Again! -____________-

Firstly , for those yang ada apply for SPA , (  bahagian Separa Perubatan ) boleh lah semak panggilan temuduga dekat sini , SEMAKAN LAYAK TEMUDUGA . Hurm , aku dah pergi interview SPA ni , 3 kali dah . -__- Tapi tak pernah dapat pun . Kalau sebelum ni , panggilan temuduga , dia bagi 5 pilihan jawatan , kali ni 1 ja . 1 SAHAJA dan ianya JURURAWAT . -__________- Boleh tak kalau nak panggil temuduga , bagi jawatan lain . Aku tak mau jururawat laaa . *lemak kau ar main pilih - pilih bagai. Fine . -.-'

Kalau ikut hati nurani aku yang luhur ni >_< , aku tak mau pi dah . Tak mau dah pi interview ni . *ai, bunyi macam orang give up ja pun . Haha . Tak lah . Tak ada pasai nak give up . Temuduga kot . Mana boleh give up . Nanti nak kerja pun , lagi banyak interview kena pi . Kalau give up awai - awai , hai , alamatnya kena kahwin awal la macam gitu . *bunyi mcm best je. Huahuahua . 21,23 and 25 September 2011 ni , final exams for Pre-Law. Temuduga bila ? 

Klik untuk tumBESARan
27 September 2011 - Temuduga SPA . 25 September baru habis final , 27 temuduga , nasib baik MUET 13 October . -.-' Wah , terisinya cuti panjang daku nanti . Sementara surat temuduga ni tak sampai lagi dekat abah , boleh lah aku merehat - rehatkan telinga aku dahulu . Ni semua MUET punya pasal . Kalau tak mesti hidup aku tak jadi macam ni . Abah asyik tanya ja aku nak sambung degree nanti course apa , course tu macam mana , haisy! Abah kena paham jugak , FINAL EXAM along semester ni SUSAH! Huaaaa !!!! T.T

Oh MUET , fahamilah betapa aku terseksa keranamu . T.T Punah sudah segala impian gua nak masuk BLS . Gua kena paksa mintak SPA lah , dan paling azab bila gua kena repeat lu buat kali ke - 3 MUET! Kali ke - 3! Lu tau tak berapa ratus , ribu riban dah gua rugi kerana lu ?? 60x3 = RM 180 gua rugi kerana lu MUET. Sedangkan kalau gua tak kena repeat lu , gua boleh joli sakan der dengan duit tu . beli baju tambah koleksi pun bolehhhh . -.-' Betul lah kata orang , 3 KALI BARU AFDHAL . >_<

Tapi tak apa MUET , ini masa lu boleh main sama gua . Demi masa depan gua dan maruah gua *eh, apa kaitan pulak dengan maruah? Ada la! Gua pun nak jugak dapat BAND 4 macam kawan - kawan gua . Lu ingat gua tak malu ke ? Orang lain dapat , gua je tak dapat . Haih ! Malu seh ! Walaupun gua ni 50-50 je nak tak nak dengan BLS tu , tapi gua tetap ada cita - cita sekurang - kurangnya . T.T

Moga - moga final exam nanti aku boleh jawab dengan jayanya , GLOBAL, eco dan LAW! Masak lah ko ina . Padan muka nak sangat belajar asasi undang - undang bagai . Huaa ! Sesal dahulu pendapatan , sesal sekarang , sapa pun tak kesah . T.T

2 comments:

aleen aiden said...

gudlak 4 muet,final n interview!insyaAllah kamu bley buat! ^_*

iena_mieyna ^^ said...

thanks aleen.. :) insyallah...

Again! -____________-

Firstly , for those yang ada apply for SPA , (  bahagian Separa Perubatan ) boleh lah semak panggilan temuduga dekat sini , SEMAKAN LAYAK TEMUDUGA . Hurm , aku dah pergi interview SPA ni , 3 kali dah . -__- Tapi tak pernah dapat pun . Kalau sebelum ni , panggilan temuduga , dia bagi 5 pilihan jawatan , kali ni 1 ja . 1 SAHAJA dan ianya JURURAWAT . -__________- Boleh tak kalau nak panggil temuduga , bagi jawatan lain . Aku tak mau jururawat laaa . *lemak kau ar main pilih - pilih bagai. Fine . -.-'

Kalau ikut hati nurani aku yang luhur ni >_< , aku tak mau pi dah . Tak mau dah pi interview ni . *ai, bunyi macam orang give up ja pun . Haha . Tak lah . Tak ada pasai nak give up . Temuduga kot . Mana boleh give up . Nanti nak kerja pun , lagi banyak interview kena pi . Kalau give up awai - awai , hai , alamatnya kena kahwin awal la macam gitu . *bunyi mcm best je. Huahuahua . 21,23 and 25 September 2011 ni , final exams for Pre-Law. Temuduga bila ? 

Klik untuk tumBESARan
27 September 2011 - Temuduga SPA . 25 September baru habis final , 27 temuduga , nasib baik MUET 13 October . -.-' Wah , terisinya cuti panjang daku nanti . Sementara surat temuduga ni tak sampai lagi dekat abah , boleh lah aku merehat - rehatkan telinga aku dahulu . Ni semua MUET punya pasal . Kalau tak mesti hidup aku tak jadi macam ni . Abah asyik tanya ja aku nak sambung degree nanti course apa , course tu macam mana , haisy! Abah kena paham jugak , FINAL EXAM along semester ni SUSAH! Huaaaa !!!! T.T

Oh MUET , fahamilah betapa aku terseksa keranamu . T.T Punah sudah segala impian gua nak masuk BLS . Gua kena paksa mintak SPA lah , dan paling azab bila gua kena repeat lu buat kali ke - 3 MUET! Kali ke - 3! Lu tau tak berapa ratus , ribu riban dah gua rugi kerana lu ?? 60x3 = RM 180 gua rugi kerana lu MUET. Sedangkan kalau gua tak kena repeat lu , gua boleh joli sakan der dengan duit tu . beli baju tambah koleksi pun bolehhhh . -.-' Betul lah kata orang , 3 KALI BARU AFDHAL . >_<

Tapi tak apa MUET , ini masa lu boleh main sama gua . Demi masa depan gua dan maruah gua *eh, apa kaitan pulak dengan maruah? Ada la! Gua pun nak jugak dapat BAND 4 macam kawan - kawan gua . Lu ingat gua tak malu ke ? Orang lain dapat , gua je tak dapat . Haih ! Malu seh ! Walaupun gua ni 50-50 je nak tak nak dengan BLS tu , tapi gua tetap ada cita - cita sekurang - kurangnya . T.T

Moga - moga final exam nanti aku boleh jawab dengan jayanya , GLOBAL, eco dan LAW! Masak lah ko ina . Padan muka nak sangat belajar asasi undang - undang bagai . Huaa ! Sesal dahulu pendapatan , sesal sekarang , sapa pun tak kesah . T.T

2 comments:

aleen aiden said...

gudlak 4 muet,final n interview!insyaAllah kamu bley buat! ^_*

iena_mieyna ^^ said...

thanks aleen.. :) insyallah...




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...