpah aku nk g daftar MUET awal2..haha...cari skolah len ag senang...

semalam kitorang sampai da dkt Maghrib daa...
aku , Beyla n Ain....
Beyla si penyibuk semata2....
ko nyer MUET lambat lagi kan Beyla kan..huhu

puas g jola-joli kt A.Star tu sebelom naek bus buruk dtg sg.Petani..
huhu...sumpah penat giler.....

hari nieyh...Ain nyer Speaking test...
so..aku ngn Beyla kt bilik x tahu nk buad hape...
malang sekali buad kami berdua nieyh....huhu
aku x kenal pulak pak cik tu siape....
dtg ketok2 pintu bilik....

ada ke patot dy ckp aku pendatang asing....
pk cik nieyh...sy ada kad pengenalan tau....huhu
maner lar kitorang tau prosedur masuk kolej ni cmner...
huhu...aku nyer MUET pun terkontang-kanting...
dgn slip pun aku x tau mane nk cari...tmpt MUET tu lg laa aku musykil...
huhu....

org lain sampai ajer surat MUET nyer kt umah...
aku satu hape pun x der...
dtg2 UITm lak...prosedur dy pun aku x tau lak...huhu
upenyer kene daftar eh?ciap kene bayar agi tu...
huhuhu.......

kes2 cmni laa buad aku teringat kt zmn skolah dulu2...
rindu ar dkt cikgu2 walaupun aku slalu wt jahat...nakal lak tu...
suke r wt ckgu marah2.....tp,aku syg kt cikgu2....
idup kt u nieyh susah....
sape pun x amik tau...aku sndiri pun x amik tau ape yg aku kne buad....
hadeehhh!

x pe la..
pe pun harapnyer esok...
speaking test tu...aku baik2 sajer.......

No comments:

hApE2 Jer LaR

entah macam mane laaa....
satu kerugian + kemenyesalan gilerr buad aku di sini...huhu
cm ner aku ley amik MUET kt UiTM ni pulak la ntah.....
seriously, x suker gilerrr...huhu

bila pikir2 balik...baek jugak aku buad dkt skolah2 dkt umah aku..huhu
dekat, cepat , mudah , dan menjimatkan masa, wang , juga tenaga....haiyaaa...
ingat best ker time aku tgh cuti2 .... nk kena pulak dtg sini semata2 MUET tu...isy...
sem depan sumpah aku nk g daftar MUET awal2..haha...cari skolah len ag senang...

semalam kitorang sampai da dkt Maghrib daa...
aku , Beyla n Ain....
Beyla si penyibuk semata2....
ko nyer MUET lambat lagi kan Beyla kan..huhu

puas g jola-joli kt A.Star tu sebelom naek bus buruk dtg sg.Petani..
huhu...sumpah penat giler.....

hari nieyh...Ain nyer Speaking test...
so..aku ngn Beyla kt bilik x tahu nk buad hape...
malang sekali buad kami berdua nieyh....huhu
aku x kenal pulak pak cik tu siape....
dtg ketok2 pintu bilik....

ada ke patot dy ckp aku pendatang asing....
pk cik nieyh...sy ada kad pengenalan tau....huhu
maner lar kitorang tau prosedur masuk kolej ni cmner...
huhu...aku nyer MUET pun terkontang-kanting...
dgn slip pun aku x tau mane nk cari...tmpt MUET tu lg laa aku musykil...
huhu....

org lain sampai ajer surat MUET nyer kt umah...
aku satu hape pun x der...
dtg2 UITm lak...prosedur dy pun aku x tau lak...huhu
upenyer kene daftar eh?ciap kene bayar agi tu...
huhuhu.......

kes2 cmni laa buad aku teringat kt zmn skolah dulu2...
rindu ar dkt cikgu2 walaupun aku slalu wt jahat...nakal lak tu...
suke r wt ckgu marah2.....tp,aku syg kt cikgu2....
idup kt u nieyh susah....
sape pun x amik tau...aku sndiri pun x amik tau ape yg aku kne buad....
hadeehhh!

x pe la..
pe pun harapnyer esok...
speaking test tu...aku baik2 sajer.......

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...