Back to normal



Selepas 3 bulan cuti semester yang bagi aku adalah terlalu panjang sampai mati kutu tak tahu nak buat apa, akhirnya aku kembali ke rupa yang asal iaitu sebagai seorang pelajar di bumi Tanjung Malim ni. Phew. Alhamdulillah, semester ni aku dapat peluang menginap dekat kolej yang bagi aku sangat sangat selesa super duper awesome berbaloi baloi. Pergh. Nampak tak betapa aku bersungguh - sungguh cuba membuktikan ke'awesome'nnya. Hahaha. Aku bersyukur sangat sangat sebab semester ni aku boleh duduk belajar dengan selesa. Semua kelengkapan dah cukup sedia dari bilik air, tilam, katil, meja belajar, almari baju, rak kasut, sinki, air, elektrik, mesin basuh semuanya serba lengkap. Aku bersyukur sangat dan harap semester ni aku lebih rajin dan bersemangat untuk study dan paling penting aku harus meningkatan balik pointer aku yag dah merudum tu. Hewhew. 


Tudiaaaa. Malas nak rotate. Asal boleh tengok tu kira ok lah kan. -.-" Gambar dari dalam bilik aku dekat klej ni. Masa ni baru lepas hujan. Ku sgkap jendela dan puffff! Wah, ada air terjun di luar kamarku. Bagai di syurga rasanya. *_* Tenang je. Tak ada serabut kepala aku bila aku tengok luar tingkap ni. Rasa macam duduk dalam hutan pun ada. Nature sangat. Dan itu yang aku suka. Huhu. Tapi kalau kena duduk dalam hutan betul - betul tak nak aku. Pergi berkhemah baru separuh hari pun aku dah rasa macam nak mengamuk nak balik. T.T

Minggu ni tak busy dengan kelas lagi sebab minggu ni minggu konvokesyen. Makanya, aku masih ada masa untuk terus mencari mood beaja dan menghilangkan mood cuti aku ni. Tapiii.. minggu depan ada cuti Malaysia! Opps! Hahaha.

No comments:

Back to normal



Selepas 3 bulan cuti semester yang bagi aku adalah terlalu panjang sampai mati kutu tak tahu nak buat apa, akhirnya aku kembali ke rupa yang asal iaitu sebagai seorang pelajar di bumi Tanjung Malim ni. Phew. Alhamdulillah, semester ni aku dapat peluang menginap dekat kolej yang bagi aku sangat sangat selesa super duper awesome berbaloi baloi. Pergh. Nampak tak betapa aku bersungguh - sungguh cuba membuktikan ke'awesome'nnya. Hahaha. Aku bersyukur sangat sangat sebab semester ni aku boleh duduk belajar dengan selesa. Semua kelengkapan dah cukup sedia dari bilik air, tilam, katil, meja belajar, almari baju, rak kasut, sinki, air, elektrik, mesin basuh semuanya serba lengkap. Aku bersyukur sangat dan harap semester ni aku lebih rajin dan bersemangat untuk study dan paling penting aku harus meningkatan balik pointer aku yag dah merudum tu. Hewhew. 


Tudiaaaa. Malas nak rotate. Asal boleh tengok tu kira ok lah kan. -.-" Gambar dari dalam bilik aku dekat klej ni. Masa ni baru lepas hujan. Ku sgkap jendela dan puffff! Wah, ada air terjun di luar kamarku. Bagai di syurga rasanya. *_* Tenang je. Tak ada serabut kepala aku bila aku tengok luar tingkap ni. Rasa macam duduk dalam hutan pun ada. Nature sangat. Dan itu yang aku suka. Huhu. Tapi kalau kena duduk dalam hutan betul - betul tak nak aku. Pergi berkhemah baru separuh hari pun aku dah rasa macam nak mengamuk nak balik. T.T

Minggu ni tak busy dengan kelas lagi sebab minggu ni minggu konvokesyen. Makanya, aku masih ada masa untuk terus mencari mood beaja dan menghilangkan mood cuti aku ni. Tapiii.. minggu depan ada cuti Malaysia! Opps! Hahaha.

No comments:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...