My Angan - Angan

Holla ! Best nye lah tgk kawan - kawan yg dah dpt result UPU tu tuk further Degree kan . Best giler kot . Aku di sini mengucapkan jutaan TAHNIAH di atas kejayaan semuaa ! Hehe . Fine , ramai gile dapat engineering + tak kurang jugak yg dpt jadi cikgu ( UPSI) ... Nak itott ! Aku pun nak jadi cikgu jugak ! Isk3 . Cepatlah habis ASASI ni ...... !!! Grr~

Tak kurang jugak yg dpt sambung Degree dkt university over-the-sea (UNIMAS,UMS) Huaa . Jeles , jeles . Terus tetiba aku terpikir nak ikot jugak mintak UNIMAS,UMS tu . Huahuahua . ( Ni kalau abah aku baca mau dia suruh aku p buat semayang istikharah banyak2 dulu sblm mintak )  Hehe . Fine , sbb aku tak boleh smbung BLS UiTM dah , so , aku skrg dok pikir-pikir dah kos apa pulak yang aku nak ambik lepas ni . ( Kalau aku dpt sambung BLS pun aku tak sambung sbb aku minat nak jadi cikgu laaaa!) >_<

Mcm best pulak kalau aku pun dpt ikot jejak kawan - kawan pergi UNIMAS, UMS ke . Hehe . Ye lah , tak dpt pergi Moscow,Ireland, mcm kawan-kawan yg tip-top kan , pergi over-the-sea dlm Malaysia pun , ok what ? Jauh la sikit dari rumah aku ni . Hoho . Banyak jugak advantages aku dpt nieyh kalau angan-angan aku ni t'capai . Wahaha !

1 - Aku tak pernah merasa naek kapal terbang dan kalau aku mintak dekat abah aku pun mesti abah aku sekeh-sekeh je kepala aku ni . Mengada-ngada belajar dekat Merbok,45 minit dari rumah pun nak naik kapal terbang segala . Ingat abah cop duit ?? Fine . So , kalau aku dpt pergi belajar dekat UNIMAS ke UMS ke , abah aku mesti nak-tak-nak @ true-or-dare kena jugak beli tiket kapal terbang bagi utk aku kan . Hehe . Ye lah , tak kan nak suruh aku pergi belajar dekat sana naik sampan pulak kot . =.=' Haisy! Logik3 !

Hehe .. ^^

2 - Aku ada banyak alasan nak bagi kalau aku tak nak balik rumah . Huahuahua . Aku tau advantage yg ni pelik sikit . Kehkehkeh . Selama aku duduk dekat Merbok ni , pantang cuti sikit , abah nak aku balik . Cuti lama sikit , suruh balik . Lama sikit tak balik , abah aku dah tanya pelik-pelik . Haisy! Huhu . Aku bukannya tak suka balik rumah , tapi ye lah , dah dari Form 1 biasa duduk jauh-jauh , tak biasa lah kalau nak suruh aku balik selalu . Huhu . Aku rasa mcm aku anak manja pulak . Hee~ Tapi tu lah , abah suka lah aku duduk dekat-dekat dgn rumah kan . Senang-nak-pantau . Aku jugak yg susah-nak-lari-dari-pantauan . Huhu . Kdg2 nak dating pun susah takut terserempak abah ke , saudara-mara ke . Kuang3 . So , duk jauh-jauh ni boleh lah berdikari sikit . Hee ~


3 - Biar keluarga merindui aku . Hihihihi . Ok , aku tau yg ni mengada - ngada - tapi - aku - suka . Hehe . Bila dah jarang balik , nak-nak dekat-hari-raya baru nampak batang hidung aku dekat rumah kan , tu baru best . Baru adik-adik aku yg nakal amat ni belajar rindukan akak - diorang - yg - chumil - ni! Hehe . Mesti tiap-tiap kali aku balik , ada masakan special , tak pun kenduri 7 hari 7 malam meraikan kepulangan anak dara chumil ( aku lah tu)  Haha ( Mimpi je lah nak ada semua tu ). Ye lah , kalau skrg , sbb aku dekat kan , nak balik je , semua org buat-endah-tak-endah-je . Hoho . Ye lah , dekat kannn ...  Huhu . T.T

?? 


4 - Nak biar si DIA selalu merindui saya . Hehehehe . Ok , sebenarnya ni kes balas dendam . Huahua . Dulu dia tinggal saya , skrg saya pulak nak tinggal dia . Kehkeh . Kalau dulu , aku dekat Merbok , dia pergi Melaka , skrg ni , dia dekat Melaka , aku nak pergi over-the-sea pulak . Hik3 . (Mesti memang lagi-susah-nak-jumpa-lah-kan) Huhu . Tapi , I like it ! Hihi . Best pe selalu jauh-jauh , baru kamu tahu rindu dekat saya kan , kan , kan ?? Hehe . Paling best bila saya setahun sekali baru balik rumah sbb nak jimat bajet . Huhu . Best kan3??? :p
 Klik utk view lagi BESOR :))

Aku minat course HT17 tu . Hehe . 

Klik utk TUMBESARAN :)

Yang ni course dekat UiTM yang aku minat jugak . Tapi , ada temuduga . Haisy! Aku allergik kalau program b'temuduga ni . Huhu . 

Makanya , berangan - angan lah dulu aku ni sampai lah habis Asasi bulan 10 nanti . Hoho . Buat kawan-kawan yg dah dpt further Degree , CONGRATULATIONS and GOOD LUCK! ;)

P/S : Rasa mcm nak kahwin laaaaaa ... Malas nak belajor . Hoho . =D 













No comments:

My Angan - Angan

Holla ! Best nye lah tgk kawan - kawan yg dah dpt result UPU tu tuk further Degree kan . Best giler kot . Aku di sini mengucapkan jutaan TAHNIAH di atas kejayaan semuaa ! Hehe . Fine , ramai gile dapat engineering + tak kurang jugak yg dpt jadi cikgu ( UPSI) ... Nak itott ! Aku pun nak jadi cikgu jugak ! Isk3 . Cepatlah habis ASASI ni ...... !!! Grr~

Tak kurang jugak yg dpt sambung Degree dkt university over-the-sea (UNIMAS,UMS) Huaa . Jeles , jeles . Terus tetiba aku terpikir nak ikot jugak mintak UNIMAS,UMS tu . Huahuahua . ( Ni kalau abah aku baca mau dia suruh aku p buat semayang istikharah banyak2 dulu sblm mintak )  Hehe . Fine , sbb aku tak boleh smbung BLS UiTM dah , so , aku skrg dok pikir-pikir dah kos apa pulak yang aku nak ambik lepas ni . ( Kalau aku dpt sambung BLS pun aku tak sambung sbb aku minat nak jadi cikgu laaaa!) >_<

Mcm best pulak kalau aku pun dpt ikot jejak kawan - kawan pergi UNIMAS, UMS ke . Hehe . Ye lah , tak dpt pergi Moscow,Ireland, mcm kawan-kawan yg tip-top kan , pergi over-the-sea dlm Malaysia pun , ok what ? Jauh la sikit dari rumah aku ni . Hoho . Banyak jugak advantages aku dpt nieyh kalau angan-angan aku ni t'capai . Wahaha !

1 - Aku tak pernah merasa naek kapal terbang dan kalau aku mintak dekat abah aku pun mesti abah aku sekeh-sekeh je kepala aku ni . Mengada-ngada belajar dekat Merbok,45 minit dari rumah pun nak naik kapal terbang segala . Ingat abah cop duit ?? Fine . So , kalau aku dpt pergi belajar dekat UNIMAS ke UMS ke , abah aku mesti nak-tak-nak @ true-or-dare kena jugak beli tiket kapal terbang bagi utk aku kan . Hehe . Ye lah , tak kan nak suruh aku pergi belajar dekat sana naik sampan pulak kot . =.=' Haisy! Logik3 !

Hehe .. ^^

2 - Aku ada banyak alasan nak bagi kalau aku tak nak balik rumah . Huahuahua . Aku tau advantage yg ni pelik sikit . Kehkehkeh . Selama aku duduk dekat Merbok ni , pantang cuti sikit , abah nak aku balik . Cuti lama sikit , suruh balik . Lama sikit tak balik , abah aku dah tanya pelik-pelik . Haisy! Huhu . Aku bukannya tak suka balik rumah , tapi ye lah , dah dari Form 1 biasa duduk jauh-jauh , tak biasa lah kalau nak suruh aku balik selalu . Huhu . Aku rasa mcm aku anak manja pulak . Hee~ Tapi tu lah , abah suka lah aku duduk dekat-dekat dgn rumah kan . Senang-nak-pantau . Aku jugak yg susah-nak-lari-dari-pantauan . Huhu . Kdg2 nak dating pun susah takut terserempak abah ke , saudara-mara ke . Kuang3 . So , duk jauh-jauh ni boleh lah berdikari sikit . Hee ~


3 - Biar keluarga merindui aku . Hihihihi . Ok , aku tau yg ni mengada - ngada - tapi - aku - suka . Hehe . Bila dah jarang balik , nak-nak dekat-hari-raya baru nampak batang hidung aku dekat rumah kan , tu baru best . Baru adik-adik aku yg nakal amat ni belajar rindukan akak - diorang - yg - chumil - ni! Hehe . Mesti tiap-tiap kali aku balik , ada masakan special , tak pun kenduri 7 hari 7 malam meraikan kepulangan anak dara chumil ( aku lah tu)  Haha ( Mimpi je lah nak ada semua tu ). Ye lah , kalau skrg , sbb aku dekat kan , nak balik je , semua org buat-endah-tak-endah-je . Hoho . Ye lah , dekat kannn ...  Huhu . T.T

?? 


4 - Nak biar si DIA selalu merindui saya . Hehehehe . Ok , sebenarnya ni kes balas dendam . Huahua . Dulu dia tinggal saya , skrg saya pulak nak tinggal dia . Kehkeh . Kalau dulu , aku dekat Merbok , dia pergi Melaka , skrg ni , dia dekat Melaka , aku nak pergi over-the-sea pulak . Hik3 . (Mesti memang lagi-susah-nak-jumpa-lah-kan) Huhu . Tapi , I like it ! Hihi . Best pe selalu jauh-jauh , baru kamu tahu rindu dekat saya kan , kan , kan ?? Hehe . Paling best bila saya setahun sekali baru balik rumah sbb nak jimat bajet . Huhu . Best kan3??? :p
 Klik utk view lagi BESOR :))

Aku minat course HT17 tu . Hehe . 

Klik utk TUMBESARAN :)

Yang ni course dekat UiTM yang aku minat jugak . Tapi , ada temuduga . Haisy! Aku allergik kalau program b'temuduga ni . Huhu . 

Makanya , berangan - angan lah dulu aku ni sampai lah habis Asasi bulan 10 nanti . Hoho . Buat kawan-kawan yg dah dpt further Degree , CONGRATULATIONS and GOOD LUCK! ;)

P/S : Rasa mcm nak kahwin laaaaaa ... Malas nak belajor . Hoho . =D 













No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...