MC 5 hari: Sore Eyes Video

Alahai, sekarang ni dekat Facebook, Youtube especially hangat betul dengan video budak perempuan yang seorang ni. Aku lepas tengok video dia, aku pergi lah tengok Facebook dia pulak. Macam kesian je pulak dekat dia. Tengok status - status yang dia update pun, macam meratapi nasib je. Huhu. Ye lah, budak - budak baru nak matang, kadang - kadang apa yang dia buat tu bukan dia sedar sangat implikasi yang bakal dia dapat lepas tu, kan. Alah, macam lah tak faham pulak. Kita semua pun pernah jadi budak - budak jugak kann. Hewhew.

Apa yang aku tak boleh tahannya, bila banyak betul video 'parody' yang di'publish' di Youtube mengajuk video budak perempuan ni. Ahaha. Macam - macam gaya ada. Memang tak boleh blah la. Jahat weyh korang mengajuk budak tu, tak kesian ke? Huuhuu. Tapi, bila aku tengok situasi ni, teringat zaman sekolah dulu. Kalau time buat presentation dekat depan kelas, tak boleh lah silap cakap sikit, silap bergerak, silap posing silap sebagainya lah kan. Kalau ada yang tersilap, mahu jadi bahan sebulan jugak dek kawan - kawan yang nakal tu gamaknya. Contohnya, time tu ada kawan aku present, perempuan, dia tu malu sangat. Entah macam mana, suara dia tetiba je jadi macam halus terlampau. Kiranya macam orang ingat dia gedik sengaja buat suara macam tu lah lebih kurang. Lepas tu, ermmm, mahu kena bahan jugak cara dia tu. Kesian dia. Dah lah malu. Huhu. 

Share sikit video parody. Yang ori aku tak nak share. Huhu. Video 'parody' ni yang paling tak boleh blah sekali.... Hahahahaha. Kuat menganjing betei!

Adios!

2 comments:

Nick Nashram said...

sebab mc budak ne terus jadi femes..pasal presentation pon best jugak..salah sebut sikit satu kelas gelak.siap ada buku lagi kot tulis perkataan dan sape yg salah sebut..tengok sape yg paling banyak..pastu sume duk ejek la..huhu

iena_mieyna ^^ said...

haha..tu la pslnya...mmg biasa bab2 ejek mengejek bahan membahan ni..huhu

MC 5 hari: Sore Eyes Video

Alahai, sekarang ni dekat Facebook, Youtube especially hangat betul dengan video budak perempuan yang seorang ni. Aku lepas tengok video dia, aku pergi lah tengok Facebook dia pulak. Macam kesian je pulak dekat dia. Tengok status - status yang dia update pun, macam meratapi nasib je. Huhu. Ye lah, budak - budak baru nak matang, kadang - kadang apa yang dia buat tu bukan dia sedar sangat implikasi yang bakal dia dapat lepas tu, kan. Alah, macam lah tak faham pulak. Kita semua pun pernah jadi budak - budak jugak kann. Hewhew.

Apa yang aku tak boleh tahannya, bila banyak betul video 'parody' yang di'publish' di Youtube mengajuk video budak perempuan ni. Ahaha. Macam - macam gaya ada. Memang tak boleh blah la. Jahat weyh korang mengajuk budak tu, tak kesian ke? Huuhuu. Tapi, bila aku tengok situasi ni, teringat zaman sekolah dulu. Kalau time buat presentation dekat depan kelas, tak boleh lah silap cakap sikit, silap bergerak, silap posing silap sebagainya lah kan. Kalau ada yang tersilap, mahu jadi bahan sebulan jugak dek kawan - kawan yang nakal tu gamaknya. Contohnya, time tu ada kawan aku present, perempuan, dia tu malu sangat. Entah macam mana, suara dia tetiba je jadi macam halus terlampau. Kiranya macam orang ingat dia gedik sengaja buat suara macam tu lah lebih kurang. Lepas tu, ermmm, mahu kena bahan jugak cara dia tu. Kesian dia. Dah lah malu. Huhu. 

Share sikit video parody. Yang ori aku tak nak share. Huhu. Video 'parody' ni yang paling tak boleh blah sekali.... Hahahahaha. Kuat menganjing betei!

Adios!

2 comments:

Nick Nashram said...

sebab mc budak ne terus jadi femes..pasal presentation pon best jugak..salah sebut sikit satu kelas gelak.siap ada buku lagi kot tulis perkataan dan sape yg salah sebut..tengok sape yg paling banyak..pastu sume duk ejek la..huhu

iena_mieyna ^^ said...

haha..tu la pslnya...mmg biasa bab2 ejek mengejek bahan membahan ni..huhu




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...