interview datang lagi .. huhu

tajuk mcm permainan time kecik2 dulu .. huhu ..
torra datang lagiiii ... ngee~

lama da x kena interview .. huhu ..
so , bila d interview nieyh , terasa diri bagai seorang artis , superstar , pop star ,
sume yg star2 lah .. ahaha ... lol !

pukul 8 pagi , dah ada kt kolej kejururawatan alor star tu .. huhu ..
aku x buat pape ... cuma usya nurse2 kt ctu jer .. huhu ..
cumil2 jer aku tgk sumer .. huhu ..

then , ada sorang mak cik bwk aku g tmpt ujian bertulis ..
ntah cm ner , aku cari bilik tu x jmpa2 lak .. huhu ..
aku jmpa kwn2 yg nk di interview gak , 2 org ..

kami bertiga sesat n duk rileks2 jer la kt tmpat menunggu tu ..
aku siap baca surat khabar lg tueyh .. huhu ..
fed up arh cari2 x jmpa ... besar giler kot bangunan tu ..

dlm 8.20 cm tu la ada sorg pak cik pgil .. haha ..
kitorang da lewat 15 minit pun tuk ujian bertulis tu .. huhu ..
tapi , kena cool jer .. haha ...

30 minit tuk ujian bertulis tu .. lepas check sume susunan sijil baru aku gerak ..
g tempat menunggu tuk interview tu .. huhu .. sekali lagi , aku fed up !
aku tgk list name calon2 tuk interview tu , turn aku yg plg last ! hadoii ....
mmg lucky giler arh .. huhu .....

aku dah la lupa bwk fon lak time tu .. huhu ..
seyes bosan ... x tau dah nk wat ape time tu ..
so .. duduk jer smabil gossip2 ...

pukul 1.45 cmtu la .. baru la turn ak .. hoi2 ...
lama giler aku tunggu sampai dah fed up ...
aku x rasa nervous dah .. haha .. aku pikir nk balik tido jer time tu ... ngeh3

masuk2 jer ... aku serah file aku .. terus dy suruh aku letak handbag ..
pastu berdiri kt sudut dinding .. dy ckp , bayangkan kamu seorang jururawat sktg nieyh ..
ada kecemasan kt hujung dinding sana .. jalan pantas tanpa berlari ..

huhuh ... da la pakai baju kurung time tu ..
dlm hati aku .. bila masa lak aku interview tuk nurse ..
aku nk penolong pegawai farmasi laaa .. siot nyer mak cik temuduga nieyh ..
huhu ...

dekat 3 minit gak laa .. baru dy suh berhenti .. hadehhh!
aku duduk .. first yg dy tnye , kamu buat apa skrg nieyh ?? ahaha ...
aku rasa cm lawak jer soklan tu .. huhu ...

so , aku pun jwb la skrg cuti sem , sy keje part time ,puan ..
huhu ... pas tu dy ckp , asasi undang2 uitm merbok kedah ..
tgh belaja la yerk ?? huhu ...

sah2 mak cik tu pekak kot .. hua3 ..
dah aku sebut cuti sem td .. mmg student U la mksudnyer .. isy!

hurm ... penat jer aku hafal nama2 menteri tu .. huhu
satu pun dy tak tnyer aku ...
yg kwn2 aku sebelom tu , terok diorang kantoi kt part menteri2 tu .. huhu

dy x tanya langsung pasal isu semasa ke , bajet 2011 ke , even nama sultan kedah pun ....
dy tak tnye pun ..

lega jgk la .. tp dy bnyk tnya aku psl pendapat aku .. huhu ..

overall , interview tu best .. hehe ..
cm lepak2 jer laa .. ye laa ..
nasib aku dy x tnye sal politk la , umno ke , pas ke ..
huhu ...

pengalaman jgk laa... lau ditnya dpt ke x .. huhu
wallahualam ...
insyallah .. lau ada rezeki , ada la .. =)

No comments:

interview datang lagi .. huhu

tajuk mcm permainan time kecik2 dulu .. huhu ..
torra datang lagiiii ... ngee~

lama da x kena interview .. huhu ..
so , bila d interview nieyh , terasa diri bagai seorang artis , superstar , pop star ,
sume yg star2 lah .. ahaha ... lol !

pukul 8 pagi , dah ada kt kolej kejururawatan alor star tu .. huhu ..
aku x buat pape ... cuma usya nurse2 kt ctu jer .. huhu ..
cumil2 jer aku tgk sumer .. huhu ..

then , ada sorang mak cik bwk aku g tmpt ujian bertulis ..
ntah cm ner , aku cari bilik tu x jmpa2 lak .. huhu ..
aku jmpa kwn2 yg nk di interview gak , 2 org ..

kami bertiga sesat n duk rileks2 jer la kt tmpat menunggu tu ..
aku siap baca surat khabar lg tueyh .. huhu ..
fed up arh cari2 x jmpa ... besar giler kot bangunan tu ..

dlm 8.20 cm tu la ada sorg pak cik pgil .. haha ..
kitorang da lewat 15 minit pun tuk ujian bertulis tu .. huhu ..
tapi , kena cool jer .. haha ...

30 minit tuk ujian bertulis tu .. lepas check sume susunan sijil baru aku gerak ..
g tempat menunggu tuk interview tu .. huhu .. sekali lagi , aku fed up !
aku tgk list name calon2 tuk interview tu , turn aku yg plg last ! hadoii ....
mmg lucky giler arh .. huhu .....

aku dah la lupa bwk fon lak time tu .. huhu ..
seyes bosan ... x tau dah nk wat ape time tu ..
so .. duduk jer smabil gossip2 ...

pukul 1.45 cmtu la .. baru la turn ak .. hoi2 ...
lama giler aku tunggu sampai dah fed up ...
aku x rasa nervous dah .. haha .. aku pikir nk balik tido jer time tu ... ngeh3

masuk2 jer ... aku serah file aku .. terus dy suruh aku letak handbag ..
pastu berdiri kt sudut dinding .. dy ckp , bayangkan kamu seorang jururawat sktg nieyh ..
ada kecemasan kt hujung dinding sana .. jalan pantas tanpa berlari ..

huhuh ... da la pakai baju kurung time tu ..
dlm hati aku .. bila masa lak aku interview tuk nurse ..
aku nk penolong pegawai farmasi laaa .. siot nyer mak cik temuduga nieyh ..
huhu ...

dekat 3 minit gak laa .. baru dy suh berhenti .. hadehhh!
aku duduk .. first yg dy tnye , kamu buat apa skrg nieyh ?? ahaha ...
aku rasa cm lawak jer soklan tu .. huhu ...

so , aku pun jwb la skrg cuti sem , sy keje part time ,puan ..
huhu ... pas tu dy ckp , asasi undang2 uitm merbok kedah ..
tgh belaja la yerk ?? huhu ...

sah2 mak cik tu pekak kot .. hua3 ..
dah aku sebut cuti sem td .. mmg student U la mksudnyer .. isy!

hurm ... penat jer aku hafal nama2 menteri tu .. huhu
satu pun dy tak tnyer aku ...
yg kwn2 aku sebelom tu , terok diorang kantoi kt part menteri2 tu .. huhu

dy x tanya langsung pasal isu semasa ke , bajet 2011 ke , even nama sultan kedah pun ....
dy tak tnye pun ..

lega jgk la .. tp dy bnyk tnya aku psl pendapat aku .. huhu ..

overall , interview tu best .. hehe ..
cm lepak2 jer laa .. ye laa ..
nasib aku dy x tnye sal politk la , umno ke , pas ke ..
huhu ...

pengalaman jgk laa... lau ditnya dpt ke x .. huhu
wallahualam ...
insyallah .. lau ada rezeki , ada la .. =)

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...