Join GA lelaki kacak


Salam satu Malaysia buat semua. Ehem. Ni bukan laporan pembaca berita. Maafkan saya. Hehe. Oh ya, banner di atas merujuk kepada satu giveaway by lelaki kacak jugak. Mungkin. Hehehe. Giveaway Lelaki Kacak RM100

Saya tertarik nak join GA ni sebab :
Pertama : Sebab GA ni is so simple and sempoi tapi reward nyer lumayan. Hihi
Kedua : Sebab sebagai satu medium nak say 'hye' dekat tuan blog yg buat GA ni. 
            Saya baru kenal blog beliau. :)
Ketiga : Sebab GA ni ada banner yang jujur. Jujur sebab Aaron Aziz memang kacak. Hihihi. 

Ok, tu je lah. List banyak - banyak nanti org jemu baca. Hehe. See ya. :)


3 comments:

azri johan said...

thanks join :D

list je lah banyak2, tak jemu kot baca.. oh ya, HYE jugak kat tuan blog ni :D

iena_mieyna ^^ said...

hehe..thanks ye sudi baca.. next GA blh sy list pjg2... :P

Nisa said...

Good luck! - Nisa'

Join GA lelaki kacak


Salam satu Malaysia buat semua. Ehem. Ni bukan laporan pembaca berita. Maafkan saya. Hehe. Oh ya, banner di atas merujuk kepada satu giveaway by lelaki kacak jugak. Mungkin. Hehehe. Giveaway Lelaki Kacak RM100

Saya tertarik nak join GA ni sebab :
Pertama : Sebab GA ni is so simple and sempoi tapi reward nyer lumayan. Hihi
Kedua : Sebab sebagai satu medium nak say 'hye' dekat tuan blog yg buat GA ni. 
            Saya baru kenal blog beliau. :)
Ketiga : Sebab GA ni ada banner yang jujur. Jujur sebab Aaron Aziz memang kacak. Hihihi. 

Ok, tu je lah. List banyak - banyak nanti org jemu baca. Hehe. See ya. :)


3 comments:

azri johan said...

thanks join :D

list je lah banyak2, tak jemu kot baca.. oh ya, HYE jugak kat tuan blog ni :D

iena_mieyna ^^ said...

hehe..thanks ye sudi baca.. next GA blh sy list pjg2... :P

Nisa said...

Good luck! - Nisa'




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...