Zivilia Band - Aishiteru (With Lyrics).flv

Holla ^^ Suka sangat lagu ni . Lagu tema sinetron Cinta Melody . Cerita Indonesia favourite aku yg memang tiap - tiap petang tak pernah miss tengok . Huhu . Sanggup melangut depan tv sejam awal semata - mata tak nak org laen dtg tukar channel tv . Hoho . XD


Lagu ni best sebab pasal cinta jarak jauh . Hehe . Ecececeh . Po kona lah dgn iena_mieyna ni asyik dgn cinta jarak jauh dia je . Hoho . Eiii ... Biar ar ... Sibokkk jaaaa ... >_<









2 comments:

z a z a said...

tajuk dia dalam bahase jepon? interesting..

iena_mieyna ^^ said...

a ah .. hehe .. best sgt... =)

Zivilia Band - Aishiteru (With Lyrics).flv

Holla ^^ Suka sangat lagu ni . Lagu tema sinetron Cinta Melody . Cerita Indonesia favourite aku yg memang tiap - tiap petang tak pernah miss tengok . Huhu . Sanggup melangut depan tv sejam awal semata - mata tak nak org laen dtg tukar channel tv . Hoho . XD


Lagu ni best sebab pasal cinta jarak jauh . Hehe . Ecececeh . Po kona lah dgn iena_mieyna ni asyik dgn cinta jarak jauh dia je . Hoho . Eiii ... Biar ar ... Sibokkk jaaaa ... >_<









2 comments:

z a z a said...

tajuk dia dalam bahase jepon? interesting..

iena_mieyna ^^ said...

a ah .. hehe .. best sgt... =)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...