ready to run , run away ....

haha .. run , run away g maner ?? huhu .. act , i'm ready to run away from my house ! definitely !
really ? does anyone cares about me ?? nak run ? run lah ! haha .. mungkin itu lah agaknya yg dipikir oleh penghuni rumah aku skrg nieyh kottt .... =(

hehe .. well , sumer suku sakat keturunan di Merbok tu dah tau , 20hb nieyh dah boleh laa balik ke Merbok tu .
huhu .. ada sesape nak membantah ? x suker dgn berakhir nyer cuti sem yg sudah lama ni ?
harus disedari , x der sesape kisah ko suke , x suke . yg pasti , cuti sampai 20hb jer . huhu .
ala , dok umah lelame pun aku bkn wat ape pun . huhu . aku jadi anak dara ape ntah . terperap jer dlm umah . huhu . best ker ? sumpah la weyh x best . x majuuu ! huhu .. katak bawah tempurung maju lg dari aku . haisy !

owh .. terlanjur aku menaip di hari ini , huhu . salam aidiladha wt sumer yg beragama Islam . =) Aidiladha mengenang 1001 erti pengorbanan .. =) hehe .. raya ? kalau belah2 utara (Kedah la terutamanya kan ) , raya haji nieyh x meriah sgt lah . meriah pun dgn kenduri kendara korban dan akikah aje lah . huhu .
tapi , raya aku mmg x meriah . huhu . x pergi mana pun . serius , mls giler . mujur ada jiran tetangga menghulur lauk pauk . haha . jadinyer , merasa jgk la aku mkn daging korban . huhu . ketupat rendang tu , surely dah x dpt la . coz , my family , thn nieyh punyer raya haji , cuma persiapan simple2 je . ( rasanya setiap tahun simple2) haha ..

sebut aidiladha , mesti aku teringat HAJI . hehe . muda lagi kott nk buad haji . muda2 la kena pulun dah nk buat semua tu . lengkapkan rukun Islam . hehe . harapan , nak buat umrah dulu la , kn . hehe . apapun , dahulukan ibu bapa . moga2 , dimurahkan rezeki , dimudahkan urusan , dpt belajar elok2 . kerja elok . nak hantar abah buat haji . =) abah sabar yerk . hehe .

sejak dua menjak nieyh , aku jadi suker plak menaip2 dlm blog nieyh . huhu . itu bermakna aku mmg x da ape nk buad yer . hurm . mmg x da ape nk buat , booosssaaaannn sgt , sgt , sgt lah , yer . kwn2 ada yg ajak keluar , tapi , heh . korg fhm2 lah yer , bila amalina menolak ajakan keluar tu , bermakna . hehe . sy tgh menyimpan duet nieyh . huhu . tunggu elaun masok t , kita g berfoya2 , k . ;)

mood skrg adalah moood malas . malas tuk buad sumer , segala2 nya . apakah lagi nk kemas brg2 segala nk bwk balik g UiTM tu nnti . kalau lah boleh pergi sehelai sepinggang jer , alangkah bahagianyer . huhu . mana nyer nak naek tingkat 4 , dgn brg2 yg bnyk mcm tu lg . hurm . kenapakah x da lift ? kenapa puncak alam punya UiTM ada lift ??? haaa .. x aci btol tu . huhu . apepun , bak kata kwn2 aku , ada org nak kisah ? huhu
mmg laaa .. x da sape pun kisah ..

rindu kwn2 ... kwn Beseri laa . aku duk UiTM mana aku ada kwn sgt pun . huhu . mcm kera sumbang jer aku nieyh . apepun , aku masih bahagia yer , sbb nyer aku ada floormates yg sgt baek2 belaka . =) nak dpt kwn sorg pun , bkn senang tau . huhu . so , bersyukurlah masih ada yg sudi menjadi kwn2 sy . hee .

apepun , aku cuba membaiki mood aku . huhu . dgn harapan , semoga cepat rajin yer , mood ... =P

No comments:

ready to run , run away ....

haha .. run , run away g maner ?? huhu .. act , i'm ready to run away from my house ! definitely !
really ? does anyone cares about me ?? nak run ? run lah ! haha .. mungkin itu lah agaknya yg dipikir oleh penghuni rumah aku skrg nieyh kottt .... =(

hehe .. well , sumer suku sakat keturunan di Merbok tu dah tau , 20hb nieyh dah boleh laa balik ke Merbok tu .
huhu .. ada sesape nak membantah ? x suker dgn berakhir nyer cuti sem yg sudah lama ni ?
harus disedari , x der sesape kisah ko suke , x suke . yg pasti , cuti sampai 20hb jer . huhu .
ala , dok umah lelame pun aku bkn wat ape pun . huhu . aku jadi anak dara ape ntah . terperap jer dlm umah . huhu . best ker ? sumpah la weyh x best . x majuuu ! huhu .. katak bawah tempurung maju lg dari aku . haisy !

owh .. terlanjur aku menaip di hari ini , huhu . salam aidiladha wt sumer yg beragama Islam . =) Aidiladha mengenang 1001 erti pengorbanan .. =) hehe .. raya ? kalau belah2 utara (Kedah la terutamanya kan ) , raya haji nieyh x meriah sgt lah . meriah pun dgn kenduri kendara korban dan akikah aje lah . huhu .
tapi , raya aku mmg x meriah . huhu . x pergi mana pun . serius , mls giler . mujur ada jiran tetangga menghulur lauk pauk . haha . jadinyer , merasa jgk la aku mkn daging korban . huhu . ketupat rendang tu , surely dah x dpt la . coz , my family , thn nieyh punyer raya haji , cuma persiapan simple2 je . ( rasanya setiap tahun simple2) haha ..

sebut aidiladha , mesti aku teringat HAJI . hehe . muda lagi kott nk buad haji . muda2 la kena pulun dah nk buat semua tu . lengkapkan rukun Islam . hehe . harapan , nak buat umrah dulu la , kn . hehe . apapun , dahulukan ibu bapa . moga2 , dimurahkan rezeki , dimudahkan urusan , dpt belajar elok2 . kerja elok . nak hantar abah buat haji . =) abah sabar yerk . hehe .

sejak dua menjak nieyh , aku jadi suker plak menaip2 dlm blog nieyh . huhu . itu bermakna aku mmg x da ape nk buad yer . hurm . mmg x da ape nk buat , booosssaaaannn sgt , sgt , sgt lah , yer . kwn2 ada yg ajak keluar , tapi , heh . korg fhm2 lah yer , bila amalina menolak ajakan keluar tu , bermakna . hehe . sy tgh menyimpan duet nieyh . huhu . tunggu elaun masok t , kita g berfoya2 , k . ;)

mood skrg adalah moood malas . malas tuk buad sumer , segala2 nya . apakah lagi nk kemas brg2 segala nk bwk balik g UiTM tu nnti . kalau lah boleh pergi sehelai sepinggang jer , alangkah bahagianyer . huhu . mana nyer nak naek tingkat 4 , dgn brg2 yg bnyk mcm tu lg . hurm . kenapakah x da lift ? kenapa puncak alam punya UiTM ada lift ??? haaa .. x aci btol tu . huhu . apepun , bak kata kwn2 aku , ada org nak kisah ? huhu
mmg laaa .. x da sape pun kisah ..

rindu kwn2 ... kwn Beseri laa . aku duk UiTM mana aku ada kwn sgt pun . huhu . mcm kera sumbang jer aku nieyh . apepun , aku masih bahagia yer , sbb nyer aku ada floormates yg sgt baek2 belaka . =) nak dpt kwn sorg pun , bkn senang tau . huhu . so , bersyukurlah masih ada yg sudi menjadi kwn2 sy . hee .

apepun , aku cuba membaiki mood aku . huhu . dgn harapan , semoga cepat rajin yer , mood ... =P

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...