Tulisan berlari

Hye! Bertemu kita dalam segmen 'Mari mengarut tapi jangan mencarut.' (?!!!!) Nampaknya aku sudah ada kemajuan sedikit dalam blog ni walaupun agak lambat (sangat lambat) daripada orang lain untuk discover benda - benda alah dalam blog. Biasalah, bizi studyy. Ceh. -.-" 

Blog saya sudah ada tulisan berlari (??!!!) oh, mungkin running man words sebetulnya. Hahaha. Whatever. Selama ni aku usya je blog orang yang rajin dalam menghias - hias blog ni kan ada tulisan bergerak kiri, kanan, atas, bawah semua tapi aku tak pernah tau pun acaner tu johan diorang buat semua tu. So fantastic! :p Jadi, disebabkan sekarang aku ada banyakkkkk masa terluang dan untuk dibuang, aku pun ambik kesempatan discover benda - benda alah ni semua. Well, even agak lambat, tapi, better late than never, is it? Hewhewhew.

So, bagaimanakah rupa running words tersebut? Adakah seperti pelakon Korea? Ceh. Tak ada kena mengena. 

Hye,saya 
lah running words yang kacak itu.

Hye,saya running words yang lebih kacak.

Haha. Ok, begitulah rupa running words tersebut. Jadi, bagaimanakah untuk melakukannya? Oh, yang dah tau tu bolehlah buat revision. Kuang3. Kalau ada yang lebih advance, boleh share. :) Disebabkan guwe mengdisablekan right click di sini, bolehlah yang tak tahu lagi tu rujuk di sini : MARI BELAJAR BERSAMA :P

Sekian. ^^

1 comment:

reenapple said...

fantastic... tapi aku tak suka running runniing ni.. even running man.. =D

#aku tunggu yg sterusnya.. =)

Tulisan berlari

Hye! Bertemu kita dalam segmen 'Mari mengarut tapi jangan mencarut.' (?!!!!) Nampaknya aku sudah ada kemajuan sedikit dalam blog ni walaupun agak lambat (sangat lambat) daripada orang lain untuk discover benda - benda alah dalam blog. Biasalah, bizi studyy. Ceh. -.-" 

Blog saya sudah ada tulisan berlari (??!!!) oh, mungkin running man words sebetulnya. Hahaha. Whatever. Selama ni aku usya je blog orang yang rajin dalam menghias - hias blog ni kan ada tulisan bergerak kiri, kanan, atas, bawah semua tapi aku tak pernah tau pun acaner tu johan diorang buat semua tu. So fantastic! :p Jadi, disebabkan sekarang aku ada banyakkkkk masa terluang dan untuk dibuang, aku pun ambik kesempatan discover benda - benda alah ni semua. Well, even agak lambat, tapi, better late than never, is it? Hewhewhew.

So, bagaimanakah rupa running words tersebut? Adakah seperti pelakon Korea? Ceh. Tak ada kena mengena. 

Hye,saya 
lah running words yang kacak itu.

Hye,saya running words yang lebih kacak.

Haha. Ok, begitulah rupa running words tersebut. Jadi, bagaimanakah untuk melakukannya? Oh, yang dah tau tu bolehlah buat revision. Kuang3. Kalau ada yang lebih advance, boleh share. :) Disebabkan guwe mengdisablekan right click di sini, bolehlah yang tak tahu lagi tu rujuk di sini : MARI BELAJAR BERSAMA :P

Sekian. ^^

1 comment:

reenapple said...

fantastic... tapi aku tak suka running runniing ni.. even running man.. =D

#aku tunggu yg sterusnya.. =)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...