Duet ... duet ... duet ... $$$

Holla ^^ Entry first utk bulan Jun ni . Lama betul tak taip dlm blog ni sebab x tau nak taip hape . Huhu . X da idea . So , just biarkan blog ni sorang-sorang , bersawang . Ni pun entry yang x berapa nak entry sgt pun ... =.='

Kuliah dah hampir seminggu berlangsung . Hurm ... Act , best je pergi kelas tapi part yg x best bila lecturer mintak duit buat beli buku - buku . Duit tu sangat penting . Tak da duit , semua tak boleh buat . Ape pun tak boleh ! T.T

Elaun bila nak masuk oiii . Haisy . Susah lah hidup mcm gini . Dulu time dekat sekolah , cikgu aku cakap dalam semua-semua student u , student UiTM laaaahhh paling kaya . Sebab tu aku isi UPU , aku mintak UiTM je semua . Keh3 . Indah khabar dari rupaa je . =.= Aku 3 sem kat sini , x jugak kaya-kaya . Makin sengkek ye lah kot . Hee~


Bila dah sem terakhir dlm course ni , aku dapat rasakan satu aura je . Aura ? A'ah aura nak give up daripada sambung law . Huhu . Tiba-tiba aku rasa mcm menyesal je pergi isi UPU dulu mintak asasi Law . Ye , manusia memang mcm tu. X pernah bersyukur . >_<  Kenapa sem ni sangat menyusahkan aku . All the subjects ok ?

Bila aku keluar je daripada kuliah subjek law tadi , terus aku rasa mcm kepala aku berpinar-pinar je . Keh3 . Padahal baru 1st chapter and lecturer baru suruh jawab satu soalan je pun . =.= Kalau 1st chapter pun aku dah berpinar-pinar , how about the another chapter?? May God show me the true path ! T.T





No comments:

Duet ... duet ... duet ... $$$

Holla ^^ Entry first utk bulan Jun ni . Lama betul tak taip dlm blog ni sebab x tau nak taip hape . Huhu . X da idea . So , just biarkan blog ni sorang-sorang , bersawang . Ni pun entry yang x berapa nak entry sgt pun ... =.='

Kuliah dah hampir seminggu berlangsung . Hurm ... Act , best je pergi kelas tapi part yg x best bila lecturer mintak duit buat beli buku - buku . Duit tu sangat penting . Tak da duit , semua tak boleh buat . Ape pun tak boleh ! T.T

Elaun bila nak masuk oiii . Haisy . Susah lah hidup mcm gini . Dulu time dekat sekolah , cikgu aku cakap dalam semua-semua student u , student UiTM laaaahhh paling kaya . Sebab tu aku isi UPU , aku mintak UiTM je semua . Keh3 . Indah khabar dari rupaa je . =.= Aku 3 sem kat sini , x jugak kaya-kaya . Makin sengkek ye lah kot . Hee~


Bila dah sem terakhir dlm course ni , aku dapat rasakan satu aura je . Aura ? A'ah aura nak give up daripada sambung law . Huhu . Tiba-tiba aku rasa mcm menyesal je pergi isi UPU dulu mintak asasi Law . Ye , manusia memang mcm tu. X pernah bersyukur . >_<  Kenapa sem ni sangat menyusahkan aku . All the subjects ok ?

Bila aku keluar je daripada kuliah subjek law tadi , terus aku rasa mcm kepala aku berpinar-pinar je . Keh3 . Padahal baru 1st chapter and lecturer baru suruh jawab satu soalan je pun . =.= Kalau 1st chapter pun aku dah berpinar-pinar , how about the another chapter?? May God show me the true path ! T.T





No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...