Orientasi Bersama Senior!

Holla people around the world! ^___^ Today is Saturday and guess what? What? I may have a wonderful holiday? Oh, I hope so too but just in my dream. Heh! Saturday and still have a class. Naseb baek satu kelas je kalau banyak banyak kelas aku ponteng banyak banyak kelas ler jawabnya. Muahaha. For the very first time , I nak show off  my super duper amazing experiences ketika orientasi bersama kakak dan abang senior minggu lepas. Oh, actually memang aku terpaksa pergi tapi naseb baek lah aktivitinya boleh tahan best la jugakkk kan. So, terus aku jadi merelakan diri pergi. -.-' Apa jenis ayatlah kan. Urmm.

Now, the 1st activity was senam aerobik ulalala. Aku memang suka buat senaman ala - ala macam nak menari ni tapi kalau lagu dia best lah kan. Kalau lagu tak best aku cari pokok then duduk bawah pokok je. Mogok tak nak buat. Haha. Lagu gempak gempak la baru best. Semangat sikit pagi - pagi. Huahua. 

Peraduan mencari orang tersembunyi. 
Cer cari mana saya. Hehehe :)

1,2,3 lompat-lompat kiri kanan. Nampak saya? Hihi

Ok, then lepas habis senam aerobik tu, we go to explorace pulak. Time explorace ni actually ada jugak part - part yang menyakitkan hati guwa terutama bila sampai dekat checkpoint kakak senior yang 'kerek merek'. Menyampah den tau. Huh! 

Ok, ini dekat checkpoint ke 3 kumpulan kami. Kena buat 'trademark'.
Here we go! 'Trademark' kitorang bahasa isyarat. Huahua.

Ini part kitorang disuruh buat sketsa dekat checkpoint tu. 
Sketsa dia bermotifkan suasana dalam kelas khas. Ini lah jadinya.
Budak 'hyperactive' versus budak 'syndrome down'. -.-"

Kitorang dengan semangat wajanya berusaha nak buat sketsa tu betul - betul even tak pernah tengok pun macam mana suasana dalam kelas khas kan. Huhu. Kitorang baru 1st sem kot. -.-" Then, bila dah siap buat, out of sudden, kakak -kakak yang 'kerek merek' tu semua cakap sketsa kitorang tak bagus. Kena denda. What the .... Cakap je la memang teringin nak denda kitorang yang HOT ni kan. Hewhew. Then, diorang suruh kitorang satu group makan buah peria tak masak. Aku rasa kakak - kakak ni semua memang suka makan benda tak masak kot. -_______- 

Taraa! He is our leader. 
Super leader sbb dia volunteer nak makan peria tak masak tu sorang sorang.
I repeat, SORANG, okeh!

Sambung nanti lah pulak. Banyak lagi gambar nak upload tapi keadaan tak mengizinkan. Huhu. Adios!













No comments:

Orientasi Bersama Senior!

Holla people around the world! ^___^ Today is Saturday and guess what? What? I may have a wonderful holiday? Oh, I hope so too but just in my dream. Heh! Saturday and still have a class. Naseb baek satu kelas je kalau banyak banyak kelas aku ponteng banyak banyak kelas ler jawabnya. Muahaha. For the very first time , I nak show off  my super duper amazing experiences ketika orientasi bersama kakak dan abang senior minggu lepas. Oh, actually memang aku terpaksa pergi tapi naseb baek lah aktivitinya boleh tahan best la jugakkk kan. So, terus aku jadi merelakan diri pergi. -.-' Apa jenis ayatlah kan. Urmm.

Now, the 1st activity was senam aerobik ulalala. Aku memang suka buat senaman ala - ala macam nak menari ni tapi kalau lagu dia best lah kan. Kalau lagu tak best aku cari pokok then duduk bawah pokok je. Mogok tak nak buat. Haha. Lagu gempak gempak la baru best. Semangat sikit pagi - pagi. Huahua. 

Peraduan mencari orang tersembunyi. 
Cer cari mana saya. Hehehe :)

1,2,3 lompat-lompat kiri kanan. Nampak saya? Hihi

Ok, then lepas habis senam aerobik tu, we go to explorace pulak. Time explorace ni actually ada jugak part - part yang menyakitkan hati guwa terutama bila sampai dekat checkpoint kakak senior yang 'kerek merek'. Menyampah den tau. Huh! 

Ok, ini dekat checkpoint ke 3 kumpulan kami. Kena buat 'trademark'.
Here we go! 'Trademark' kitorang bahasa isyarat. Huahua.

Ini part kitorang disuruh buat sketsa dekat checkpoint tu. 
Sketsa dia bermotifkan suasana dalam kelas khas. Ini lah jadinya.
Budak 'hyperactive' versus budak 'syndrome down'. -.-"

Kitorang dengan semangat wajanya berusaha nak buat sketsa tu betul - betul even tak pernah tengok pun macam mana suasana dalam kelas khas kan. Huhu. Kitorang baru 1st sem kot. -.-" Then, bila dah siap buat, out of sudden, kakak -kakak yang 'kerek merek' tu semua cakap sketsa kitorang tak bagus. Kena denda. What the .... Cakap je la memang teringin nak denda kitorang yang HOT ni kan. Hewhew. Then, diorang suruh kitorang satu group makan buah peria tak masak. Aku rasa kakak - kakak ni semua memang suka makan benda tak masak kot. -_______- 

Taraa! He is our leader. 
Super leader sbb dia volunteer nak makan peria tak masak tu sorang sorang.
I repeat, SORANG, okeh!

Sambung nanti lah pulak. Banyak lagi gambar nak upload tapi keadaan tak mengizinkan. Huhu. Adios!













No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...