Julai !

Moshi Moshi ^^ Ini instant entry only . So , just nak corat-coret pasal tarikh je even birthday masih laammbbaatt lagi ! =)


.
Ciri-ciri bagi mereka yang lahir pada bulan Julai..


* Sangat suka didamping.

Ini betul . Aku memang suka didamping malam . thee ~

* Banyak berahsia dan sukar dimengerti terutamanya lelaki.

Erk ! I'm girl . Yup , aku suka berahsia , memang susah utk difaham sbb aku tak suka org faham aku.hek!

* Agak pendiam kecuali dirangsang.

Diransang? Hee~ Ye , act aku mmg pendiam except aku jumpa org yg banyak ckp,aku pun akan banyak ckp jugak . hehe

* Ada harga dan maruah diri.

Of course lah ! Ini semua manusia yg even tak lahir bulan Julai pun sgt mementingkannya. Precious !

* Tak suka menyusahkan orang lain tapi tidak marah apabila disusahkan.

Hehe . *blushing* Saya sentiasa ikhlas membantu tak minta dibalas . ^^

* Mudah dipujuk dan bercakap lurus.

Lurus?? Yang ni tak berapa ada dalam diri aku . hoho

* Sangat menjaga hati orang lain.

I think ! A ah . Aku memang pentingkan hati org lain , tapi kdg2 org lain mcm tak jaga hati aku pun . huk!

* Sangat peramah.

Auww... I memang peramah especially kalau jumpa pak we handsome.heks!

* Emosi sangat mendalam tapi mudah terluka hatinya.

A ah. Aku memang cepat terasa . wee~

* Berjiwa sentimental.

Sentimental tu apa? Jiwang ek? JIwang la jugak kot aku ni.hek!

* Jarang berdendam.

Ini tak betul.Aku sangat pendendam.whoaa! Beware!

* Mudah memaafkan tapi sukar melupakan.

Betul3... aku senang nak maafkan tapi takkan lupakan peristiwa or kesilapan till death ! hoaa!

* Tidak suka benda remeh-temeh.

betul.....Buang masa . Aku suka pikir duit sajaa . =p

* Membimbing cara fizikal dan mental.

Erk? Maybe sebab tu lah kot aku dilahirkan sbg anak sulung . Boleh membimbing.ceee~


Banyak sangat lah . Yang bawah bawah ni malas dah lah nak bagi kesimpulan . hek !

* Sangat peka, mengambil berat dan mengasihi serta penyayang.
* Layanan yang serupa terhadap semua orang.
* Tinggi daya simpati.
* Pemerhatian yang tajam.
* Suka menilai orang lain melalui pemerhatian.
* Mudah dan rajin belajar.
* Suka muhasabah diri.
* Suka mengenangkan peristiwa atau kawan lama.
* Suka mendiamkan diri.
* Suka duduk di rumah.
* Suka tunggu kawan tapi tak cari kawan.
* Tidak agresif kecuali terpaksa.
* Lemah dari segi kesihatan perut.
* Mudah gemuk kalau tak kawal diet.
* Minta disayangi.
* Mudah terluka hati tapi lambat pulih.
* Terlalu mengambil berat.
* Rajin dalam membuat kerja




Specialnya saya . hehe . Credit to Zack Entry . Ambil dari blog beliau . Hee ~Oops , lagi satu lupa nak di list kan , orang yg lahir bulan Julai ni comel-comel tau ! Heks ! Mcm saya . whuaa !


Saya comel ! Tolong jeles . =)
p/s : Nak kemas barang . Saya balik kampung hari ini ! =)

No comments:

Julai !

Moshi Moshi ^^ Ini instant entry only . So , just nak corat-coret pasal tarikh je even birthday masih laammbbaatt lagi ! =)


.
Ciri-ciri bagi mereka yang lahir pada bulan Julai..


* Sangat suka didamping.

Ini betul . Aku memang suka didamping malam . thee ~

* Banyak berahsia dan sukar dimengerti terutamanya lelaki.

Erk ! I'm girl . Yup , aku suka berahsia , memang susah utk difaham sbb aku tak suka org faham aku.hek!

* Agak pendiam kecuali dirangsang.

Diransang? Hee~ Ye , act aku mmg pendiam except aku jumpa org yg banyak ckp,aku pun akan banyak ckp jugak . hehe

* Ada harga dan maruah diri.

Of course lah ! Ini semua manusia yg even tak lahir bulan Julai pun sgt mementingkannya. Precious !

* Tak suka menyusahkan orang lain tapi tidak marah apabila disusahkan.

Hehe . *blushing* Saya sentiasa ikhlas membantu tak minta dibalas . ^^

* Mudah dipujuk dan bercakap lurus.

Lurus?? Yang ni tak berapa ada dalam diri aku . hoho

* Sangat menjaga hati orang lain.

I think ! A ah . Aku memang pentingkan hati org lain , tapi kdg2 org lain mcm tak jaga hati aku pun . huk!

* Sangat peramah.

Auww... I memang peramah especially kalau jumpa pak we handsome.heks!

* Emosi sangat mendalam tapi mudah terluka hatinya.

A ah. Aku memang cepat terasa . wee~

* Berjiwa sentimental.

Sentimental tu apa? Jiwang ek? JIwang la jugak kot aku ni.hek!

* Jarang berdendam.

Ini tak betul.Aku sangat pendendam.whoaa! Beware!

* Mudah memaafkan tapi sukar melupakan.

Betul3... aku senang nak maafkan tapi takkan lupakan peristiwa or kesilapan till death ! hoaa!

* Tidak suka benda remeh-temeh.

betul.....Buang masa . Aku suka pikir duit sajaa . =p

* Membimbing cara fizikal dan mental.

Erk? Maybe sebab tu lah kot aku dilahirkan sbg anak sulung . Boleh membimbing.ceee~


Banyak sangat lah . Yang bawah bawah ni malas dah lah nak bagi kesimpulan . hek !

* Sangat peka, mengambil berat dan mengasihi serta penyayang.
* Layanan yang serupa terhadap semua orang.
* Tinggi daya simpati.
* Pemerhatian yang tajam.
* Suka menilai orang lain melalui pemerhatian.
* Mudah dan rajin belajar.
* Suka muhasabah diri.
* Suka mengenangkan peristiwa atau kawan lama.
* Suka mendiamkan diri.
* Suka duduk di rumah.
* Suka tunggu kawan tapi tak cari kawan.
* Tidak agresif kecuali terpaksa.
* Lemah dari segi kesihatan perut.
* Mudah gemuk kalau tak kawal diet.
* Minta disayangi.
* Mudah terluka hati tapi lambat pulih.
* Terlalu mengambil berat.
* Rajin dalam membuat kerja




Specialnya saya . hehe . Credit to Zack Entry . Ambil dari blog beliau . Hee ~Oops , lagi satu lupa nak di list kan , orang yg lahir bulan Julai ni comel-comel tau ! Heks ! Mcm saya . whuaa !


Saya comel ! Tolong jeles . =)
p/s : Nak kemas barang . Saya balik kampung hari ini ! =)

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...