ASRAMA

What happen to me now?? Aku rasa macam dalam cerita The Haunted University dah ni. Hewhew. Oh, cerita tu aku tengok , tapi tengok iklan aje pun aduyai. Hahaha. I feel so scared when there are lots of ghost's stories here. Ehem. Bukan ghost rider, tapi ghost. The real ghost i means. Hewhew. I don't know how malang I am bila baru je menjejak kaki dekat sini macam-macam dah jadi. Padahal, this is not my first time duk hostel pun. I have been stayed in hostel since Form 1 lagi, okeyh. Tapi yang memusykilkan kenapa makin aku besar makin penakut. T.T Yang paling menjadi bila kawan aku cakap aku lemah semangat. Aku jadi ....... speechless. Why she told me now? Why? Why? Di kala itu baru aku sedar yang aku lemah plus she said then. Orang lemah semangat ni senang kena kacau tau. Tapi jangan fikir sangat. Then lagilah aku....... pfffftttt.. Why should she said that to me now? Why now? huhuhu. Kesian aku. Penakot. Nyanyi lagu Penakut, Yuna sikit. T.T

Dah lah dekat rumah ni aku selalu kena tinggal sorang - sorang. Ye la, orang lain banyak kerja. Banyak kelas. Banyak program. Aku je paling lepak sem ni. Ceh. Haha. Sebab aku nak tumpu akademik la. So, that's why aku tak join program banyak-banyak. Lalala. -.-" Masa mula - mula dulu bila kena tinggal dalam rumah sorang - sorang aku ok je. Tapi sekarang......... kadang-kadang jadi menggelebah sorang-sorang. Kadang-kadang bila aku takut sangat aku buat - buat ar sibuk sapu sampah ke, kutip baju housemate aku ke. Baju aku seminggu sekali baru basuh. Muehehe. Lepas tu pasang surah Ruqyah kuat-kuat. Then, bila dah tak faham nak buat apa, aku panggil kucing yang duk jalan-jalan dekat koridor blok kolej ni bagi dia makan lepas tu boleh aku ajak dia teman aku. Boleh golek-golek dengan dia. Tak de lah aku takut sangat. Haha. #ForeverAlone. Tapi tu kadang-kadang je. Bila aku intai-intai celah tingkap bilik tengok rumah sebelah ada orang, duk basuh baju suma lega sikit hati aku. Huhu. See. Betapa penakutnya aku. Tahap kronik kot. Aku pun dah tak faham dengan diri aku. Haish.

Ni suma bermula lepas malam kejadian housemate ku disampuk sesuatu. Then, sorang lagi bukak cerita dia nampak itu ini dalam bilik, rumah. Sebab tu aku jadi macam ni. Isk. Nak balik. T.T Sampai aku nak pergi toilet, takut. Kalau aku berani, aku pergi. Tapi, kalau aku takut gila plus tak ada orang nak teman, aku sanggup tahan sampai pagi. Haha. Gila kan? In case kalau aku boleh tahan lagi la. Kalau dah terpaksa sangat, kejut jugak room mate paksa dia teman. Hewhew.

Sekarang, aku selalu tidor awal dari housemate semua sebab penakut. T.T Start malam ni tak tau lah macam mana, sebab banyak assignment nak kena siapkan before next week. Hurm. Be brave girl! 

Hello! I'm so scared. -.-"

ASRAMA

What happen to me now?? Aku rasa macam dalam cerita The Haunted University dah ni. Hewhew. Oh, cerita tu aku tengok , tapi tengok iklan aje pun aduyai. Hahaha. I feel so scared when there are lots of ghost's stories here. Ehem. Bukan ghost rider, tapi ghost. The real ghost i means. Hewhew. I don't know how malang I am bila baru je menjejak kaki dekat sini macam-macam dah jadi. Padahal, this is not my first time duk hostel pun. I have been stayed in hostel since Form 1 lagi, okeyh. Tapi yang memusykilkan kenapa makin aku besar makin penakut. T.T Yang paling menjadi bila kawan aku cakap aku lemah semangat. Aku jadi ....... speechless. Why she told me now? Why? Why? Di kala itu baru aku sedar yang aku lemah plus she said then. Orang lemah semangat ni senang kena kacau tau. Tapi jangan fikir sangat. Then lagilah aku....... pfffftttt.. Why should she said that to me now? Why now? huhuhu. Kesian aku. Penakot. Nyanyi lagu Penakut, Yuna sikit. T.T

Dah lah dekat rumah ni aku selalu kena tinggal sorang - sorang. Ye la, orang lain banyak kerja. Banyak kelas. Banyak program. Aku je paling lepak sem ni. Ceh. Haha. Sebab aku nak tumpu akademik la. So, that's why aku tak join program banyak-banyak. Lalala. -.-" Masa mula - mula dulu bila kena tinggal dalam rumah sorang - sorang aku ok je. Tapi sekarang......... kadang-kadang jadi menggelebah sorang-sorang. Kadang-kadang bila aku takut sangat aku buat - buat ar sibuk sapu sampah ke, kutip baju housemate aku ke. Baju aku seminggu sekali baru basuh. Muehehe. Lepas tu pasang surah Ruqyah kuat-kuat. Then, bila dah tak faham nak buat apa, aku panggil kucing yang duk jalan-jalan dekat koridor blok kolej ni bagi dia makan lepas tu boleh aku ajak dia teman aku. Boleh golek-golek dengan dia. Tak de lah aku takut sangat. Haha. #ForeverAlone. Tapi tu kadang-kadang je. Bila aku intai-intai celah tingkap bilik tengok rumah sebelah ada orang, duk basuh baju suma lega sikit hati aku. Huhu. See. Betapa penakutnya aku. Tahap kronik kot. Aku pun dah tak faham dengan diri aku. Haish.

Ni suma bermula lepas malam kejadian housemate ku disampuk sesuatu. Then, sorang lagi bukak cerita dia nampak itu ini dalam bilik, rumah. Sebab tu aku jadi macam ni. Isk. Nak balik. T.T Sampai aku nak pergi toilet, takut. Kalau aku berani, aku pergi. Tapi, kalau aku takut gila plus tak ada orang nak teman, aku sanggup tahan sampai pagi. Haha. Gila kan? In case kalau aku boleh tahan lagi la. Kalau dah terpaksa sangat, kejut jugak room mate paksa dia teman. Hewhew.

Sekarang, aku selalu tidor awal dari housemate semua sebab penakut. T.T Start malam ni tak tau lah macam mana, sebab banyak assignment nak kena siapkan before next week. Hurm. Be brave girl! 

Hello! I'm so scared. -.-"



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...