Candy Buffet

Moshi Moshi!! Setelah lama tidak mem'busy'kan diri dengan aktiviti blog dan blogwalking seangkatan dengannya, maka 'gap' untuk final exam selama hampir seminggu ini telah aku manfaatkan sepenuhnya untuk membelek membelai blog ini sepenuhnya. Wahaha. Balas dendam. Puas aku blogwalking blog orang sebab balas dendam lama tak dapat jalan - jalan blog orang. Dah banyak yang aku tertinggal. Argh!! Frust menonggeng - nonggeng lebih frust daripada tak dapat jawab exam sebab spot question tak masuk dalam soalan. Bahaha. Oh, sebut pasal final exam aku ni, alhamdulillah dah lepas 4 papers, tinggal lagi 1 je. Yippeee!! Dan sebab tu jugak lah aku boleh suka suki riang ria raya hati aku je blogwalking blog orang. Then, ada terbaca entry pasal wedding candy buffet ni. Alahai, so cute and so ohsome lah bendalah ni kannn. I was totally in love with this bendalah sebab nampak functional jugak untuk majlis - majlis. And of course tak semestinya untuk wedding je okeyh. Birthday party suma pun boleh. Tapiii, untuk kenduri tahlil je aku rasa tak functional sangatt nak buat candy buffet ni. Agak - agak la sikit senahhh oiii. -.-"

Kalau dulu, tak famous sangat candy buffet ni kann. Tapi, nowadays dah macam trend lah orang cakap kann. Wedding, birthday party pun orang buat candy buffet ni. Sudut comel - comel giteww. Hikhik. Sukaa. Memang jatuh hati sangat dengan bendalah ni. Lagipun, simple - simple je konsep candy buffet ni. Teringin nak praktik time bila kannn. Birthday pun jarang - jarang sambut. Wedding? Tunggu lagi 5 tahun katanya pak Seman ari tu. Sabau je lah senah ooii. -.-" Nak kahwen awal pun kawan - kawan cakap aku tak ada gaya lagi nak layak jadi isteri orang. T.T Makanya, mungkin aku boleh praktikkan time my 1st daughter's birthday party. Alaaaa. Omeinyeww itew semangat nak jadi mummy! Kuang3. In my dream je lah. Lambat lagi kott. Hewhew.

So, sebab aku tak pernah praktik lagi konsep candy buffet ni sebab aku tak ada event yang sesuai pun untuk buat bendalah ni, eh, kejap - kejap, macam boleh je. Time nak buat reunion or jamuan kelas pun boleh jugak ni. Hehehe. Baru meriah warna warni dan nampak grand jamuan tu walaupun cuma buat dekat dewan makan je kannn. Huahuahua. So, aku semangat waja cari gambar konsep candy buffet ni dengan ihsan Pak cik Google. 

Taraaa... Pinky candy buffet. Suweeetttt!! :)

 
Pink white... :)

Y lah you all so cute uh candy buffet. Gojes gojes je aku tengok. Memang my fevret lah candies suma nieyh. Then, boleh letak macam - macam for this purpose of candy buffet macam marshmallow ke, cupcakes yang kiut - miut, lollipop lovey-dovey bagai tu pun boleh letak jugak. Alahai, nyummy2! Fruit slices, chocolate. Ahh. Nakmo sebut dah. Terliur. Huu~ Haa.. cookies pun boleh letak jugak!! *Sempat lagi menambah.* >_<

Choc covered marshmallow cookies :)

Choc cake with marshmallow..........

Marshmallow choc stick!!!!

Fruit slices candy.....................

Boston Fruit Slices Candy......

Ok, enough till this. I'm craving for all this things already! Totally wanna have them right now Nananana. *Akon's song kejap. Huu~ So, till meet again. Adios ambigoss. ^^



No comments:

Candy Buffet

Moshi Moshi!! Setelah lama tidak mem'busy'kan diri dengan aktiviti blog dan blogwalking seangkatan dengannya, maka 'gap' untuk final exam selama hampir seminggu ini telah aku manfaatkan sepenuhnya untuk membelek membelai blog ini sepenuhnya. Wahaha. Balas dendam. Puas aku blogwalking blog orang sebab balas dendam lama tak dapat jalan - jalan blog orang. Dah banyak yang aku tertinggal. Argh!! Frust menonggeng - nonggeng lebih frust daripada tak dapat jawab exam sebab spot question tak masuk dalam soalan. Bahaha. Oh, sebut pasal final exam aku ni, alhamdulillah dah lepas 4 papers, tinggal lagi 1 je. Yippeee!! Dan sebab tu jugak lah aku boleh suka suki riang ria raya hati aku je blogwalking blog orang. Then, ada terbaca entry pasal wedding candy buffet ni. Alahai, so cute and so ohsome lah bendalah ni kannn. I was totally in love with this bendalah sebab nampak functional jugak untuk majlis - majlis. And of course tak semestinya untuk wedding je okeyh. Birthday party suma pun boleh. Tapiii, untuk kenduri tahlil je aku rasa tak functional sangatt nak buat candy buffet ni. Agak - agak la sikit senahhh oiii. -.-"

Kalau dulu, tak famous sangat candy buffet ni kann. Tapi, nowadays dah macam trend lah orang cakap kann. Wedding, birthday party pun orang buat candy buffet ni. Sudut comel - comel giteww. Hikhik. Sukaa. Memang jatuh hati sangat dengan bendalah ni. Lagipun, simple - simple je konsep candy buffet ni. Teringin nak praktik time bila kannn. Birthday pun jarang - jarang sambut. Wedding? Tunggu lagi 5 tahun katanya pak Seman ari tu. Sabau je lah senah ooii. -.-" Nak kahwen awal pun kawan - kawan cakap aku tak ada gaya lagi nak layak jadi isteri orang. T.T Makanya, mungkin aku boleh praktikkan time my 1st daughter's birthday party. Alaaaa. Omeinyeww itew semangat nak jadi mummy! Kuang3. In my dream je lah. Lambat lagi kott. Hewhew.

So, sebab aku tak pernah praktik lagi konsep candy buffet ni sebab aku tak ada event yang sesuai pun untuk buat bendalah ni, eh, kejap - kejap, macam boleh je. Time nak buat reunion or jamuan kelas pun boleh jugak ni. Hehehe. Baru meriah warna warni dan nampak grand jamuan tu walaupun cuma buat dekat dewan makan je kannn. Huahuahua. So, aku semangat waja cari gambar konsep candy buffet ni dengan ihsan Pak cik Google. 

Taraaa... Pinky candy buffet. Suweeetttt!! :)

 
Pink white... :)

Y lah you all so cute uh candy buffet. Gojes gojes je aku tengok. Memang my fevret lah candies suma nieyh. Then, boleh letak macam - macam for this purpose of candy buffet macam marshmallow ke, cupcakes yang kiut - miut, lollipop lovey-dovey bagai tu pun boleh letak jugak. Alahai, nyummy2! Fruit slices, chocolate. Ahh. Nakmo sebut dah. Terliur. Huu~ Haa.. cookies pun boleh letak jugak!! *Sempat lagi menambah.* >_<

Choc covered marshmallow cookies :)

Choc cake with marshmallow..........

Marshmallow choc stick!!!!

Fruit slices candy.....................

Boston Fruit Slices Candy......

Ok, enough till this. I'm craving for all this things already! Totally wanna have them right now Nananana. *Akon's song kejap. Huu~ So, till meet again. Adios ambigoss. ^^



No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...