Done with Tumblr !

Moshi moshi ... =)
Menghabiskan sepanjang hari di hujung minggu dgn lappie ..
hoho .. sgt membosankan , tp , tu je yg mampu . nak hang out , fulus belom cukup .
menanti , menanti , dan terus menanti . elaun yg belom lg kunjung tiba .
cuma dgr bnyak rumours je skrg ni ... hoho .

so , entah mcm mana pulak , tgn comel nieyh , teringin nk jelajah jelajah web Tumblr .
sbb dah tak ada apa nk buat kot kn , so , try lah buat benda nieyh .
kwn kwn pun dh ramai yg ada Tumblr nieyh .
mcm aku nieyh , agak ketinggalan sikit laa .. hoho .

Application dia lebih kurang sama mcm Blog jgk . tp , Tumblr lebih simple .
tetap ada follower , following . hoho . so , mmg dia mcm blog lah kn .

Setelah beberapa ketika di hadapan lappie , terhasil lah Tumblr ini . hehe . tak seberapa pun ,
tp , i tak kisah . sbb i buat suke suke je . mcm i buat blog nieyh jgk laa . hehe .
aku mmg seorang yg comel suka membazirkan masa depan lappie . pe salahnya kalau aku baca buku ke ,
buad assignment ke . haha . malas arh . weekend ni lah , time aku nak rehat rehat . hoihoihoi .

Then , habiskan masa dgn buat kerja edit edit di sini . hehe . mmg nampak sgt tak ada keje .
so , ni lah yg telah di merapu rapikkan oleh iena mieyna .





Sekian . =)

No comments:

Done with Tumblr !

Moshi moshi ... =)
Menghabiskan sepanjang hari di hujung minggu dgn lappie ..
hoho .. sgt membosankan , tp , tu je yg mampu . nak hang out , fulus belom cukup .
menanti , menanti , dan terus menanti . elaun yg belom lg kunjung tiba .
cuma dgr bnyak rumours je skrg ni ... hoho .

so , entah mcm mana pulak , tgn comel nieyh , teringin nk jelajah jelajah web Tumblr .
sbb dah tak ada apa nk buat kot kn , so , try lah buat benda nieyh .
kwn kwn pun dh ramai yg ada Tumblr nieyh .
mcm aku nieyh , agak ketinggalan sikit laa .. hoho .

Application dia lebih kurang sama mcm Blog jgk . tp , Tumblr lebih simple .
tetap ada follower , following . hoho . so , mmg dia mcm blog lah kn .

Setelah beberapa ketika di hadapan lappie , terhasil lah Tumblr ini . hehe . tak seberapa pun ,
tp , i tak kisah . sbb i buat suke suke je . mcm i buat blog nieyh jgk laa . hehe .
aku mmg seorang yg comel suka membazirkan masa depan lappie . pe salahnya kalau aku baca buku ke ,
buad assignment ke . haha . malas arh . weekend ni lah , time aku nak rehat rehat . hoihoihoi .

Then , habiskan masa dgn buat kerja edit edit di sini . hehe . mmg nampak sgt tak ada keje .
so , ni lah yg telah di merapu rapikkan oleh iena mieyna .





Sekian . =)

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...