Mengidam + Buang TABIAT

MENU YANG DIIDAMKAN VERSI BUANG TABIAT

Puding Caramel .... Dah cari dah resepi ... Nanti nak suruh mama buat ... Kuang3..
Nak buat sendirik tak reti ... Bahaha

Nyum nyum nyum !!

Haisy!!! Cari kedai kek segera . Memang tak lah nak buat sendiri ... T.T
Sedapnyaaaa ...

Rugi .. Nak buat kek pun aku tak pandai ... Kan susah bila teringin nak makan kena pergi suruh org buatkan ..
Tu pun kalau org hadap nak buat bagi aku .....T.T

Teringat roomate dekat Beseri dulu . Weekend je , spaghetti  mariii ... Auuww ...
Sedap3 ... T.T


MENU MENGIDAM UTAMA VERSI NORMAL 

Haisy ! Hak ni main feveret !! Rindu laa mak cik laksaaaa ....
Selalu tiap2 mlm , 2 bungkus aku buley makan ... T.T

Nasi lemak ... T.T Rindu nasi lemak zaman sekolah je ...
 Free ! RMT .. =D

Menu pilihan utama bila pergi kedai makan ....

Makanan ruji sepanjang tempoh belajar . T.T
 Rindu jugak . Balik rumah tak dak stok maggi ...

Wajib ! Menu sampingan hidangan bersama maggi . Huhu .
Menu lengkap  utk segera masuk hospital .
Haemodialisis!


P/S : Motif up entry mcm gini ??? Bosan duduk rumah .. :P Kuang3















No comments:

Mengidam + Buang TABIAT

MENU YANG DIIDAMKAN VERSI BUANG TABIAT

Puding Caramel .... Dah cari dah resepi ... Nanti nak suruh mama buat ... Kuang3..
Nak buat sendirik tak reti ... Bahaha

Nyum nyum nyum !!

Haisy!!! Cari kedai kek segera . Memang tak lah nak buat sendiri ... T.T
Sedapnyaaaa ...

Rugi .. Nak buat kek pun aku tak pandai ... Kan susah bila teringin nak makan kena pergi suruh org buatkan ..
Tu pun kalau org hadap nak buat bagi aku .....T.T

Teringat roomate dekat Beseri dulu . Weekend je , spaghetti  mariii ... Auuww ...
Sedap3 ... T.T


MENU MENGIDAM UTAMA VERSI NORMAL 

Haisy ! Hak ni main feveret !! Rindu laa mak cik laksaaaa ....
Selalu tiap2 mlm , 2 bungkus aku buley makan ... T.T

Nasi lemak ... T.T Rindu nasi lemak zaman sekolah je ...
 Free ! RMT .. =D

Menu pilihan utama bila pergi kedai makan ....

Makanan ruji sepanjang tempoh belajar . T.T
 Rindu jugak . Balik rumah tak dak stok maggi ...

Wajib ! Menu sampingan hidangan bersama maggi . Huhu .
Menu lengkap  utk segera masuk hospital .
Haemodialisis!


P/S : Motif up entry mcm gini ??? Bosan duduk rumah .. :P Kuang3















No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...