Just 5 things for the whole of my life

Holla ^^ Munculnya entry ni lepas semalam aku mimpi aku pergi makan angin dekat oversea. Haihh! Tak dapat pergi betul - betul , mimpi pun jadilaaa . T.T Act, mimpi tu sebenarnya salah satu daripada angan - angan aku . Ada banyak benda yang aku nak dalam hidup aku , tapi aku tak tau lah mampu ke tak aku nak capai semua tu kann . Huhu .

1 . Italy
Ye , one more time dalam blog ni aku sebut pasal Italy . Italy , Italy and Italy again. =.= Orang yang rapat dengan aku mesti bosan dengar angan - angan aku ni. Tak tau lah kenapa aku nak sangat pergi Italy . Mungkin aku ada jodoh dengan mamat Italy , kot ?? Hehe . Tapi aku tak minat mamat Italy sebab aku takut mafia, mamat Korea ok lah , jambuuuu gitu ( Perhatian : Bukan jambu peserta Maharaja Lawak yer!) =.=. Thee ~ 

2 . sport car
Hehe . Ni pun lagi satu angan - angan minah Jenin aku . Aku suka betul tengok sport car ni , (tengok dalam web page hasil carian Google) >_< Lamborghini dgn Ferrari . Yang dekat Malaysia aku suka tengok Lotus tu. Hee~ Kalau lah aku mampuuu ... Tapi , memang aku tak akan mampu pun . Makanya , aku telah menukar angan - angan kereta idaman aku kepada ------------> Myvi PINK! Errr .... Aku harap once aku dah kerja nanti , first thing aku nak beli kereta Myvi tu arh . Tak kisah lah aku kena ikat perut makan meggi pun kan .. heee ~ (Nak beli Myvi pun kena ikat perut,ada hati nak ada sport car....Wak luuu) T.T

3 . mansion
Ni lagi satu angan - angan yang memang tak boleh blahh . Hikss . Aku teringin jugak nak ada rumah agam besor - besor alam macam Bill Gate tu ke , Paris Hilton tu keeerrr .. huhu . Selalu aku tengok dalam paper je sumer tu . Ye lah , rumah aku teres je kott . Tapi tak pe , aku patut bersyukur sebab at least aku ada rumah jugak . Tak terpaksa merempat dekat kaki lima ke , kan . Kita patut bersyukur . Hehe . Tapi sebab aku sedar yang bahawasanya kalau aku dah kerja nanti pun , aku belum tentu mampu buat rumah agam macam aku mimpi nii . makanya , cukuplah sebuah rumah banglo 4 tingkat dibiayai oleh bakal suami ku yang kaya macam Dato' Yusof Haslam tu kerr . hahaha . (Duit gaji aku , aku nak simpan buat beli barang kemas lorrhh ) ^^

4 . Keluarga yang sempurna dan bahagia
Ye , selepas semua harta duniawi di atas yang aku idam - idamkan , aku nak lah jugak harta yang boleh aku bawak ke akhirat . Aku harap bila aku bina keluarga sendiri nanti , aku ada keluarga yang sangat bahagia dan paling penting anak yang comelllssssss  macam aku . Hehehe . Boleh abaikan kalau rasa loya tekak . =p

5 . A perfect life till die . =)



No comments:

Just 5 things for the whole of my life

Holla ^^ Munculnya entry ni lepas semalam aku mimpi aku pergi makan angin dekat oversea. Haihh! Tak dapat pergi betul - betul , mimpi pun jadilaaa . T.T Act, mimpi tu sebenarnya salah satu daripada angan - angan aku . Ada banyak benda yang aku nak dalam hidup aku , tapi aku tak tau lah mampu ke tak aku nak capai semua tu kann . Huhu .

1 . Italy
Ye , one more time dalam blog ni aku sebut pasal Italy . Italy , Italy and Italy again. =.= Orang yang rapat dengan aku mesti bosan dengar angan - angan aku ni. Tak tau lah kenapa aku nak sangat pergi Italy . Mungkin aku ada jodoh dengan mamat Italy , kot ?? Hehe . Tapi aku tak minat mamat Italy sebab aku takut mafia, mamat Korea ok lah , jambuuuu gitu ( Perhatian : Bukan jambu peserta Maharaja Lawak yer!) =.=. Thee ~ 

2 . sport car
Hehe . Ni pun lagi satu angan - angan minah Jenin aku . Aku suka betul tengok sport car ni , (tengok dalam web page hasil carian Google) >_< Lamborghini dgn Ferrari . Yang dekat Malaysia aku suka tengok Lotus tu. Hee~ Kalau lah aku mampuuu ... Tapi , memang aku tak akan mampu pun . Makanya , aku telah menukar angan - angan kereta idaman aku kepada ------------> Myvi PINK! Errr .... Aku harap once aku dah kerja nanti , first thing aku nak beli kereta Myvi tu arh . Tak kisah lah aku kena ikat perut makan meggi pun kan .. heee ~ (Nak beli Myvi pun kena ikat perut,ada hati nak ada sport car....Wak luuu) T.T

3 . mansion
Ni lagi satu angan - angan yang memang tak boleh blahh . Hikss . Aku teringin jugak nak ada rumah agam besor - besor alam macam Bill Gate tu ke , Paris Hilton tu keeerrr .. huhu . Selalu aku tengok dalam paper je sumer tu . Ye lah , rumah aku teres je kott . Tapi tak pe , aku patut bersyukur sebab at least aku ada rumah jugak . Tak terpaksa merempat dekat kaki lima ke , kan . Kita patut bersyukur . Hehe . Tapi sebab aku sedar yang bahawasanya kalau aku dah kerja nanti pun , aku belum tentu mampu buat rumah agam macam aku mimpi nii . makanya , cukuplah sebuah rumah banglo 4 tingkat dibiayai oleh bakal suami ku yang kaya macam Dato' Yusof Haslam tu kerr . hahaha . (Duit gaji aku , aku nak simpan buat beli barang kemas lorrhh ) ^^

4 . Keluarga yang sempurna dan bahagia
Ye , selepas semua harta duniawi di atas yang aku idam - idamkan , aku nak lah jugak harta yang boleh aku bawak ke akhirat . Aku harap bila aku bina keluarga sendiri nanti , aku ada keluarga yang sangat bahagia dan paling penting anak yang comelllssssss  macam aku . Hehehe . Boleh abaikan kalau rasa loya tekak . =p

5 . A perfect life till die . =)



No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...