M.U.E.T


Ok , result dah keluar . rasanya semua org tau MUET tu hape , kan . hoho .
Tahniah lah buad kwn kwn kwn kwn ( ramai sgt yg dpt ) Band 4 tu .. huhu . sobs , sobs , sobs ..
bukan aku , bukan aku . bila aku nak rasa band 4 gak nieyh . hoihoi .
Tapi , aku masih cool , slps ditenteramkan kwn kwn kwn kwn yg dpt Band 4 . hoho .
Sejuk pulak hati aku tgk korang senyum senyum dpt result ok , kn . btw , congrats !
Ramai kottt yg dpt .... hisy ! x pueh ahti nieyh . huhu . maybe belom rezeki aku kan . x pe lah .
Mesti terus berusaha lagi , selama masih ada peluang nieyh . heehe~

So , tadi terus call rumah cakap nak repeat MUET . aku rela , aku rela , aku rela .......!
Aku rela dlm terpaksa utk ulang MUET nieyh . biar seribu tahun lagi pun aku relaaaaaa ....(ok , mengarut sudaa)
Just , kali nieyh nak tukar angin pulak , tak nak amik dkt UiTM dah . hehe . x salah pun x amik dkt UiTM .
Hurmm ... aku jeles dgn kwn dkt Matrikulasi tu . haha . aku jeles dkt ko , weyh . aku tau ko baca blog aku .
ko dgr nieyh , aku jeles weyh . jeles . jeles . ok , cukup . aku tak larat ulang . aku tau ko tau yg aku jelez
dkt ko . lps lps ko ckp result ko is april in month . terus aku hentak hentak kepala dkt dinding . haha . 
hiperbola jer .. tak , terus aku sujud syukur tuk ko ( nampak sgt tipu ) hekhek . baik kan aku ? baik kan ? baik kan ? anyway , aku bangga jadi kwn , ko . =) ( t ko tolong ambik utk aku pulak , nak?) =p

Skrg , status manusia manusia di Facebook pun sume rancak je pasal MUET . Lagi lah aku jeles kn .
huhu . ( kuat jeles !) haha . jeles utk ini tak pe . ley bagi semangat utk merelakan diri menjadi sukerela yang rela berjuang utk merepeat MUET . repeat . repeat . repeat . at least , aku repeat MUET , 
bkn repeat Add math cm dolu dolu . haha . MUET is quite heaven compared to add math . hekhek .
heaven konon . tak jugak dapat band 4 haa . huhu . insyallah . ada la rezeki tu nanti . ( ayat nenek di kampung)

so , tak nak arh tulis banyak banyak . huhu . one more time , congrats to kwn kwn kwn yg dpt Band 4 tu , Band 5 pun ada kot lau tak silap , huhu .. tahniah! tahniah! .. buat yg senasib mcm aku , hehe , caiyokk .
jumpa lagi dgn MUET slps nieyh . all the best . =)







No comments:

M.U.E.T


Ok , result dah keluar . rasanya semua org tau MUET tu hape , kan . hoho .
Tahniah lah buad kwn kwn kwn kwn ( ramai sgt yg dpt ) Band 4 tu .. huhu . sobs , sobs , sobs ..
bukan aku , bukan aku . bila aku nak rasa band 4 gak nieyh . hoihoi .
Tapi , aku masih cool , slps ditenteramkan kwn kwn kwn kwn yg dpt Band 4 . hoho .
Sejuk pulak hati aku tgk korang senyum senyum dpt result ok , kn . btw , congrats !
Ramai kottt yg dpt .... hisy ! x pueh ahti nieyh . huhu . maybe belom rezeki aku kan . x pe lah .
Mesti terus berusaha lagi , selama masih ada peluang nieyh . heehe~

So , tadi terus call rumah cakap nak repeat MUET . aku rela , aku rela , aku rela .......!
Aku rela dlm terpaksa utk ulang MUET nieyh . biar seribu tahun lagi pun aku relaaaaaa ....(ok , mengarut sudaa)
Just , kali nieyh nak tukar angin pulak , tak nak amik dkt UiTM dah . hehe . x salah pun x amik dkt UiTM .
Hurmm ... aku jeles dgn kwn dkt Matrikulasi tu . haha . aku jeles dkt ko , weyh . aku tau ko baca blog aku .
ko dgr nieyh , aku jeles weyh . jeles . jeles . ok , cukup . aku tak larat ulang . aku tau ko tau yg aku jelez
dkt ko . lps lps ko ckp result ko is april in month . terus aku hentak hentak kepala dkt dinding . haha . 
hiperbola jer .. tak , terus aku sujud syukur tuk ko ( nampak sgt tipu ) hekhek . baik kan aku ? baik kan ? baik kan ? anyway , aku bangga jadi kwn , ko . =) ( t ko tolong ambik utk aku pulak , nak?) =p

Skrg , status manusia manusia di Facebook pun sume rancak je pasal MUET . Lagi lah aku jeles kn .
huhu . ( kuat jeles !) haha . jeles utk ini tak pe . ley bagi semangat utk merelakan diri menjadi sukerela yang rela berjuang utk merepeat MUET . repeat . repeat . repeat . at least , aku repeat MUET , 
bkn repeat Add math cm dolu dolu . haha . MUET is quite heaven compared to add math . hekhek .
heaven konon . tak jugak dapat band 4 haa . huhu . insyallah . ada la rezeki tu nanti . ( ayat nenek di kampung)

so , tak nak arh tulis banyak banyak . huhu . one more time , congrats to kwn kwn kwn yg dpt Band 4 tu , Band 5 pun ada kot lau tak silap , huhu .. tahniah! tahniah! .. buat yg senasib mcm aku , hehe , caiyokk .
jumpa lagi dgn MUET slps nieyh . all the best . =)







No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...