Nak BEBAS ...


moshi moshi .... ^^  Hari nieyh Kedah cuti sebab Sultan Kedah's Birthday . hoho . Jadi , sbg penduduk Kedah sejati , kami pun bercuti selama 3 hari laa jugak . Sepatotnya , peluang ini menjadi peluang keemasan bagi kami utk berjola-joli , pergi meronda-ronda , usya mamat pakai keta sport ke , tapi , malang seribu kali sayang ,
banyak betul aral melintang . =(

Masa part 1 , heaven betol . Tiap tiap minggu mampu keluar . haha . Kadang2 habis kelas pun keluar . Jola-joli tak hengat punya . Assignment tak banyak pun .. Setakat presentation grammar dlm group tu , sketch tu , apa la sgt . hehehe . Lepas tu , siap masa mula-mula sem tu , tiap-tiap minggu aku balik rumah . siap abah yg dtg ambik lagi . Jimat duet aku , tak payah buat tambang bas . hekhek . Lepas tu , siap time nak dekat final , boley pulak kan join kwn2 hang out sampai Alor Star . Overnight lagi haa gara2 kereta rosak . T.T 

Sekarang , saya di part 2 . Saya gembiraaaaaaa jadi budak part 2 . =.= Saya gembira , gembira ...... ( gembira tak hengat punya ). Sebab part 2 sgt enjoooyyy . Saya temui kebebasan yg saya cari2 selama ini . huhu . (hipokrit) Kenapa schedule utk sem ni lebih hangat padat daripada biasa ??

18 Jan - Test Psychology
20 Jan - Test Law
24 Jan - Submit assignment Library
07 Feb - Test Library
20 Feb- Submit Law

Tu je kot senarai yg aku ingat . Ada lagi beberapa yg aku tak ingat . heee ~ Test Library tu , sekali lagi membantutkan niat aku nak balik rumah sempena Tahun Baru Cina . ( Bajet sambut thn baru cina je) . Sekali lagi , kena jugak duduk terperam dlm bilik ni . Belek2 apa yg patot . hurm ..... Belek2 ? haha . act , meh aku nak recall balik apa je yg aku buat selama cuti Sultan Kedah's birthday ni haa ..

Pagi - Tak payah mention ar pukul berapa kan , bangun pagi . Mandi , siap2 dgn floormates suma pergi LUNCH

2-4ptg - Lepas Zohor , baru start bukak buku Psychology tu kan , tgk2 jer . Almost to one and half hour gitu jer aku tgk buku , lps tu , gossip , gossip , gossip ...... =D

4ptg - 9 mlm - Lps Asar , Maghrib sume , aku mengadap laptop je . maen game . maen . maen . online fb . maen game , maen game . sampai menang ! yey!

apa maksud figure nieyh?hehe.. -Google-

9-10 mlm - Ni baru aku bukak buku balik . Tu pun , tak berapa nak fokus . Mood malas , weyh !

10 - 1 pg - On9 balik . maen game . game . game . online . gossip . Cukup time , tido .

See , pengurusan masa yg sgt baek . huhu . konon tak balik sbb study , tapi ape je yg aku buat . hee ~ saya x bersalah . Saya cuma malas je ......(menyesal)


Anyway , wish me luck eh utk test test test tu sumer nanti . hehe . moga moga saya boleh jawab banyak soalan even study sikit . hekhek . =P


2 comments:

.::WaNiE::. said...

rindu zaman zaman study

iena_mieyna ^^ said...

=) mmg best time study , cuma penat... ;)

Nak BEBAS ...


moshi moshi .... ^^  Hari nieyh Kedah cuti sebab Sultan Kedah's Birthday . hoho . Jadi , sbg penduduk Kedah sejati , kami pun bercuti selama 3 hari laa jugak . Sepatotnya , peluang ini menjadi peluang keemasan bagi kami utk berjola-joli , pergi meronda-ronda , usya mamat pakai keta sport ke , tapi , malang seribu kali sayang ,
banyak betul aral melintang . =(

Masa part 1 , heaven betol . Tiap tiap minggu mampu keluar . haha . Kadang2 habis kelas pun keluar . Jola-joli tak hengat punya . Assignment tak banyak pun .. Setakat presentation grammar dlm group tu , sketch tu , apa la sgt . hehehe . Lepas tu , siap masa mula-mula sem tu , tiap-tiap minggu aku balik rumah . siap abah yg dtg ambik lagi . Jimat duet aku , tak payah buat tambang bas . hekhek . Lepas tu , siap time nak dekat final , boley pulak kan join kwn2 hang out sampai Alor Star . Overnight lagi haa gara2 kereta rosak . T.T 

Sekarang , saya di part 2 . Saya gembiraaaaaaa jadi budak part 2 . =.= Saya gembira , gembira ...... ( gembira tak hengat punya ). Sebab part 2 sgt enjoooyyy . Saya temui kebebasan yg saya cari2 selama ini . huhu . (hipokrit) Kenapa schedule utk sem ni lebih hangat padat daripada biasa ??

18 Jan - Test Psychology
20 Jan - Test Law
24 Jan - Submit assignment Library
07 Feb - Test Library
20 Feb- Submit Law

Tu je kot senarai yg aku ingat . Ada lagi beberapa yg aku tak ingat . heee ~ Test Library tu , sekali lagi membantutkan niat aku nak balik rumah sempena Tahun Baru Cina . ( Bajet sambut thn baru cina je) . Sekali lagi , kena jugak duduk terperam dlm bilik ni . Belek2 apa yg patot . hurm ..... Belek2 ? haha . act , meh aku nak recall balik apa je yg aku buat selama cuti Sultan Kedah's birthday ni haa ..

Pagi - Tak payah mention ar pukul berapa kan , bangun pagi . Mandi , siap2 dgn floormates suma pergi LUNCH

2-4ptg - Lepas Zohor , baru start bukak buku Psychology tu kan , tgk2 jer . Almost to one and half hour gitu jer aku tgk buku , lps tu , gossip , gossip , gossip ...... =D

4ptg - 9 mlm - Lps Asar , Maghrib sume , aku mengadap laptop je . maen game . maen . maen . online fb . maen game , maen game . sampai menang ! yey!

apa maksud figure nieyh?hehe.. -Google-

9-10 mlm - Ni baru aku bukak buku balik . Tu pun , tak berapa nak fokus . Mood malas , weyh !

10 - 1 pg - On9 balik . maen game . game . game . online . gossip . Cukup time , tido .

See , pengurusan masa yg sgt baek . huhu . konon tak balik sbb study , tapi ape je yg aku buat . hee ~ saya x bersalah . Saya cuma malas je ......(menyesal)


Anyway , wish me luck eh utk test test test tu sumer nanti . hehe . moga moga saya boleh jawab banyak soalan even study sikit . hekhek . =P


2 comments:

.::WaNiE::. said...

rindu zaman zaman study

iena_mieyna ^^ said...

=) mmg best time study , cuma penat... ;)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...