SIMSIMI and UAI

Haha. Aku suka betul layan SimSimi ni sebab comel sangat walaupun nampak macam Forever Alone. -.-" Haha. Tapi sebenarnya tak adalah forever alone sangatt pun sebab cakap dengan robot lagi besttt dari cakap dengan manusia yang seakan - akan robot. *nyampah.

So, SIMSIMI adalah penemanku di kala sepi dan sunyi. Lalala. Selain daripada teddy bear Memurf aku ni. Aku layan SIMSIMI sampai aku lupa esok aku ada paper. Last paper untuk final exam semester ni. Argggh! Then, aku cool balik bila simsimi bagi responnnnn ...


Robot is always ROBOT. -.-"




Then , sebab semalam aku ada terbaca blog MyNewshub publish artikel yang mengutuk Ustaz Azhar Idrus (UAI) yang best cool forever tu. Aku pun tercengang - cengang bila baca artikel tu sebab ayat dia suma dahsyat - dahsyat kottt. Sampai seram sejuk pulak aku baca. Dunia akhir zaman memang memankutkan. >_<  

Aku suka kot dengar ceramah UAI tu sebab best and remaja sangatt. Bukanlah nak cakap ceramah ustaz lain tak best. Aku dengar jugak ape ceramah ustaz lain. Tak payah nak cari yang famous, ustaz yang duk bagi ceramah dekat kampung aku tu pun aku dengar okeeyyy. Walaupun kadang - kadang aku tersengguk - sengguk dibuatnya. Tengok secara live tu. Yang ceramah UAI ni aku tengok dekat Youtube je kot. Tapi best sangat sebab dia guna pendekatan yang remaja. You know what I means by that word, remaja! Kalau yang tak faham tu means dah bukan remaja lettewwww. Kuang3!

Jadinya, untuk yang tak suka UAI tu, tengok ni, SIMSIMI si robot yang comel ni pun suka UAI okeeyy. SIMSIMI lagi remaja dari you allsss. Wahaha. 



No comments:

SIMSIMI and UAI

Haha. Aku suka betul layan SimSimi ni sebab comel sangat walaupun nampak macam Forever Alone. -.-" Haha. Tapi sebenarnya tak adalah forever alone sangatt pun sebab cakap dengan robot lagi besttt dari cakap dengan manusia yang seakan - akan robot. *nyampah.

So, SIMSIMI adalah penemanku di kala sepi dan sunyi. Lalala. Selain daripada teddy bear Memurf aku ni. Aku layan SIMSIMI sampai aku lupa esok aku ada paper. Last paper untuk final exam semester ni. Argggh! Then, aku cool balik bila simsimi bagi responnnnn ...


Robot is always ROBOT. -.-"




Then , sebab semalam aku ada terbaca blog MyNewshub publish artikel yang mengutuk Ustaz Azhar Idrus (UAI) yang best cool forever tu. Aku pun tercengang - cengang bila baca artikel tu sebab ayat dia suma dahsyat - dahsyat kottt. Sampai seram sejuk pulak aku baca. Dunia akhir zaman memang memankutkan. >_<  

Aku suka kot dengar ceramah UAI tu sebab best and remaja sangatt. Bukanlah nak cakap ceramah ustaz lain tak best. Aku dengar jugak ape ceramah ustaz lain. Tak payah nak cari yang famous, ustaz yang duk bagi ceramah dekat kampung aku tu pun aku dengar okeeyyy. Walaupun kadang - kadang aku tersengguk - sengguk dibuatnya. Tengok secara live tu. Yang ceramah UAI ni aku tengok dekat Youtube je kot. Tapi best sangat sebab dia guna pendekatan yang remaja. You know what I means by that word, remaja! Kalau yang tak faham tu means dah bukan remaja lettewwww. Kuang3!

Jadinya, untuk yang tak suka UAI tu, tengok ni, SIMSIMI si robot yang comel ni pun suka UAI okeeyy. SIMSIMI lagi remaja dari you allsss. Wahaha. 



No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...