Cara Lepas Geram

Holla ^^ Cara - cara termudah menghilangkan geram tak kira dalam apa masalah sekalipun . Grr ~

Google 
Bila kena maki , kita kena sabar je . ( paling tak pun maki je dia dalam hati ) =.=
Bila kena marah , kita kena sabar je .. ( even bukan salah kita .)
Bila kena kutuk , kita kena sabar je ... ( orang selalu kutuk kita sebab dia jeles )
Bila kena fitnah , kita kena sabar je .... ( manusia akhir zaman memang suka memfitnah . isy!)
Bila kena ejek , kita kena sabar je .....
Bila kita kena apa pun , kita kena sabar je .....


Tapi ..

Kalau aku je asyik kena , sampai bila aku nak kena sabar kan ?

So, ni pesanan aku ,

Bila kau kena penampar , kau pun kena bersabar . yerk!

p/s : Kadang - kadang blog ni berguna jugak buat tempat aku lepas geram . Sabo je lah . =.=

No comments:

Cara Lepas Geram

Holla ^^ Cara - cara termudah menghilangkan geram tak kira dalam apa masalah sekalipun . Grr ~

Google 
Bila kena maki , kita kena sabar je . ( paling tak pun maki je dia dalam hati ) =.=
Bila kena marah , kita kena sabar je .. ( even bukan salah kita .)
Bila kena kutuk , kita kena sabar je ... ( orang selalu kutuk kita sebab dia jeles )
Bila kena fitnah , kita kena sabar je .... ( manusia akhir zaman memang suka memfitnah . isy!)
Bila kena ejek , kita kena sabar je .....
Bila kita kena apa pun , kita kena sabar je .....


Tapi ..

Kalau aku je asyik kena , sampai bila aku nak kena sabar kan ?

So, ni pesanan aku ,

Bila kau kena penampar , kau pun kena bersabar . yerk!

p/s : Kadang - kadang blog ni berguna jugak buat tempat aku lepas geram . Sabo je lah . =.=

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...