Just being complicated

Menyayangi seseorang dan takut utk kehilangan org yg kita syg tu memang lumrah ke bila kita terlalu syg kan org tu ?
Bila kita mmg takut akan hilang dia , takut dia akan berpaling arah dari kita , takut dgn segala kemungkinan yg dia mungkin akan tinggalkan kita ,
Walaupun pada hakikatnya kita memang tau , dan kita perlu tau ,
syg kita utk dia dan syg dia utk kita tak pernah ada jaminan .
Tak pernah ada jaminan yg cinta dan syg kita utk dia tu akan terus kekal dan kita tak kan berpisah pun dgn dia .
 
Takut nak hadapi kemungkinan yg dia mungkin tinggalkan kita .
 Mungkn sbb rasa syg yg dulu hanya utk kta tapi makin memudar ke ..
Sbb manusia dan perasaan selalu berubah-ubah .
Hari ni mungkn syg , hari esok mungkin membenci .
Hari ini mungkn membenci , tapi hari esok mula terbit rasa syg .
 
Setiap hari cuma mampu berharap yg hari esok masih ada .
Masih ada utk terus sygkan org yg kita syg tu .
Tapi  dlm masa yg sama susah utk menyangkal ,
Buang semua rasa negatif dan perasaan yg selalu je pikirkan kemungkinan yg buruk .
Memang lumrah ke cara kita menyayangi org ,
akan selalu takut kehilangan dia dan tak kan pernah dpt terima hakikat yg dia tinggalkan kita .
 
Takotnya kehilangan org yg kta syg tu mmg takkan pernah hilang ke ?
Walaupun beribu - ribu kali  kita kuatkan hati ,
Katakan pada hati , cinta dan sayang tiada jaminan .
Tiada jaminan dan pasti akan berubah suatu ketika .
Saat kita sangka kita dah capai kebahagiaan , tapi kita mungkin tak sedar yg kebahagiaan bkn milik kta selamanya pun ...
 
Hmm ... 
 
 
 
 
 

Just being complicated

Menyayangi seseorang dan takut utk kehilangan org yg kita syg tu memang lumrah ke bila kita terlalu syg kan org tu ?
Bila kita mmg takut akan hilang dia , takut dia akan berpaling arah dari kita , takut dgn segala kemungkinan yg dia mungkin akan tinggalkan kita ,
Walaupun pada hakikatnya kita memang tau , dan kita perlu tau ,
syg kita utk dia dan syg dia utk kita tak pernah ada jaminan .
Tak pernah ada jaminan yg cinta dan syg kita utk dia tu akan terus kekal dan kita tak kan berpisah pun dgn dia .
 
Takut nak hadapi kemungkinan yg dia mungkin tinggalkan kita .
 Mungkn sbb rasa syg yg dulu hanya utk kta tapi makin memudar ke ..
Sbb manusia dan perasaan selalu berubah-ubah .
Hari ni mungkn syg , hari esok mungkin membenci .
Hari ini mungkn membenci , tapi hari esok mula terbit rasa syg .
 
Setiap hari cuma mampu berharap yg hari esok masih ada .
Masih ada utk terus sygkan org yg kita syg tu .
Tapi  dlm masa yg sama susah utk menyangkal ,
Buang semua rasa negatif dan perasaan yg selalu je pikirkan kemungkinan yg buruk .
Memang lumrah ke cara kita menyayangi org ,
akan selalu takut kehilangan dia dan tak kan pernah dpt terima hakikat yg dia tinggalkan kita .
 
Takotnya kehilangan org yg kta syg tu mmg takkan pernah hilang ke ?
Walaupun beribu - ribu kali  kita kuatkan hati ,
Katakan pada hati , cinta dan sayang tiada jaminan .
Tiada jaminan dan pasti akan berubah suatu ketika .
Saat kita sangka kita dah capai kebahagiaan , tapi kita mungkin tak sedar yg kebahagiaan bkn milik kta selamanya pun ...
 
Hmm ... 
 
 
 
 
 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...