Apa kelas pakai baju kurung. Puii!


Hehe. Hye! Selamat Hari Raya Aidilfitri semua!! Tajuk entry ni macam mintak penyepak je kan? so, ada aku kesah?? Hahaha. Eiii, gurau - gurau je... Mari teruskan pembacaan untuk mengetahui gosip selanjutnya. Mintak maaf zahir dan batin. *Tetiba. 

Disebabkan aku dalam mood raya, makanya aku dan kawan - kawan sama sekolah dulu pun telah merancang untuk berhari raya bersama - sama. So, hari raya keempat hari tu kitorang punya plan pun dilancarkan. Mission on the go. Apakah? Ala, lebih kurang macam Astro on the Go. Wakaka XD

Aku dari Penang gerak ke Alor Star pukul 9.00 pagi sebab nik bus. So, dari Butterworth ke Shahab Perdana, Alor Star boeh lah dalam 1 jam setengah tanpa halangan lalu lintas yang teruk. Huhu. Pukul 10.30 dah sampai Stesen Bus Shahab Perdana dan mak aiiiii.. berduyun - duyun manusia tengah tunggu bus. Normal scene bila musim raya. Harap mak long.

Sementara tunggu kawan datang pick up aku, aku pun jalan - jalanlah dekat situ sambil sibuk - sibuk pergi mencelah dalam ribuan bakal penumpang bus semua. Haha. Then, dalam aku tengah mencelah - celah tu, aku terpandang seorang awek yang vogue vassss sangattt ala - ala Azwan Ali sedang merenung aku yang ayu berbaju kurung raya baru. *Perasan

Aku pun senyum je la sambil betul - betulkan baju kurung aku yang dah senget - senget sebab kena lanyak dengan orang masa sibuk - sibuk turun bus tadi. Agaga. Then, awek tu dengan tak semena - mena menanggalkan cermin mata Ray ban tiruannya lalu diletakkan di atas kepalanya sambil merenung ke arah aku, melihat dari atas sampai bawah seolah - olah baju kurung aku adalah transparent!! Oh my God awek itu lesbian!!! Tidakkkkkkkk. *Cepat tampar perempuan ni. Dia mengarot suka suki cakap awek tu lesbian. Grr

Haaa, mcm ni lah gaya awek tu letak ray band dy atas kepala >_<
Aku pinjam gambar google. 

Sayangnya awek tu tak lah se vogue gadis ini. Haha. 
Bajet je lebih awek tu. Puiii!

Lepas awek perasan vogue tu tengok aku atas bawah macam tu dia terus kibarkan rambut dia yang entahkan syampu entahkan tidak tu sambil menjeling ke arah aku dengan pandangan yang mencurigakan. Sobsobsob. Sentap hati aku. Mentang - mentanglah aku pakai baju kurung tak vogue macam dia. -.-"

So tu lah gosip aku berkenaan tajuk entry ni. Aku lah mangsanya. Haha. Tak apa, aku tak kisah pun sebab orang cantik memang selalu jadi mangsa cemburu buta. Kahkahkah. Jom layan gambar saya berhari raya dengan rakan - rakan. Jom. *Bajet sopan. XD

Cer teka mana satu aku. Apa?? Nak kenalan dengan kawan saya?? 
Boleh boleh. Klik Nuffnang saya dulu. Hahaha. ;p

2 bakal guru,seorang bakal engineer, 2 orang junior. XD

Johan Pertandingan Nasyid Negeri Kedah. Lol.

Sambil tunggu pelayan datang amik order. Lokasi: KFC
Hahaha.

Tadaaa! Wah, pelayan dah hantar order. Efficient sungguh pelayan di KFC.
Lalala.

Ok, tu je. Nak makan. Bye2. Haha.

P/s : Gambar without watermark. X baik manipulate gambar orang, Allah marah! Hehe :)
Be nice while blogging, people! I trust my readers. :)



7 comments:

Fikri said...

Tunjuk ja penumbuk kt awek pkai rayban tiruan tu. Mesti dia xpndang dah. Haha. :D

iena_mieyna ^^ said...

@Fikri kan...tp sbb pakai bju kurung so kena lah bajet muslimah sikit..kuang3

Nick Nashram said...

lawa ke per perempuan pakai baju kurung..rsanye awek tu nak tnya beli baju kurung tu kat mana tapi segan..hahaha

iena_mieyna ^^ said...

@Nick Nashram ahaha...mungkin jugak..wakaka

amir aizat said...

johan nasyid tu, alhamdulillah :)

iena_mieyna ^^ said...

@amir aizat zaman sekolah rendah pernah la johan nasyid2 ni...hihihihi ;)

Mohammad Farhan Ismail said...

suka tgk perempuan pakai baju kurung :-)

Apa kelas pakai baju kurung. Puii!


Hehe. Hye! Selamat Hari Raya Aidilfitri semua!! Tajuk entry ni macam mintak penyepak je kan? so, ada aku kesah?? Hahaha. Eiii, gurau - gurau je... Mari teruskan pembacaan untuk mengetahui gosip selanjutnya. Mintak maaf zahir dan batin. *Tetiba. 

Disebabkan aku dalam mood raya, makanya aku dan kawan - kawan sama sekolah dulu pun telah merancang untuk berhari raya bersama - sama. So, hari raya keempat hari tu kitorang punya plan pun dilancarkan. Mission on the go. Apakah? Ala, lebih kurang macam Astro on the Go. Wakaka XD

Aku dari Penang gerak ke Alor Star pukul 9.00 pagi sebab nik bus. So, dari Butterworth ke Shahab Perdana, Alor Star boeh lah dalam 1 jam setengah tanpa halangan lalu lintas yang teruk. Huhu. Pukul 10.30 dah sampai Stesen Bus Shahab Perdana dan mak aiiiii.. berduyun - duyun manusia tengah tunggu bus. Normal scene bila musim raya. Harap mak long.

Sementara tunggu kawan datang pick up aku, aku pun jalan - jalanlah dekat situ sambil sibuk - sibuk pergi mencelah dalam ribuan bakal penumpang bus semua. Haha. Then, dalam aku tengah mencelah - celah tu, aku terpandang seorang awek yang vogue vassss sangattt ala - ala Azwan Ali sedang merenung aku yang ayu berbaju kurung raya baru. *Perasan

Aku pun senyum je la sambil betul - betulkan baju kurung aku yang dah senget - senget sebab kena lanyak dengan orang masa sibuk - sibuk turun bus tadi. Agaga. Then, awek tu dengan tak semena - mena menanggalkan cermin mata Ray ban tiruannya lalu diletakkan di atas kepalanya sambil merenung ke arah aku, melihat dari atas sampai bawah seolah - olah baju kurung aku adalah transparent!! Oh my God awek itu lesbian!!! Tidakkkkkkkk. *Cepat tampar perempuan ni. Dia mengarot suka suki cakap awek tu lesbian. Grr

Haaa, mcm ni lah gaya awek tu letak ray band dy atas kepala >_<
Aku pinjam gambar google. 

Sayangnya awek tu tak lah se vogue gadis ini. Haha. 
Bajet je lebih awek tu. Puiii!

Lepas awek perasan vogue tu tengok aku atas bawah macam tu dia terus kibarkan rambut dia yang entahkan syampu entahkan tidak tu sambil menjeling ke arah aku dengan pandangan yang mencurigakan. Sobsobsob. Sentap hati aku. Mentang - mentanglah aku pakai baju kurung tak vogue macam dia. -.-"

So tu lah gosip aku berkenaan tajuk entry ni. Aku lah mangsanya. Haha. Tak apa, aku tak kisah pun sebab orang cantik memang selalu jadi mangsa cemburu buta. Kahkahkah. Jom layan gambar saya berhari raya dengan rakan - rakan. Jom. *Bajet sopan. XD

Cer teka mana satu aku. Apa?? Nak kenalan dengan kawan saya?? 
Boleh boleh. Klik Nuffnang saya dulu. Hahaha. ;p

2 bakal guru,seorang bakal engineer, 2 orang junior. XD

Johan Pertandingan Nasyid Negeri Kedah. Lol.

Sambil tunggu pelayan datang amik order. Lokasi: KFC
Hahaha.

Tadaaa! Wah, pelayan dah hantar order. Efficient sungguh pelayan di KFC.
Lalala.

Ok, tu je. Nak makan. Bye2. Haha.

P/s : Gambar without watermark. X baik manipulate gambar orang, Allah marah! Hehe :)
Be nice while blogging, people! I trust my readers. :)



7 comments:

Fikri said...

Tunjuk ja penumbuk kt awek pkai rayban tiruan tu. Mesti dia xpndang dah. Haha. :D

iena_mieyna ^^ said...

@Fikri kan...tp sbb pakai bju kurung so kena lah bajet muslimah sikit..kuang3

Nick Nashram said...

lawa ke per perempuan pakai baju kurung..rsanye awek tu nak tnya beli baju kurung tu kat mana tapi segan..hahaha

iena_mieyna ^^ said...

@Nick Nashram ahaha...mungkin jugak..wakaka

amir aizat said...

johan nasyid tu, alhamdulillah :)

iena_mieyna ^^ said...

@amir aizat zaman sekolah rendah pernah la johan nasyid2 ni...hihihihi ;)

Mohammad Farhan Ismail said...

suka tgk perempuan pakai baju kurung :-)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...