balik MERBOK ..

hari ke dua dah dekat MERBOK .. huhu ... kelas cm biasa ...
jadual kelas setakat nieyh masih HEAVEN .. huhu ... setiap hari pukul 10 pg baru start ...
kecuali hari Isnin - pukul 8 .00 pagi . ( bermakna setiap hari Isnin akan ada satu kelas terkorban .. hek3)

masih di kolej yg sama .. huhu ... MASRIA 2 .. owh ya , tak da perubahan .. buruk tetap buruk .. ( muahaha )
memang @#$@%#$ ... asal brg2 aku semua hilang ..?? @#$@%^ ( pemakian menggunakan kod rahsia ) huhu
kurang asam .. PULANGKAN ! huhu

baek giler .. locker kena kopak .. huhu ( cerdik mane ntah yg kopak . ni kalau pak cik kolej pok pek tu dtg tgk lagi , sah2 kitorang yg dituduh . ) huhu .. mmg @#$%@$$ org2 yg buat sume2 nieyh .. ko kopak locker sudah laa .. jgn kebas brg2 aku .. @#$@% !!! huhu ....

sneakers x da . kasut yg baru pakai 2 kali pun x da .. huhu .. paling sedih bila kain tuala pun ambik ?? musykil aku ..huhu ..ntah laa .. nak kata org kolej yg ambik , kwn2 floor yg tinggal brg jgk , x hilang lak brg dorg . huhu ...

aku pun masih di kelas yg sama . first class .. ntah , aku cam seram sejuk lak jumpa lecturer .. huahua ...
pepun , kelas masih lepak2 setakat nieyh . hisyy ... kalau sampai hujung sem lepak2 kan best .. hek3 ..
yg x sodap didengar , bila ada yg ckp jadual msti kena rombak . oh , kalau jadual aku x heaven dh ,
aku nk cari jln bg heaven gak . huhu .. x mo kelas pagi ...

satu kemusykilan lagi .. kenapakah dorg slalu padam lampu koridor tingkat kitorg ntah .. huhu .. tgh2 malam aku nk g toilet pun takot .. gelap gelita .. kelam sekelam kelamnya ... gua kelam pun x sekelam tu . huhu .
mungkinkah salah satu cara nak jimatkan penggunaan elektrik ??huhu.. whateva ....

serious , kebosanan di MERBOK nieyh .. kwn2 .. bila nk kuar jola - joli ni ?? huhu ...
aku rindu kucing2 dekat rumah ... ;(

sekian . =((

No comments:

balik MERBOK ..

hari ke dua dah dekat MERBOK .. huhu ... kelas cm biasa ...
jadual kelas setakat nieyh masih HEAVEN .. huhu ... setiap hari pukul 10 pg baru start ...
kecuali hari Isnin - pukul 8 .00 pagi . ( bermakna setiap hari Isnin akan ada satu kelas terkorban .. hek3)

masih di kolej yg sama .. huhu ... MASRIA 2 .. owh ya , tak da perubahan .. buruk tetap buruk .. ( muahaha )
memang @#$@%#$ ... asal brg2 aku semua hilang ..?? @#$@%^ ( pemakian menggunakan kod rahsia ) huhu
kurang asam .. PULANGKAN ! huhu

baek giler .. locker kena kopak .. huhu ( cerdik mane ntah yg kopak . ni kalau pak cik kolej pok pek tu dtg tgk lagi , sah2 kitorang yg dituduh . ) huhu .. mmg @#$%@$$ org2 yg buat sume2 nieyh .. ko kopak locker sudah laa .. jgn kebas brg2 aku .. @#$@% !!! huhu ....

sneakers x da . kasut yg baru pakai 2 kali pun x da .. huhu .. paling sedih bila kain tuala pun ambik ?? musykil aku ..huhu ..ntah laa .. nak kata org kolej yg ambik , kwn2 floor yg tinggal brg jgk , x hilang lak brg dorg . huhu ...

aku pun masih di kelas yg sama . first class .. ntah , aku cam seram sejuk lak jumpa lecturer .. huahua ...
pepun , kelas masih lepak2 setakat nieyh . hisyy ... kalau sampai hujung sem lepak2 kan best .. hek3 ..
yg x sodap didengar , bila ada yg ckp jadual msti kena rombak . oh , kalau jadual aku x heaven dh ,
aku nk cari jln bg heaven gak . huhu .. x mo kelas pagi ...

satu kemusykilan lagi .. kenapakah dorg slalu padam lampu koridor tingkat kitorg ntah .. huhu .. tgh2 malam aku nk g toilet pun takot .. gelap gelita .. kelam sekelam kelamnya ... gua kelam pun x sekelam tu . huhu .
mungkinkah salah satu cara nak jimatkan penggunaan elektrik ??huhu.. whateva ....

serious , kebosanan di MERBOK nieyh .. kwn2 .. bila nk kuar jola - joli ni ?? huhu ...
aku rindu kucing2 dekat rumah ... ;(

sekian . =((

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...