Saya TERHARU ....

Holla ^^ Tengah rehat - rehat kepala dan otak sekejap ( selepas biul selama beberapa jam mengadap nota Law yang zaman bila nak berakhir pun aku tak tau ) sambil buka belog ku sayang nieyh , mcm biasa sebelum aku bukak belog orang lain , aku kena lah bukak belog aku dulu , kan ... ( Tak payah lah nak cerita detail sangat) =.=  Hisy , ye lah , aku straight to the point je lah , aku terharu bila tengok shout mix aku tadi , oh my God, I dapat award . Hehehe . Ni award first aku pernah dapat , sebab tu I terharu sangaaattt . Isk . ;)

Ni lah award nya ... hiks .

Ye , award sebagai follower ke - 200 untuk blog akudanchenta.blogspot. Banyak jugak lah blog yang aku dah follow , tapi this is the first time I dapat award . Hiks . ( Eksaited terlebih sudahh ) Ok , sebenar - benarnya entry ni aku nak ucap thanks kepada si owner blog akudanchenta nieyh yang sudi memberi award  tersebut kepada saya . hehe . Ye lah , pepatah Melayu ckp , orang memberi kita merasa . Tapi , takkan nak ambik merasa free je kot . At least , kena dahulukan jugak dengan ucapan terima kasih .                    ありがとうございます( Arigato Gozaimas )  =)

p/s : Malas lah nak ngadap notes Law tu balik . Kan best kalau baca notes tu mcm blogging , lecturer bagi award jugakk .... hiks . >_<

2 comments:

..arcmabaharin.. said...

trimas ;)

t sy wt contest jgn lupa join yek..

iena_mieyna ^^ said...

=) wokeyh .. waiting for the contest ..hihi

Saya TERHARU ....

Holla ^^ Tengah rehat - rehat kepala dan otak sekejap ( selepas biul selama beberapa jam mengadap nota Law yang zaman bila nak berakhir pun aku tak tau ) sambil buka belog ku sayang nieyh , mcm biasa sebelum aku bukak belog orang lain , aku kena lah bukak belog aku dulu , kan ... ( Tak payah lah nak cerita detail sangat) =.=  Hisy , ye lah , aku straight to the point je lah , aku terharu bila tengok shout mix aku tadi , oh my God, I dapat award . Hehehe . Ni award first aku pernah dapat , sebab tu I terharu sangaaattt . Isk . ;)

Ni lah award nya ... hiks .

Ye , award sebagai follower ke - 200 untuk blog akudanchenta.blogspot. Banyak jugak lah blog yang aku dah follow , tapi this is the first time I dapat award . Hiks . ( Eksaited terlebih sudahh ) Ok , sebenar - benarnya entry ni aku nak ucap thanks kepada si owner blog akudanchenta nieyh yang sudi memberi award  tersebut kepada saya . hehe . Ye lah , pepatah Melayu ckp , orang memberi kita merasa . Tapi , takkan nak ambik merasa free je kot . At least , kena dahulukan jugak dengan ucapan terima kasih .                    ありがとうございます( Arigato Gozaimas )  =)

p/s : Malas lah nak ngadap notes Law tu balik . Kan best kalau baca notes tu mcm blogging , lecturer bagi award jugakk .... hiks . >_<

2 comments:

..arcmabaharin.. said...

trimas ;)

t sy wt contest jgn lupa join yek..

iena_mieyna ^^ said...

=) wokeyh .. waiting for the contest ..hihi




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...