Entry gatal tangan nak menaip

Mungkin ada masa kita perlu belajar memaafkan orang ,
Tanpa perlu kenangkan balik apa yang dia dah buat dekat kita selama kita dengan dia kan ?
Mungkin dia buat salah tu sebab dia tak sedar , atau mungkin sebab dia memang rasa dia bagus gila ,
OPPS ! Haha .
Apa pun diri sendiri pun tak pernah terlepas dari buat silap . :)

Lebih baik fikir dan kenangkan kesalahan kita dekat orang , dan fikirkan kebaikan orang dekat kita .
Itu sebaiknya . :)

Berakhir semester 3 , berakhir sesi kehidupan dekat Merbuk ,
Dah macam - macam pengalaman dapat , ragam orang ditempuh ,
Kerenah orang terpaksa dihadapi , sakit hati ? suka hati ?
Walau ada pahit dan manisnya , semua tu jadikan sebagai kenangan je .
Yang baik jadikan teladan , yang buruk jadikan sempadan . 

Aku dah maafkan kau dan harap yang sama juga daripada kau .
Cuma apa yang aku dapat simpulkan , moga aku tak bertemu lagi dengan kau ,
atau juga orang seperti kau . Itu lebih baik buat aku . :)

Moga masing - masing senantiasa dapat memperbaiki diri ,
Tahun berganti tahun , usia makin meningkat ,
Kehidupan terus berjalan dan kita sentiasa memerlukan sokongan ,
Tak semua orang mampu bertahan dan memahami kerenah kita ,
Moga diberikan dorongan dan petunjuk untuk memperbaiki diri . :)

Semoga perlindungan Allah senantiasa bersama kau , aku dan juga mereka semua .
Cuma apa yang diharapkan , semoga kau tidak terlalu jauh terhanyut dalam kehidupan yang semakin lama,
semakin berbeza corak kehidupannya .


Entry gatal tangan nak menaip

Mungkin ada masa kita perlu belajar memaafkan orang ,
Tanpa perlu kenangkan balik apa yang dia dah buat dekat kita selama kita dengan dia kan ?
Mungkin dia buat salah tu sebab dia tak sedar , atau mungkin sebab dia memang rasa dia bagus gila ,
OPPS ! Haha .
Apa pun diri sendiri pun tak pernah terlepas dari buat silap . :)

Lebih baik fikir dan kenangkan kesalahan kita dekat orang , dan fikirkan kebaikan orang dekat kita .
Itu sebaiknya . :)

Berakhir semester 3 , berakhir sesi kehidupan dekat Merbuk ,
Dah macam - macam pengalaman dapat , ragam orang ditempuh ,
Kerenah orang terpaksa dihadapi , sakit hati ? suka hati ?
Walau ada pahit dan manisnya , semua tu jadikan sebagai kenangan je .
Yang baik jadikan teladan , yang buruk jadikan sempadan . 

Aku dah maafkan kau dan harap yang sama juga daripada kau .
Cuma apa yang aku dapat simpulkan , moga aku tak bertemu lagi dengan kau ,
atau juga orang seperti kau . Itu lebih baik buat aku . :)

Moga masing - masing senantiasa dapat memperbaiki diri ,
Tahun berganti tahun , usia makin meningkat ,
Kehidupan terus berjalan dan kita sentiasa memerlukan sokongan ,
Tak semua orang mampu bertahan dan memahami kerenah kita ,
Moga diberikan dorongan dan petunjuk untuk memperbaiki diri . :)

Semoga perlindungan Allah senantiasa bersama kau , aku dan juga mereka semua .
Cuma apa yang diharapkan , semoga kau tidak terlalu jauh terhanyut dalam kehidupan yang semakin lama,
semakin berbeza corak kehidupannya .





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...