Olalalaolalalaolalala

Holla ^^ Ni kira entry gedik santai aku nak menaip je lah. Huhu. Baru lepas aktiviti sukaneka dengan senior - senior Kolej Kediaman Za'ba ni, haa. Tahniah buat mereka kerana berjaya buat orang pemonteng tegar aktiviti macam aku ni tetiba jadi semangat waja giler nak pergi aktiviti orientasi. Bahaha. But, seriously memang bestlah aktiviti yang diorang buat and they all are very super duper sporting. Sama - sama boleh membuli. Best. Hehe. Oh, ya, sebagai selingan jugak, salah satu faktor aku rajin turun pergi aktiviti kolej tu adalah disebabkan oleh seorang senior yakni fasilitator yang of course lelaki sbb aku ni straight and not lesbian yang oh my god so handsome, gojes, and whatever super duper infinity cute. Amboi. Gila hiperbola. Haha. But, he is true awesome. Like him. Wee~ Penulisan sengaja nak menyakitkan hati Mal mal sebab dah abaikan aku. Amboi, sibuk dia dengan gambar pengantin kot. Dah mengalahkan pengantin baru dia tu. Perasan nak kahwin awal lettuww.. Suruh datang minang tak nak. Kuang3.

Nak nak cincin tunang macam ni! Tau tau mal mal.. 
Memurf pun setuju dengan pilihan ina ni.. 
Hehe


Aktiviti malam ni, night walking. Oh ya, aku tak tau apa nak jadi malam ni but yang sure nya aku adalah seorang insan yang sangat fobia dengan aktiviti malam. Gosh! Pernah satu kem, diorang buat kembara malam. Aku ni kaki tidur. Diletaknya pulak aku sorang - sorang dekat pelosok mana entah dengan mata bertutup bagai. Aku ni dah la agak penakut tapi berani tu pun adalah jugak sikit kan. So, untuk menghilangkan ketar lutut aku sebab sejukkan dalam hutan, kahkahkahkah, penipuan yang nyata. Ok, aku admit aku takot that time. So, aku tidur. Wahahaha. Lps aktiviti tu bila fasi tanya apa yang kitorang dapat daripada aktiviti tu aku just boleh jawab dalam hati, i dapat mimpi yang so indah dan tidur yang so nyenyak ditemani nyamuk hutan. Heh!

Nomnomnomnom. Macam ni ah gaya aku tidur nyenyak dalam hutan tu..
 Kuikui.

Cukup lah tu. Nak pergi mandi dulu sebab dah lambat. Well, better late than never kan? Hahaha. Oh, mal mal. Jemputlah datang melawat saya di sini sebelum saya tersangkut dengan abang fasi kiut miut tuu... Hehehehe.. Peace!! ;p

No comments:

Olalalaolalalaolalala

Holla ^^ Ni kira entry gedik santai aku nak menaip je lah. Huhu. Baru lepas aktiviti sukaneka dengan senior - senior Kolej Kediaman Za'ba ni, haa. Tahniah buat mereka kerana berjaya buat orang pemonteng tegar aktiviti macam aku ni tetiba jadi semangat waja giler nak pergi aktiviti orientasi. Bahaha. But, seriously memang bestlah aktiviti yang diorang buat and they all are very super duper sporting. Sama - sama boleh membuli. Best. Hehe. Oh, ya, sebagai selingan jugak, salah satu faktor aku rajin turun pergi aktiviti kolej tu adalah disebabkan oleh seorang senior yakni fasilitator yang of course lelaki sbb aku ni straight and not lesbian yang oh my god so handsome, gojes, and whatever super duper infinity cute. Amboi. Gila hiperbola. Haha. But, he is true awesome. Like him. Wee~ Penulisan sengaja nak menyakitkan hati Mal mal sebab dah abaikan aku. Amboi, sibuk dia dengan gambar pengantin kot. Dah mengalahkan pengantin baru dia tu. Perasan nak kahwin awal lettuww.. Suruh datang minang tak nak. Kuang3.

Nak nak cincin tunang macam ni! Tau tau mal mal.. 
Memurf pun setuju dengan pilihan ina ni.. 
Hehe


Aktiviti malam ni, night walking. Oh ya, aku tak tau apa nak jadi malam ni but yang sure nya aku adalah seorang insan yang sangat fobia dengan aktiviti malam. Gosh! Pernah satu kem, diorang buat kembara malam. Aku ni kaki tidur. Diletaknya pulak aku sorang - sorang dekat pelosok mana entah dengan mata bertutup bagai. Aku ni dah la agak penakut tapi berani tu pun adalah jugak sikit kan. So, untuk menghilangkan ketar lutut aku sebab sejukkan dalam hutan, kahkahkahkah, penipuan yang nyata. Ok, aku admit aku takot that time. So, aku tidur. Wahahaha. Lps aktiviti tu bila fasi tanya apa yang kitorang dapat daripada aktiviti tu aku just boleh jawab dalam hati, i dapat mimpi yang so indah dan tidur yang so nyenyak ditemani nyamuk hutan. Heh!

Nomnomnomnom. Macam ni ah gaya aku tidur nyenyak dalam hutan tu..
 Kuikui.

Cukup lah tu. Nak pergi mandi dulu sebab dah lambat. Well, better late than never kan? Hahaha. Oh, mal mal. Jemputlah datang melawat saya di sini sebelum saya tersangkut dengan abang fasi kiut miut tuu... Hehehehe.. Peace!! ;p

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...