At last :')

Holla ! Entry ni lebih kepada entry mengenai peribadi jer . ( Peribadi pun nak citer dekat blog kan?)  Eh , biar la . Blog kite kan , suka hati kite laa nak tulis ape punnnn . Sibuk je . Lalala . :p 

Daisypath Anniversary tickers

At last , genap jugak setahun sudah this relationship . Hurm . Tak sangka , pejam , celik , pejam dah genap setahun rupanya kita duk ber - sweet - auuww - euuwww - bagai kan ? Kikikiki . Tiba - tiba rasa nak congrats dekat diri sendiri pulak . Ehem ! Congrats ! Kehkehkeh . Ye la , rasanya , bukan senang ok nak pertahankan sesuatu hubungan tu . Apatah lagi long-distance relationship ( LDR) nieyh . Fuhh ! Memang memerlukan tahap kecekalan-wal-kesabaran-wal-kesetiaan-dan kepercayaan yg tinggi . Huhu .

Seriously , dalam sesuatu hubungan , nak mengekalkan serta mempertahankan hubungan tu , memang bukan something yang mudah dan easy lah . ( Eh?? Ayat ape cm gini hoii ) =.=' Maaf , mungkin terlampau teruja sbb esok puasa . Haha . Poyo ! Sangat memerlukan pengorbanan kedua - dua belah pihak . Huhu . Pengorbanan ? Ye la , ingat senang ke aku nak korbankan diri aku yang ego ni ? Ego tu penting tau . Tapi bila dalam bab relationship-auuww-euww ni , hurm , terpaksa ego mengalah sikit . Haisy !

Selama tempoh sebelum cukupnya setahun ni , macam - macam yg kita kena tempuh . Apatah lagi dengan berjauh - jauhan lagi kan . T.T (Tapi , sebenarnya banyak kelebihan & keistimewaan LDR ni ) Hihi . Tak pe , tu semua boleh cerita next entry . Kadang - kadang , nak jumpa pun boleh jadi isu utk gaduh , ok ? See , betapa challenging nya hubungan jarak jauh ni . Wahaha . Dua - dua orang mcm budak - budak . Ini lah jadinya . Kekeke .

The basic : Dalam hubungan , tak kisah lah hubungan jarak jauh , atau dekat , atau memang selalu depan mata je ( eh? ada jugak nama hubungan mcm gitu eh? ) Bantai lah labuu .. Ape yg penting ialah ... kerjasama , kesetiaan dan kepercayaan . Betul . Dua aspek ni penting sangat . Diikuti kesabaran dan kesuka-relaan-berkorbanan (kuang3) . Tapi , serius , memang memerlukan pengorbanan , sikit atau banyak , bergantung , tapi memang ada pengorbanan .

Sekalung penghargaan : ( dah mcm sijil anugerah pulak. kih3)
Buat kamu , thanks k utk setahun ni . Huaa . Maaflah banyak menyusahkan . (Tapi saya suka dpt susahkan kamu) Hehe . Gurau ja . Thanks jugak sudi korban masa , wang ringgit , 2,3 bulan sekali turun Kedah , dtg jumpa saya kan walaupun mulut kamu tu , pok pek pok pek je berleter dekat saya kan . Mcm - mcm yg tak kena . Hihi . Tapi saya suka . Saya suka org berleter dekat saya , sbb saya rasa diri disayangi . Kui3 (Mcm perempuan tak cukup kasih sayang je ayat ) Huahua . Tapi serius , saya harapkan , apa yg kita buat utk hari ini , esok dan seterusnya , bukan bertahan sementara , tapi utk selamanya . Insyallah. :)




P/s : Moga selamat sampai ke Sungai Petani yg indah ini . Hihi . Boleh bukak puasa sama - sama ^^ <3


At last :')

Holla ! Entry ni lebih kepada entry mengenai peribadi jer . ( Peribadi pun nak citer dekat blog kan?)  Eh , biar la . Blog kite kan , suka hati kite laa nak tulis ape punnnn . Sibuk je . Lalala . :p 

Daisypath Anniversary tickers

At last , genap jugak setahun sudah this relationship . Hurm . Tak sangka , pejam , celik , pejam dah genap setahun rupanya kita duk ber - sweet - auuww - euuwww - bagai kan ? Kikikiki . Tiba - tiba rasa nak congrats dekat diri sendiri pulak . Ehem ! Congrats ! Kehkehkeh . Ye la , rasanya , bukan senang ok nak pertahankan sesuatu hubungan tu . Apatah lagi long-distance relationship ( LDR) nieyh . Fuhh ! Memang memerlukan tahap kecekalan-wal-kesabaran-wal-kesetiaan-dan kepercayaan yg tinggi . Huhu .

Seriously , dalam sesuatu hubungan , nak mengekalkan serta mempertahankan hubungan tu , memang bukan something yang mudah dan easy lah . ( Eh?? Ayat ape cm gini hoii ) =.=' Maaf , mungkin terlampau teruja sbb esok puasa . Haha . Poyo ! Sangat memerlukan pengorbanan kedua - dua belah pihak . Huhu . Pengorbanan ? Ye la , ingat senang ke aku nak korbankan diri aku yang ego ni ? Ego tu penting tau . Tapi bila dalam bab relationship-auuww-euww ni , hurm , terpaksa ego mengalah sikit . Haisy !

Selama tempoh sebelum cukupnya setahun ni , macam - macam yg kita kena tempuh . Apatah lagi dengan berjauh - jauhan lagi kan . T.T (Tapi , sebenarnya banyak kelebihan & keistimewaan LDR ni ) Hihi . Tak pe , tu semua boleh cerita next entry . Kadang - kadang , nak jumpa pun boleh jadi isu utk gaduh , ok ? See , betapa challenging nya hubungan jarak jauh ni . Wahaha . Dua - dua orang mcm budak - budak . Ini lah jadinya . Kekeke .

The basic : Dalam hubungan , tak kisah lah hubungan jarak jauh , atau dekat , atau memang selalu depan mata je ( eh? ada jugak nama hubungan mcm gitu eh? ) Bantai lah labuu .. Ape yg penting ialah ... kerjasama , kesetiaan dan kepercayaan . Betul . Dua aspek ni penting sangat . Diikuti kesabaran dan kesuka-relaan-berkorbanan (kuang3) . Tapi , serius , memang memerlukan pengorbanan , sikit atau banyak , bergantung , tapi memang ada pengorbanan .

Sekalung penghargaan : ( dah mcm sijil anugerah pulak. kih3)
Buat kamu , thanks k utk setahun ni . Huaa . Maaflah banyak menyusahkan . (Tapi saya suka dpt susahkan kamu) Hehe . Gurau ja . Thanks jugak sudi korban masa , wang ringgit , 2,3 bulan sekali turun Kedah , dtg jumpa saya kan walaupun mulut kamu tu , pok pek pok pek je berleter dekat saya kan . Mcm - mcm yg tak kena . Hihi . Tapi saya suka . Saya suka org berleter dekat saya , sbb saya rasa diri disayangi . Kui3 (Mcm perempuan tak cukup kasih sayang je ayat ) Huahua . Tapi serius , saya harapkan , apa yg kita buat utk hari ini , esok dan seterusnya , bukan bertahan sementara , tapi utk selamanya . Insyallah. :)




P/s : Moga selamat sampai ke Sungai Petani yg indah ini . Hihi . Boleh bukak puasa sama - sama ^^ <3





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...